جک بلانکو مدل هرا

جک پارکینگ بلانکو

قیمت 14،900،000 تومان

جک پارکینگ بلانکو مدل هرا HERA


شرکت بلانکو پیشرو در تولید و ساخت جک های الکتروموتور برای درب های لولایی می باشد.این شرکت تحت لیسانس اسپانیا و در کشور چین محصولات خود را تولید می کند.جک پارکینگ بلانکو در ایران به دلیل قیمت مناسب ، ظاهر شیک، کارایی بسیار نرم و بی سر و صدا، و  مناسب با شرایط آب و هوای ایران مورد استقبال و فروش ویژه واقع شده است. جک بلانکو از لحاظ قیمتی کمی از جک های ایرانی گرانتر و از جک های پارکینگ ایتالیایی ارزان‌ تر هستند.

اما نظر کیفیت و قدرت می توان این جک‌ها را با مدل های ایتالیایی مقایسه کرد. شرکت بلانکو دو مدل جک پارکینگ الکتروموتور مخصوص دربهای دولنگه لولایی به اسم Hera1 و Hera2  تولید کرده است که تفاوت آنها در اندازه کورس جک ها و قدرت جابجایی درب از لحاظ وزن می باشد. جک بلانکو  Hera1 با کورس ۴۰ سانت (منظور از کورس ، طول جابه جایی بازوی جک از زمانی که بازوها در حالت کاملاً بسته تا زمانیکه کاملا به حالت باز در می آیند) مناسب دربهای دولنگه با عرضه هر لنگه ۲ متر و موتور الکتروموتور ۲۲۰ ولت مناسب هر لنگه درب تا ۴۰۰ کیلوگرم می باشد. جک بلانکو هرا ۲ با کورس ۵۰ سانت مناسب هر لنگه درب تا دو و نیم متر و برای جابجایی هر لنگه درب تا ۵۰۰ کیلوگرم به کار گرفته می‌شود.

بازوی جک بلانکو مدل هرا
این دو جک شرکت بلانکو از نظر ظاهری و رنگ به کارگر گرفته شده در آن و قطعات موجود در داخل پک کاملا مشابه می باشند.گیربکس این جک به شکلی طراحی شده است که بازوها هنگام بسته شدن با قدرت چفت می شوند و در برابر فشارهای خارجی و مخالف مقاوم بوده اند و نیازی به استفاده از قفل برقی ندارد .اما اگر از این جک برای درب های کمی سنگین‌تر و عریض تز از استاندارد و یا در محیط هایی که دارای باد شدید هستند می خواهید استفاده کنید حتما از قفل برقی برای بالا بردن امنیت استفاده فرمایید .

طبق ادعای شرکت سازنده این جک ها برای تعداد تردد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد که می تواند تا ۴۵ واحد یعنی  حدود ۲۰۰ مرتبه تردد را در روز ساپورت کند .اما بر اساس تجربه ما جک های برقی با سیستم الکترومکانیک و همچنین موتور ۲۲۰ ولت نمی‌توانند برای ترددهای خیلی بالا مناسب باشند.

جنس به کار رفته در جک های بلانکو هرا از آلومینیوم با روکش پلی استر و شفت فولادی ضخیم می باشد که دارای درجه حفاظتی IP54 است و این امر باعث می‌شود این جک در هر شرایط آب و هوایی و درجه حرارت خیلی بالا یا خیلی پایین و گردوغبار بسیار مقاوم باشد. اما این نکته را در استفاده از هرگونه جک پارکینگ به یاد داشته باشید که نباید در معرض مستقیم آب با فشار بالا قرار بگیرند (یعنی جک های پارکینگی را نباید با آب شستشو دهید) زیرا این کار باعث می شود آب از منافذ جک ها عبور کند و وارد موتور شود و به مرور زمان باعث شود موتور جک بسوزد.

موتور بلانکو


مدارفرمان جک بلانکو


در تولید مدارفرمان جک های بلانکو HERA  از تکنولوژی جدید استفاده شده است که باعث شده شناسایی مسیر باز و بسته شدن درب ها دیگر متکی بر سوئیچر ها نباشد و این شناسایی مسیر از طریق تنظیم زمان انجام گردد. همچنین دارای تنظیمات ترمز متکی بر زمان است که باعث می شود فشار انتهایی که برای باز و بسته شدن درب وارد میشود کنترل شده و به جک آسیب نرسد.

تنظیمات این برد کنترل را از طریق منوی کنترل برد, هم به صورت دستی و هم اتومات می توانید انجام دهید‌. منو نرم افزار این جک شاید در نگاه اول بسیار سخت و دارای گزینه های زیادی باشد ، اما یک منوی سریع برای افرادی که نیاز به تنظیمات دقیق ندارند در نظر گرفته شده است که راه اندازی را به راحتی انجام می دهد. اما توصیه میشود که جهت راه اندازی و یا ایجاد تغییرات در تنظیمات حتماً با یک نصاب حرفه ای تماس برقرار کنید زیرا راه اندازی جک پارکینگ نیاز به دانش تخصصی دارد.

ازدیگر  ویژگی های حائز اهمیت در این جک پارکینگی این است که ریموت کنترل های مورد استفاده شده آن از نوع هاپینک کد (غیر قابل کپی ) می باشد که این امر باعث بالا رفتن امنیت در این گونه جک ها می شود .


مشخصات فنی جک بلانکو


مناسب برای هرلنگه درب با عرض ۲ متر مناسب برای هر لنگه درب با وزن ۴۰۰ کیلوگرم
دارای موتور ۲۲۰ ولت
مناسب برای تردد بالا
عملکرد دو سرعته (تغییر سرعت حرکت در هنگام باز و بسته شدن)
دهرای ریموت های هاپینک کد غیر قابل کپی
دارای خلاص کن شش ضلعی برای خلاص کردن راحت
تنظیم کورس حرکتی هرلنگه  از درب به صورت جداگانه
بازوی قفل شونده مقاوم در برابر فشار مخالف بدون نیاز به قفل برقی