دزدگیر سیماران 6430

دزدگیر اماکن سیماران G6430

 سیمکارتی   گارانتی 2 ساله 

قیمت 5،900،000 تومان
 
 

ویژگی های دزدگیر اماکن سیماران G6430


یکی از مدل های پر فروش دزدگیر اماکن سیماران مدل G6430 می باشد.شرکت سیماران در ایران تولید کننده انواع سیستم های حفاظتی مانند:آیفون تصویری ،دزدگیر اماکن، راهبند، جک درب پارکینگ و غیره می‌باشد. دزدگیرهای اماکن سیماران با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و به دلیل کیفیت و کارایی بالا در بین متقاضیان بسیار محبوب است.

دزدگیر اماکن G6430  سیماران یک پنل  سیم کارت و تلفن شهری است .این دزدگیر به کمک سنسورهای تشخیص مانند چشی،مگنت،شک و ....ورود افراد غیر مجاز را تشخیص می دهد و از طریق سیم کارت و خط تلفن ثابت با مخاطبین تماس گرفته و برای آنها پیام ارسال میکند تا آنها را از وقوع حادثه مطلع سازد.این دزدگیر دارای اپلیکیشن مدیریت از راه دور برای گوشی ios و اندروید می باشد.

نرم افزار سیماران
 
به کمک اپلیکیشن در هر جای ایران که باشید بدون نیاز به اینترنت می توانید دستگاه خود را فعال و غیرفعال نماید. دزدگیر اماکن sm g6430  سیماران دارای ۵ زون است که ۴زون آن مخصوص سنسورهای با سیم و یک زون مخصوص سنسور های بیسیم با قابلیت نام گذاری روی هر زون به صورت مجزا با زبان فارسی و انگلیسی است.

مدار دزدگیر سیماران 6430
همچنین این دزدگیر اماکن قابلیت برنامه ریزی بابت یک زون به صورت ۲۴ ساعته و یا حالت نیمه فعال دارد .دزدگیر اماکن سیماران ۶۴۳۰ برای مواقع قطع برق از باطری های ۵ و ۷ آمپر پشتیبانی می‌کند زمانی که برق قطع شود هشدار قطع برق از طریق پیامک برای مخاطبین ارسال می گردد.
 

مشخصات فنی دزدگیر سیماران 6430


قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل دستگاه از طریق تماس صوتی، SMS و نرم‌افزارهای IOS , ANDROID
نام‌گذاری هر زون به‌صورت مجزا (فارسی و انگلیسی)
گزارش قطع وصل برق شهر و خط تلفن ثابت
20خروجی قابل‌کنترل با SMS و تماس صوتی
تماس از طریق سیم‌کارت و خط تلفن ثابت
تنظیم مدت‌زمان آژیر (۱۰ الی ۴۰۰ ثانیه)
گزارش‌گیری ورود و خروج محرمانه
ارسال نام زون و شماره چشم بی‌سیم در پیام آلارم
30حافظه شماره تلفن (SMS , GSM , LINE)
قابلیت تنظیم سطح امنیت سیستم (SECURITY)
چهار زون با سیم و یک زون بی‌سیم
قابلیت تغییر TONE / PULSE
قابلیت ارسال SMS فارسی
قابلیت اتصال به کیپد