راهبند بی اف تی جیوتو

راهبند BFT مدل جیوتو


قیمت 90،000،000 تومان


ویژگی های راهبند BFT مدل جیوتو GIOTTO


راهبند جیوتو محصولی بی نظیر از شرکت ایتالیایی BFT  است. محصولات راهبند کارخانه BFT  ایتالیا مانند جکهای درب پارکینگ به دلیل کیفیت بسیار بالا و استفاده از متریال های درجه یک در ایران به عنوان یک برند برتر شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. در بین مدل های مختلف راهبند اتوماتیک این کمپانی یک محصول جدید با قابلیت‌های کاربردی به چشم می‌آید که نام این محصول جیوتو Giotto می باشد .

بدنه مقاوم استفاده از آلیاژ های عالی و رنگ های کوره ای با پوشش کامل باعث شده راهبند جیوتو بی اف تی در برابر تغییرات شرایط جوی و همچنین گرما و سرما مقاوم باشد .این راهبند کاملا ضد آب و گرد و غبار می باشد که می توانید آن را در  هر شهری با شرایط آب و هوایی مختلف با خیال راحت نصب و استفاده کنید. راهبند جیوتو علاوه بر پشتیبانی باتری بکاپ هنگام قطع برق دارای خلاص کن دستی نیز می باشد تا زمانی که شما تمایل به استفاده از باتری را ندارید به وسیله این خلاص کن در مواقع قطع برق، راهبند را خلاص و به حالت دستی در بیاورید.


مشخصات راهبند جیوتو

موتور راهبند جیوتو


موتور به کار رفته در ساخت راهبند جیوتو bft دارای ولتاژ ۲۴ است . مزیتی که موتورهای ۲۴ نسبت به ۲۲۰ ولت دارند این است که موتور های ۲۴ ولت در کارکردهای بالا برای اماکنی که تردد زیادی دارند دیرتر داغ می کند و می تواند تردد های بالا را پشتیبانی کند .همچنین می توان برای این راهبند های ۲۴ ولت در زمان قطع برق از باتری بکاپ استفاده کرد. در حالی که موتور ۲۲۰ ولت قابلیت پشتیبانی و نصب باتری را برای زمان قطع برق ندارند.

راهبند  bft  جیوتو مانند
راهبند زومر از سیستم الکترومکانیک به همراه گیربکس استفاده می کند ،به طوری که عملکرد این راهبند در زمان باز و بسته شدن توسط چرخ دنده ها می باشد. راهبند جیوتو بی اف تی دارای بوم ۵ متری از جنس آلومینیوم می باشد بر روی بوم این راهبند نوار led  تعبیه شده است تا در زمان تاریکی و شب، رانندگان راهبند را مشاهده کرده و از برخورد خودرو با راهبند جلوگیری شود. بوم راهبند جیوتو قابلیت باز شدن در مدت زمان ۲ تا ۵ ثانیه را دارا است.
 

مدار فرمان راهبند جیوتو


مدار به کار رفته در راهبند بی اف دی جیوتو  از کامل ترین امکانات برخوردار می باشد. این مدار فرمان دارای صفحه نمایش lcd است که می توانید به راحتی تنظیمات و یا خطای سیستم را در آن مشاهده کنید .این مدار فرمان قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد مانند آنتن های تگ خوان، دوربین پلاک خوان، اکسس کنترل های کارتی و رمزی و غیره را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین می توانید انواع تجهیزات  ایمنی مانند چشمی خطی، لوپ دتکتور را به این مدار فرمان اضافه نمایید. وظیفه چشمی و لوپ دتکتور در راهبند ها جلوگیری از برخورد بوم  به موانع سر راه می باشد.