لیست قیمت جک پارکینگی



 لیست قیمت جک پارکینگی اتوماتیک بازویی و ریلی 


  به روز رسانی چهارشنبه 26 تیر 1398



انتخاب جک پارکینگی مناسب برای درب، نیاز به مشاوره با کارشناسان در این ضمینه دارد تا از خسارات احتمالی و هزینه های اضافه و تلف شدن وقت دراثر انتخاب نارست جک پارکینگی جلوگیری شود.دانستن اطلاعاتی مانند وزن و طول هر لنگه از درب و میزان تردد روزانه کمک بسیار زیادی در انتخاب جک پارکینگی میکند.

بهتر است مقدار  بودجه در نظر گرفته شده را هم با  کارشناس درمیان بگذارید تا درهمان رنج قیمتی مورد نظر شما مناسب ترین جک پارکینگی به شما معرفی شود.

جک های مختلفی از ایرانی،چینی و ایتالیایی گرفته تا آلمان و اسپانیا با قیمتها و مشخصات فنی مختلف در بازار وجود دارد که در ادامه چند مورد از این جکها معرفی میگردد.

جکهای پارکینگی سیماران که در دو مدل فراز 4S و 4P تولید میشود دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسبی هستند.محصولات سیماران سیستم کنترل کیفی خوبی در بین جکهای پارکینگی ایرانی دارد که باعث میشود هنگام نصب خرابی و مرجوعی دستگاه بسیار کم باشد.

جک فراز 4S کاملا ساخت شرکت سیماران و ایرانی میباشد و فراز 4P از بازویی های پروتکو ایتالیا و مدار فرمان ایرانی سیماران  استفاده میکند.از دیگر ویژگیهای محصولات سیماران خدمات در محل شرکت سیماران میباشد.پس میتوانید بدون نگرانی، خدمات و تعمیرات جک پارکینگی  را به تکنسین های شرکت سیماران بسپارید.

جک V2 مدل کالیپسو یکی از زیبا و کارامد ترین جک های پارکینگی بازار است که طراحی ایتالیا میباشد و سالهاست که در بازار ایران فعالیت میکند و شناخته شده میباشد.مدار فرمان V2 بسیار حرفه ای و دارای تنظیمات و امکانات زیادی میباشد.

فک 412 هم محصول شرکت FACC ایتالیاست و هیچ تردیدی در کیفیت و قدرت این برند قدیمی نمیباشد.
بعضی از قطعات این جک پارکینگی در بلغارستان و ایرلند ساخته میشود.

از ویژگیهای جک پارکینگی سوزوکی و میلان هم میتوان به قیمت پایین انها اشاره کرد و البته سطح کیفی انها هم متوسط است و مناسب تعداد تردد های کم میباشد.










قیمت جک پارکینگی سوزوکی
 

جک پارکینگی سوزوکی

2,150,000 تومان

مطالب کاربردی



جک پارکینگی هیدرولیک چیست؟


جک هیدرولیک وسیله‌ای است که در آن نیرویی بر روغن موجود در یک استوانه کوچک وارد می‌شود. این نیرو سبب می‌شود که روغن غیر قابل تراکم به استوانه بزرگ منتقل شود. روغن به پیستون استوانه بزرگ فشار می‌آورد و باعث بلند شدن بار روی استوانه (مثلا ماشین) می‌شود. مکانیزم کار ماشینهای جرثقیل ، و غیره نیز چنین می‌باشد که در عین سادگی ، کار مفید زیادی با بازده بالا انجام می‌دهد.

جک های پارکینگی هیدرولیکی  برای ترددهای زیاد و درب های با وزن بالا استفاده می شود و یک برتری منحصر به فرد دارد آن هم این که در شهرهای سردسیری که جک های دیگر برای کارکرد مناسب مشکل دارند این جک که از روغن استفاده میکند بدون هیچ تغییر در عملکرد به کار خود ادامه می دهد، و تنها یک نوع ۲۲۰ ولت دارد. ایمنی دربهای اتوماتیک هیدرولیکی بسیار بالاست و این سیستم در برابر فشار متقابل مقاوم است و اگر با قفل برقی همراه شود درصد نفوذ پذیری را برای افرادی که ریموت کنترل ندارند را به تقریبا صفر می رساند.


