اکسس کنترل ماناهور

اکسس کنترل ماناهور سیمکارتی

شرکت ماناهور در سال ۹۶ به منظور تولید و توزیع سیستم اکسس کنترل شروع به کار کرده است. این شرکت انواع اکسس کنترل را برای مدیریت و نظارت بر تردد  تولید کرده است .به کمک دستگاه اکسس کنترل می توانید در هر مکانی مانند ورودی ساختمان های مسکونی، اداری ،تجاری ،آسانسورها و ...تردد افراد را کنترل و نظارت کنید و یا برای تردد آنها محدودیت بگذارید.

دو مدل پرفروش شرکت ماناهور اکسس کنترل کارتی و رمزی stand alone و اکسس کنترل اسمارت سیم کارتی می باشد.اکسس کنترل سیم کارتی ماناهور به کمک تگ RFID رمز پویا و تماس تلفنی عمل می کند.

در اکسس کنترل سیم کارتی ماناهور هر واحد ساختمان بر اساس شماره واحد خود با دیگر واحدها ازهم تفکیک می‌شوند .بنابراین مدیریت می تواند دسترسی هر واحد را به صورت مجزا کنترل کند همچنین گزارش تردد هر واحد به صورت مجزا با شماره واحد ثبت می گردد و مدیر می تواند از راه دور به کمک اپلیکیشن خود شماره هر واحد را وارد کرده و دسترسی آن را برای یک تایم خاص و یا به طور کل قطع کند و مجدد به آنها اجازه تردد دهد.

 

دستگاه ماناهور بهترین وسیله برای دریافت شارژ در ساختمان

 
در دستگاه اکسس کنترل ماناهور سیم کارتی افراد به کمک تگ های غیر قابل کپی می توانند از ورودی ها عبور کنند در صورتی که مدیریت تمایل به استفاده از تگ برای ساکنین را نداشته باشد آنها می‌توانند به کمک تماس و یا دریافت رمز پویا تردد خود را انجام دهند.یکی از موارد نصب اکسس کنترل ماناهور به عنوان محدود کننده یا همان دستگاه کنترل تردد آسانسور است که بسیار برای این منظور مفید است.

روش کار به این صورت است که شماره موبایل ساکنین در سیم کارت داخل دستگاه ذخیره شده است زمانی که افراد با سیم کارت داخل اکسس کنترل تماس میگیرند و یا درخواست رمز پویا دارند شمار آنها شناسایی شده و مجوز ورود صادر می گردد.

اپلیکیشن ماناهور

نرم افزار حرفه ای ماناهور
اکسس کنترل سیم کارتی ماناهور دارای یک اپلیکیشن برای مدیریت است که می‌تواند گزارش تردد هر شخص را با شماره واحد، تاریخ و ساعت و نوع دسترسی در آن مشاهده کند و از راه دور دسترسی افراد را قطع کند.

استفاده از اکسس کنترل سیم کارتی ماناهور امنیت ساختمان ها را تا حد زیادی بالا می برد،چرا که در اکسس های ساده هر واحد یک رمز مخصوص مهمان دارد که به طور دائمی بوده و اگر این رمز فاش شود افراد سودجو می توانند از ورودی ساختمان ها به راحتی عبور کنند.

اما در اکسس کنترل سیم کارتی ماناهور به کمک سیم کارت برای هر واحد یک رمز مهمان ارسال می گردد که اعتبار آن یک ساعت است و بعد از این تایم دیگر اعتبار ندارد.


اکسس کنترل مارت و رمز ماناهور

اکسس کنترل کارتی و رمزی ماناهور stand alone

 
این مدل در ماناهور بسیار ساده اما حرفه ای تولید شده و جزو دستگاه های ارزان قیمت شرکت ماناهور است .این دستگاه فقط توسط تگ و رمزهای چهار رقمی اجازه دسترسی را صادر میکند. در اکسس کنترل رمزی و کارتی ماناهور  امکان گروه بندی و تفکیک کاربران به شماره واحد وجود دارد از دیگر امکانات این دستگاه این است که مدیریت به کمک کارت خود در پای دستگاه می تواند دسترسی هر واحد را به صورت مجزا قطع و وصل کند.

امکانات اکسس کنترل کارتی رمزی


گروهبندی و تفکیک کاربران به شماره واحد (200 گروه مجزا)
امکان قطع و وصل دسترسی واحدهای بدهکار شارژ
دارای تگ های رمزگذاری شده و غیر قابل کپی ( هر گروه بی نهایت تگ)
دارای رمز چهار رقمی مجزا برای هر واحد

مدیریت دستگاه با کارت مدیریت


اکسس کنترل ماناهور smart

اکسس کنترل سیمکارتی ماناهور مدل SMART


اکسس کنترل سیم کارتی ماناهور دستگاهی برای کنترل تردد افراد در انواع اماکن و حتی آسانسورها می‌باشد .این دستگاه به کمک تگ، کارت ، رمز،  مجوز عبور را برای افراد صادر می‌کند. اکسس کنترل اسمارت ماناهور مجهز به سیم کارت می‌باشد که از طریق این سیم کارت مدیریت می‌تواند به کمک اپلیکیشن بر روی موبایل خود حتی از راه دور ،تردد افراد را از نظر ساعت، روز و  تاریخ بررسی کند و همچنین دسترسی آنها را قطع و وصل نماید .

این اکسس کنترل برای تردد افرادی غیر از ساکنین مجتمع‌ها ،کارمندهای مراکز اداری و تجاری( مانند مهمان، پیک موتوری و مراجعه کننده)  رمزهای یکبار مصرف ارائه می‌دهد که تا یک ساعت برای هر واحد یا نفر تقاضا کننده بیشتر اعتبار ندارد. این خصوصیت باعث برقراری امنیت و آرامش بیشتر در اماکن می‌شود. امنیت در این گونه از اکسس کنترل‌ها بسیار بالا است زیرا تگ و کارت‌های استفاده شده در آن غیر قابل کپی هستند.اکسس کنترل سیم کارتی ماناهور قابل اتصال به نرم‌افزارهای مالی شارژ بوک و قطع و وصل هوشمند هر واحد بدهکار می باشد.

 

امکانات اکسس کنترل SMART

 
گروهبندی و تفکیک کاربران به شماره واحد (200 گروه)
نرم افزار اندروید فارسی

سیستم مهمان از طریق تماس با تماس
دارای رمز پویا و زمان بندی شده با امنیت بالا

مدیریت دستگاه از راه دور
امکان قطع و وصل دسترسی واحدهای بدهکار شارژ از راه دور
دارای تگ های رمزگذاری شده و غیر قابل کپی(هر واحد بی نهایت تگ)
امکان ثبت موبایل ساکنین و فعال کردن دستگاه با تماس تلفنی (200 شماره موبایل)
ثبت و نمایش گزارش تردد با شماره واحد، تاریخ و ساعت و نوع دسترسی