راهبند فنسی (نرده ای) بتا 5 متری


راهبند فنسی بتا

قیمت 42،000،000 تومان

مشخصات راهبند فنسی بتا


راهبندها تجهیزات ایمنی و حفاظتی می باشند که برای کنترل تردد و جلوگیری از اتلاف وقت و هرج مرج در ورودی و خروجی انواع پارکینگ های مجتمع ها، ادارات ، سازمانها، پاساژ ها، مراکز تفریحی و .... استفاده می‌شود. یکی از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده این محصولات  شرکت بتا است که در بین کاربران دارای شهرت و محبوبیت بالایی می باشد. راهبند های شرکت بتا در دو مدل راهبند بوم دار( بازوی ساده) راهبند بوم دار به همراه فنس به فروش می رسد.

راهبند فنسی بتا از ایمنی بالاتری نسبت به مدل‌های ساده آن برخوردار است. زیرا در مدل‌های ساده 
راهبند بتا 400  و راهبند سیماران فراز راهبند فقط سدی برای ورود ماشین های غیر مجاز است، اما راهبندهای فنسدارعلاوه بر جلوگیری از ورود وسایل نقلیه غیرمجاز اجازه ورود عابرین پیاده را نیز محدود می‌کند. زیرا فنس ها مانع عبور افراد از زیر بوم می شود ،علاوه بر این مزیت راهبندهای فنسدار در مقابل ضربه و مکان هایی با وزش باد سنگین مقاوم تر هستند .

راهبند فنسدار  بتاB400 F  دارای طول بوم ۴ متر فنسی می باشد که دارای قابلیت زاویه باز شوندگی تا 90 درجه است، زمان در نظر گرفته شده برای باز و بسته شدن بوم راهبند فنسدار بتا ۶ ثانیه می باشد که با توجه به سنگین بودن بوم به خاطر داشتن فنس زمان بسیار عالی است.

 

موتور راهبند فنسی بتا


موتور راهبند فنسدار بتا ۲۲۰ ولت الکترومکانیک است جریان های ۲۲۰ ولت نمی توانند از باتری‌های بکاپ برای زمان قطع برق پشتیبانی کنند.در عوض برای اینگونه راهبندها کلیدهای خلاص کن در نظر گرفته شده است تا در مواقع قطع برق بوم به حالت دستی باز و بسته گردد .بر روی بوم راهبند فنسدار 5 متری بتا چراغ‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده که علاوه بر زیبایی و جلوه در شب مانع برخورد خودروها به راهبند میگردد.

راهبند فنسدار بتا B400 f را به راحتی می توانید در هر گونه شرایط آب و هوایی نصب و با خیال راحت استفاده کنید زیرا دمای کارکرد این دستگاه بین منفی ۳۰ تا مثبت ۵۰ درجه در نظر گرفته شده است .از قابلیت‌های راهبند بتا  B400 f می توان امکان نصب چشمی ایمنی را برای جلوگیری از برخورد بوم راهبند به موانع نام برد همچنین راهبند فنسدار بتا  قابلیت پشتیبانی از انواع سیستم های کنترل تردد از راه دور مانند آنتن های برد بلند، دوربین های پلاک خوان، اکسس  کنترل ها ،ریسیورهای ریموتی و ... را دارد