راهبند زومر المان

راهبند زومر

 
شرکت زومر تولید کننده انواع محصولات حفاظتی و نظارتی است که دفتر اصلی آن در کشور آلمان قرار دارد.کیفیت بالا در طراحی و ساخت در کنار استاندارد های معتبر اروپایی، زومر را به یکی از پر فروش ترین برند های راهبند تبدیل کرده است. گارانتی و خدمات پس از فروش عالی زومر نیز از دیگر دلایل اصلی خرید راهبند زومر توسط کاربران بوده است.

شما می توانید راهبند زومر را تا 300 مرتبه در روز استفاده کنید که این ویژگی آن را تبدیل به راهبند تردد بالا می سازد، بنابراین می توانید آن را برای محیط های مسکونی و تجاری با جمعیت بالا استفاده کنید.جنس بدنه راهبند زومر استیل آب دیده شده ، میباشد. که نسبت به رطوبت و زنگ زدگی کاملا مقاوم است. یا بهتر که بگوییم کاملا زد زنگ زدگی است. این محصول با یک کیفیت ثابت به سراسر جهان صادر میشود پس مناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی میباشد.

شما میتوانید با ورود به صفحه
راهبند شرکت گذر کنترل از مدل های دیگر با قیمت و مشخصات فنی بازدید و در صورت نیاز خرید نمایید.


 

انواع مدل های راهبند زومر آلمان


راهبند زومر ASB-6010

راهبند زومر 6010
موجود نیست

این راهبند دارای بوم ۶ متری با قابلیت کاهش اندازه بوم تا یک و نیم متر می باشد. از این  راه بند در انواع اماکن مسکونی و تجاری برای تردد روزانه ۵۰۰ الی ۷۰۰ مرتبه در روز استفاده می‌شود.

ولتاژ کاری این محصول ۲۴ ولت است و میزان مصرفی برق آن در حالت کارکرد ۸۰ وات و در حالت خاموش ۲ وات است. جنس بدنه راهبند از استیل است و در هر شرایط آب و هوایی و از دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۶۰ درجه قابل نصب می‌باشد .

راهبند زومر ۶۰۱۰ دارای سیستم تشخیص مانع خودکار و قابل اتصال به انواع دستگاه‌های کنترل تردد خودرویی مانند پلاک خوان، تگ خوان،و ...می‌باشد


قابلیت استفاده تا 300 مرتبه در روز (تردد بالا)
مناسب برای اماکن مسکونی و تجاری
راهبند بوم (جاده ای)
دارای بوم 6 متری با قابلیت کاهش اندازه بوم تا 1.5 متر
قابلیت بازشو به راست یا چپ
جریان برق مصرفی 24 ولت
دارای سیستم تشخیص مانع خودکار
IP44


 

راهبند زومر 6010A

راهبند زومر 6010A
57،000،000 تومان

این راهبند دارای بومی به طول 6 متر می باشد. همچنین بر روی بدنه آن چراغ چشمک زن برای ایجاد هشدار حرکت قرار گرفته است. شما می توانید از ریموت نیز برای به حرکت درآوردن راهبند 6010A زومر استفاده کنید. با استفاده از این راهبند کنترل تردد از ساختمان به سادگی صورت می گیرد.

وزن بدنه این راهبند حدودا 40 کیلوگرم است و قادر است در دمای 20- تا 60+ درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند. کارکرد این راهبند با برق AC 230 V, 50/60 Hz بوده و قدرت آن 80W, DC 24V می باشد. گفتنی است میزان مصرف برق آن در حالت استندبای حداکثر 2W است. باید در نظر داشت استفاده از راهبند زومر 1060A تا 300 بار در روز امکان پذیر است که این میزان تردد بسیار مناسب به شمارمی رود.

اندازه بدنه راهبند زومر 1060 بدون بوم 250×350×1080 میلی متر و وزن بدنه حدودا 60 کیلوگرم است. همچنین این راهبند در دمای 20- تا 60+ درجه سانتی گراد به خوبی عمل می کند.کارکرد این راهبند با برق AC 230 V, 50/60 Hz می باشد. گفتنی است میزان مصرف برق آن در حالت کارکرد 80w بوده که در حالت استندبای حداکثر به 2W می رسد.

 
بدنه راهبند زومر
قابلیت استفاده تا 300 مرتبه در روز (تردد بالا)
مناسب برای اماکن مسکونی و تجاری
با قابلیت کاهش اندازه بوم
قابلیت بازشو به راست یا چپ
جریان برق مصرفی 24 ولت

راهبند بوم (جاده ای)
دارای بوم 6 متری
مجهز به چراغ چشمک زن
دارای سیستم تشخیص مانع خودکار
نصب آسان
IP44

اندازه راهبند زومر
 

درباره شرکت زومر

 

شرکت زومر آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان راهبند اتوماتیک در دنیا است. این شرکت با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه تولید راهبند و آشنایی کامل با نیازهای صنعتی و تجاری، به یکی از معتبرترین نام های صنعتی در این زمینه تبدیل شده است.

تاریخچه شرکت زومر آلمان به سال ۱۹۶۰ بازمی‌گردد، زمانی که آقای هاینریش زورمر شرکت را تأسیس کرد. از آغاز فعالیت خود، این شرکت بر روی کیفیت و نوآوری تمرکز کرده و به تدریج موفق به جایگاه برجسته و به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در اروپا شد.

زومر آلمان از تنوع بالایی از محصولات راهبند اتوماتیک برخوردار است که شامل راهبند های صنعتی، تجاری، مسکونی و پارکینگ می‌شود. این شرکت تضمین می‌کند که تمامی محصولات تولیدی با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند و از جدیدترین تکنولوژی ها و روش‌های تولید استفاده می‌کنند.

نصب زومر 6010a

زومر آلمان افتخار دارد که مشتریان خود را از طریق ارائه خدمات و پشتیبانی فنی حرفه‌ای و کارشناسانه، همراهی کند. این شرکت به شیوه‌های نوین در مدیریت کیفیت و خدمات پس از فروش مشتریان خود را متعهد ساخته و همواره به بهبود محصولات و خدمات خود متمایل است.

با توجه به سابقه و تجربه‌ی گسترده در زمینه تولید راهبند اتوماتیک، زومر آلمان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انواع ابعاد و اندازه‌های مختلف پروژه‌های راهبندی است. از مشتریان حرفه‌ای گرفته تا مصارف خانگی، این شرکت توانسته است نیازهای مختلف بازار را برآورده کند و به نیازهای مشتریان خود پاسخ مناسب دهد.

در نتیجه، شرکت زومر آلمان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت راهبند اتوماتیک شناخته می‌شود و از تنوع و کیفیت بالای محصولات خود بهره‌می‌برد. این شرکت همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و نوآوری، به نیازهای مختلف مشتریان خود پاسخ مناسب دهد و به رضایت آن‌ها برسد.

 

نمونه نصب شده زومر مدل 6010A