دوربین بیسیم آیمو مدل رنجر


دوربین آیمو رنجر2

قیمت 1،950،000 تومان

دوربین مداربسته بیسیم آیمو مدل رنجر 2 گردان


دوربین بیسیم آیمو مدل رنجر 2 یا همان دوربین ۲ مگاپیکسل رنجر یک محصول وایرلس است که قابلیت چرخشی بودن را دارد. این دوربین در جهت عمودی تا ۳۵۵ درجه و در جهت افقی می‌تواند از منفی ۵ تا ۸۰ درجه چرخش و تغییر زاویه داشته باشد. با این مشخصات هیچ نقطه کوری در اطراف این دوربین باقی نمی‌ماند. لنز دوربین آیمو رنجر ۲ مگاپیکسل، ۱۱۵ درجه پوشش دهی در حالت فیکس و زمانی که دوربین ثابت است را دارد.

این محصول قابلیت دید در شب نیز دارد و می‌تواند در تاریکی شب ۱۰ متر فضا را پوشش دهد. دید در شب این دوربین در زیر یک صفحه مشکی رنگ است که کنار لنز دوربین واقع شده است. ابعاد دوربین رنجر ۲ مگ ۱۰۶ میلیمتر ارتفاع آن ۷۷.۴ میلیمتر قطر است که حالت تخم مرغی شکل را دارد و دارای کیس نسبتاً کوچکی می‌باشد. این دوربین برای محیط‌های داخلی است و به دلیل اینکه ضد آب و رطوبت نیست نمی‌توان از آن برای نصب در محیط‌های خارجی استفاده کرد.
زاویه چرخش دوربین رنجر2

قابلیت پخش صدای دوطرفه و اتصال به شبکه دوربین آیمو


از دیگر امکانات این دوربین قابلیت پخش صدای دو طرفه با کیفیت بالا می‌باشد. به کمک میکروفونی که در قسمت لنز دوربین واقع شده می‌توانید صدای محیط را شنود کنید که این میکروفون دارای کیفیت بسیار بالا است و صدای محیط را با وضوح بالا و کاملا سینک با تصویر برای شما ارسال می‌کند. در پشت دوربین اسپیکری تعبیه شده است که این امکان را می‌دهد با محیط خود ارتباط صوتی برقرار کرده و با اشخاص داخل محیط صحبت کنید. از آنجایی که این محصول تحت شبکه است و به صورت وایرلس می‌باشد می‌توان در دستگاه NVR وایرلس آیمو نیز متصل گردد.
 

حافظه دوربین بیسیم آیمو مدل رنجر 2


دوربین بیسیم آیمو مدل رنجر 2 امکان ذخیره‌سازی عکس و فیلم را دارد و در پشت دوربین درگاهی برای نصب کارت حافظه به صورت میکرو sd تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد. اگر بخواهید مقدار و زمان فیلمبرداری را بالا ببرید ، با اتصال این دوربین به دستگاه nvr می‌توانید از هارد دیسک با ظرفیت‌های بالاتری استفاده کنید. از قابلیت‌های کاربردی این دوربین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 
بسته بندی دوربین بیسیم آیمو رنجر2

1: تشخیص حرکت انسان human detection . با فعال کردن این گزینه دوربین فقط زمانی شروع به فیلمبرداری می‌کند که حرکت یک انسان از مقابل لنز خود را تشخیص دهد. پس نسبت به حرکت اجسام دیگر مانند حیوانات خانگی واکنشی نشان نمی‌دهد.

۲:قابلیت تعقیب سوژه smart traking . یعنی تا زمانی که جسم و شی متحرک در فضای تصویری باشد دوربین کاملاً اتوماتیک آن سوژه را دنبال می‌کند.

۳: قابلیت تشخیص صدای نامتعادل Abnormal sound alarm از دیگر امکاناتی است که این دوربین دارد. وقتی صدای نامتعارف در فضا پخش شود دوربین آلارمی برای گوشی شما ارسال می‌کند (مانند زمانی که دوربین را در اتاق کودک خود قرار دهید و کودک شما ناگهان گریه کند ،این صدا توسط دوربین به عنوان صدای نامتعادل تشخیص داده شده و آلارمی  برای گوشی شما ارسال می‌شود.