جک سیماران مدل فراز 4L

جک سیماران مدل فراز 4L


قیمت 7,750,000 تومان

 گارانتی 2 ساله   ارسال رایگان 
 

ویژگی های جک درب پارکینگ سیماران مدل فراز 4L


جک  فراز 4L با ظاهری همانند جک ایتالیایی پروتکو و با کیفیت عالی جدیدترین جک درب پارکینگ شرکت سیماران است.بازو های جک درب اتوماتیک سیماران فراز 4L کاملا مناسب برای استفاده در مکان های مسکونی و اداری می باشد. سیستم موتوری این سری از بازوهای جدید فراز باعث شده است که میله ماردونی روانتر حرکت کند که این امر موجوب شده فعالیت آن بسیار کم صدا باشد و حرکتی یکنواخت و بدون ضربه را پدید آورده است.
 

موتور و قدرت جک سیماران 4L


ولتاژ ورودی موتور جک برقی پارکینگ فراز 4L 230 ولت ~ 50 هرتز می باشد همچنین این موتور توانایی جابجایی هر لنگه درب تا عرض 2.5 متر و تا وزن 350 کیلوگرم را دارد و دارای محافظت دمای قطع موتور در برابر 150 درجه سانتی گراد می باشد.زاویه چرخش جک برقی L4 سیماران بگونه ای می باشد که تا 110 درجه هر لنگه را باز کند و این امر موجب شده تا ساختمان هایی که نیاز دارند درب ورودی آن ها بیش از 90 درجه برای عبور اتوموبیل به رمپ پارکینگ باز شود از جک فراز 4L استفاده نمایند.

موتور استفاده شده در جک پارکینگ فراز ال بسیار بی صدا می باشد و موقع بسته شدن درب مانند بعضی از جک ها ضربه ای وارد نمی کند و این خود موجب کاهش صدا هنگام بسته شدن درب می شود.

سیماران از مدار کنترل Q70 خود در این جک پارکینگی استفاده کرده است و این مدار کنترل که چند سالی است ارتقاء یافته و از امکانات دیجیتالی بالایی بهره می برد و نصاب می تواند همه ی قابلیت ها را به صورت دقیق و بدون خطا تنظیم نماید.

خلاص کن جک سیماران 4L

 

خلاص کن کلیدی برای امنیت بیشتر


از نکات مثبت ساختار جک فراز 4L میتوان از بکار گیری سیستم خلاص کن کلیدی بر روی بدنه اشاره کرد که از لحاظ نکات امنیتی یک پله بالاتر از جک هایی با سیستم خلاص کن آلنی می باشد.

تفاوت جک سیماران 4l با 4s سیماران در زاویه قرارگیری موتور می‌باشد. موتور در جک مدل 4s سیماران رو به سمت پایین و در 4l  به سمت بالا است. مزیت رو به بالا قرار گرفتن موتور در مدل ۴ال این است که با استفاده این مدل جک پارکینگ در گرما یا نصب آن در منطقه گرمسیری روغنی که داخل گیربکس وجود دارد و در اثر حرارت گرما آب می‌شود دیگر وارد موتور جک نمی‌گردد و از آسیب رسیدن تدریجی به موتور این محصول جلوگیری می‌گردد.

جک 4l  سیماران  را می‌توان در مکانی (سقفدار،محیط باز) با هر  شرایط آب و هوایی و از  دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۵۰ درجه با خیال راحت نصب و راه‌اندازی کرد  همچنین این جک پارکینگی ضد رطوبت و گرد و غبار نیز می‌باشد.
 

مدار کنترل سیماران Q70

مدار کنترل سیماران Q70
در جک درب پارکینگ 4L سیماران از مدار کنترل مرسوم شرکت سیماران یعنی Q70 که چند سالی است ارتقا یافته و از امکانات دیجیتالی بالای بهره مند شده است استفاده میگردد.سیستم کارکرد این مدار فرمان تایمینگ بوده و باز و بسته شدن درب بر اساس زمان انجام می‌شود و در مقایسه با سیستم‌های میکروسوئیچی کارآمدتر و کم خطاتر است.

از قابلیت‌های مدار فرمان Q70 جک 4L  سیماران:

تنظیم زمان دوم کارآمد و دقیق،  بسته شدن درب بلافاصله پس از عبور اتومبیل از مقابل چشمی،خروجی جدا برای اتصال به قفل برقی، پشتیبانی از ریموت‌های ۴۳۳ مگاهرتز، قابلیت تنظیم کارکرد موتور به صورت دیجیتالی،بسته شدن درب پس از زمان تعیین شده را می‌توان نام برد .

با ارتقای مدار فرمان جک سیماران بدون نیاز به ماژول یا قطعه‌ای اضافه خروجی قفل برقی به صورت پیش فرض بر روی موتور قرار دارد که برای محافظت بیشتر و بالا بردن امنیت می‌توان به درب پارکینگ قفل برقی نصب کنید.

 

گارانتی و خدمات


تمامی محصولات سیماران دارای 2 سال گارانتی رایگان در محل و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که این خود جز یکی از برترین نقاط قوت این کمپانی می باشد.


پک جک سیماران 4l

 
مشخصات فنی

قدرت هر لنگه تا 350 کیلوگرم
ظاهر جدید الگو گرفته از لیدر 4 پروتکو
قرار دادن ترمینال جداگانه برای قفل برقی بدون نیاز به کارت مل
فست کلوز (بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی)
قابلیت تنظیم قدرت هر جک به صورت جداگانه و تایم گذر پیاده یا نفر رو
گارانتی 2 ساله