جک پرایم P1

جک پرایم مدل P1


 گارانتی 3 ساله   پرقدرت   ارسال رایگان 


قیمت 12،300،000 تومان
 

ویژگی های جک پارکینگی پرایم P1

جک پرایم P1 ساخت ایران و جز اولین محصول پرقدرت داخلی برای جابجایی درب‌های عریض و بسیار سنگین است. این جک پارکینگی ایرانی مخصوص درب‌های دولنگه ساخته شده، اما به دلیل طول شفت بالا و حمل وزن بالا می‌توان از آن برای جابجایی درب‌های تک لنگه نیز استفاده کرد.بدنه جک پارکینگی p1  پرایم از آلومینیوم پلی استر می‌باشد که در نمونه‌های داخلی از این جنس خیلی کم استفاده شده است.
 

قدرت موتور جک پرایم P1


شفت این جک اتوماتیک ۶۰ سانتی‌متر می‌باشد و مناسب درب‌های با عرض هر لنگه ۴ متر است‌. قدرت جابجایی این محصول برای هر لنگه درب پارکینگ وزنی معادل 750 کیلوگرم و در کل دربی با وزن یک و نیم تن می‌باشد. با این قدرت این جک برای حمل درب‌های سوله ،کارخانه ،مجموعه صنعتی و ... استفاده می‌شود.در برندهای خارجی هم جک تونا 7 نایس از لحاظ قدرت با این جک برابر است.

سیم پیچ این محصول مس و چرخ دنده‌های آن برنجی و از آلیاژ‌های با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث طول عمر بالا و کارایی بسیار خوب مفید آن شده است.


خلاص کن پرایم
 

سیستم خلاص کن


جک پرایم P1 الکترومکانیک ۲۲۰ ولت به دلیل پشتیبانی نکردن از باتری بکاپ( ups) دارای خلاص کن است. محل خلاص کن جک پرایم p1  بالای بازویی‌ها روی موتور واقع شده است که از نوع سوئیچی می‌باشد و امنیت بالاتری نسبت به مدل آچاری ایجاد می‌کند . هنگام قطع برق با چرخاندن کلید در محل خلاص کن بازوها به حالت غیر اتومات در می‌آیند و درب به صورت دستی باز و بسته می‌شود.  

بازوهای این سیستم از نوع قفل شونده هستند تا در صورتی که تمایل به استفاده از قفل‌های برقی را نداشته باشید بازویی‌ها مقاومت بالایی را در برابر فشارهای مخالف داشته باشند.

 

مدارفرمان پرایم


مدار فرمان جک پارکینگی p1 پرایم دیجیتالی و با قابلیت فست کلوز مانند جک بلانکو مدل هرا جهت بسته شدن سریع بدون ایجاد ضربه و سر و صدا می‌باشد. این مدار فرمان علاوه بر فرمان‌پذیر از ریموت کنترل‌ها برای باز و بسته شدن درب به انواع سیستم‌های کنترل تردد پارکینگی مانند سیستم پلاک خوان، آنتن‌های تگ خوان  و انواع ریسیورهای سیم کارتی متصل می‌گردد.

از دیگر قابلیت‌های مدار فرمان این محصول کارکرد اضطراری درب در زمان خرابی چشمی می‌باشد( اگر درب باز بماند و چشمی خراب شده باشد با فشردن و نگه داشتن دکمه a روی ریموت کنترل چشمی جک از مدار موقتتا خارج می‌شود تا درب به صورت اتومات بسته گردد).

 
مشخصات فنی

دارای شفت 60 سانتیمتری مناسب دربهای 4 متری
قدرت هر لنگه 800 کیلوگرم
تعداد تردد روزانه 100 بار
مدارفرمان دیجیتال و هوشمند
دارای سه سال گارانتی