جک نایس تونا 7024




جک درب پارکینگ نایس تونا 7

قیمت 36,000,000 تومان
 

جک درب پارکینگ نایس مدل 7024


شرکت نایس ایتالیا یکی از بزرگترین و مطرح ترین کمپانی ها در زمینه تولید انواع جک درب پارکینگ بازویی و ریلی می باشند .جک بازویی مدل نایس تونا ۷۰۲۴ یا همان تونا 7 یکی از شیک ترین و محبوب ترین جک های بازویی شرکت به حساب می آید که با ترکیب دو رنگ مشکی و نقره ای به کار رفته در بدنه آن جزو پرفروشترین محصول جک پارکینگی این شرکت می باشد .

جنس بدنه این جک پارکینگی بسیار مقاوم است و از دو پوسته آلومینیومی سخت همراه با پوشش پلی استر می باشد و هنگام نصب کمترین فضا و کمترین تخریب را دارد .طول کامل این جک ۱۲۰ سانتیمتر و عرض و ارتفاع آن در ۱۵ و ۱۳ سانتیمتر می باشد که مناسب درب هایی با عرض بالا هستند .

این جک بازویی برعکس جک های پیستونی مانند
جک پروتکو لیدر 4  ،جز مدل های ماردون از زیر می باشد که با موتور ۲۴ ولتی و قدرت موتور  ۱۲۰واتی و سیم پیچ تمام مسی خود و زاویه چرخش ۹۰ تا ۱۱۰ درجه امکان اتصال بر روی درب هایی که عرضه هر لنگه آن تا ۷ متر و وزن هر لنگه تا ۷۵۰ کیلوگرم است را دارد .

مدار فرمان جک نایس تونا 7


مدار فرمان این مدل جک پارکینگ دوزمانه می باشد که هنگام باز شدن درب وقتی جک به انتهای کار و نزدیک دیوار می شود و یا هنگام بسته شدن در زمانی که درب ها روبروی هم قرار میگیرند تابسته و قفل شوند سرعت آهسته می شود تا با ضربه به هم نخورد.از دیگر قابلیت‌های مدار فرمان تونا ۷ ساپورت کردن این مدار از باتری های بکاپ است که می‌توان هنگام قطع برق توسط این باتری‌ها از جک استفاده کرد. اگر شما نخواهید از باتری بک آپ استفاده کنید این جک دارای خلاص کن مدل سوئیچی می باشد که در قسمت بالای موتور قرار دارد و این نوع مدل از خلاص کن امکان سرقت را تا حد زیادی پایین می‌آورد.

مشخصات فنی جک نایس تونا 7


ولتاژ مصرفی ۲۴ ولت
قدرت موتور ۱۲۰وات
جابجایی هر لنگه در تا عرض ۷ متر جابجایی حل نگه درب تا ۷۵۰ کیلو طول طول بازو۱۲۰ سانتیمتر
زاویه چرخشی ۹۰ تا ۱۱۰ درجه
میل ماردون به قطر ۲۵ میلیمتر تشخیص مانع قابلیت
دو زمانه بودن مدار
گارانتی ۲۴ ماهه