در ساختمان جک هیدرولیک از این واقعیت استفاده می‌شود که روغن تقریبا تراکم ناپذیر است و نیروی وارد بر خود را منتقل می‌کند. فشار وارد بر پیستون کوچک عینا به پیستون بزرگ منتقل می‌شود و آنرا به طرف بالا می‌راند.
کارکرد جک‌های هیدرولیکی بسیار ساده است. در جک‌های هیدرولیکی از سیال که روغن است، استفاده می‌شود. مایعات تراکم‌پذیری بسیار ناچیزی دارند برای همین نیز سرعت جک‌های هیدرولیکی قابل کنترل است و از طرفی قدرت بالایی دارند. در جک پارکینگی هیدرولیک دیگر خبری از گیربکس نیست و بجای ان یک الکترو موتور 220 ولت فشار روغن را وارد سیلندر جک کرده و باعث باز و بسته شدن درب میشود.


جک الکترومکانیک چیست؟


جکهای پارکینگی الکترو مکانیک در واقع همان سیستم گیربکس مکانیکی میباشد که حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کند. مکانیزم حرکت این جک های بازویی رتو و چرخ دنده میباشد, رتور که داخل استاتور قرار دارد با خاصیت مغناطیسی حرکت میکند و چرخ دنده را که میتواند برنجی ویا پلاستیکی باشد میچرخاند .چرخ دنده هم که به شفت گیربکس متصل است حرکت چرخشی را به میل ماردان منتقل میکند و ان را میچرخاند.میل ماردان هم مانند یک پیچ بزرگ عمل میکند و مهره ماردان را که ان هم مانند یک مهره بزرگ ولی ثابت( برون چرخش)است را به جلو ویا عقب میراند .شفت استیل جک نیز که متصل به مهره ماردان است.با عقب و جلو رفتن مهره ماردان روی ماردان حرکت کرده و درب را باز و بسته میکند.در این نوع جک ها اسیب پذیر ترین قسمت ها رتور و چرخ دنده هستند که با سرعت بالا با هم در تماس هستند و طبعا دچار ساییدگی به مرور زمان میشوند.جنس رتور نسبت به چرخ دنده باید از الیاژ بهتری برخوردار باشد تا در مواجه با چرخ دنده ساییده نشود و بعد مدتی فقط چرخ دنده تعویض شود که هزینه تعمیرات بالا نرود.ولی متاسفانه در بعضی از جک های چینی رتور هم پا به پای چرخ دنده ساییده میشود و باید هردوی انها تعویض شوند.
مهره ماردان هم اگر از جنس تفلون باشد بجای برنج در مواجهه با رتو که همیشه از جنس فولاد است عمر بیشتری خواهد داشت .



جک الکترومکانیک چیست



جک های پارکینگی اتوماتیک الکترو مکانیکی قدرت مناسب و خوبی دارند و قیمت انها نیز در مقایسه با جک هیدرولیک پایین تر و به صرفه تر هستند
و بیشتر نیز استفاده میشوند.اما نقطه ضعف این جک ها استفاده در منطق سرد سیر است (بیشتر از دمای 10- درجه)که عملکرد انها را مختل میکند که مهمترین دلیل ان هم سفت شدن گیریس داخل گیربکس و روی میل ماران میباشد که حرکت چرخ دنده و مهره ماردان را کند میکند و باعث میشود درب کامل با و بسته نشود.

در دمای بسیار بالا هم اگر تردد زیاد باشد باعث داغ کردن و متوقف شدن جک میشود.تا دوباره بعد از مدتی خنک شود و به کار بیفتد.