دزدگیر انیک مدل A570

دزدگیر سیمکارتی آنیک A570

 سیمکارتی   گارانتی 2 ساله 

قیمت 6،900،000 تومان
 
دزدگیر آنیک 570 سیم کارتی، یکی از دزدگیرهای رده بالا با امکانات زیاد است که ساخت ایران است و بهترین و پرفروش‌ترین مدل در دزدگیر منزل آنیک می‌باشد1. این پنل مرکزی دزدگیر همزمان می‌تواند از سیم کارت در کنار خط تلفن شهری پشتیبانی کند. به این صورت که هنگام ورود غیر مجاز در زمان فعال بودن سنسورها، برقراری تماس با مخاطبین ذخیره شده در حافظه پنل از طریق سیم کارت و خط تلفن شهری با تک تک آنها می باشد.

علاوه بر این موضوع هشدار با پیامک نیز به آنها گزارش داده می‌شود و مانند همه دزدگیرهای اماکن دیگر آژیر برای  با خبر کردن اطرافیان نزدیک به محل نصب دزدگیر پخش می‌شود. این شرکت رقبای زیادی در زمینه فروش دزدگیر منزل دارد که میتوانید انها را با مشخصات و قیمت بررسی نمایید.
 

قابلیت های دزدگیر آنیک 570


گزارش‌هایی که دزدگیر آنیک 570 در اختیار صاحبین دستگاه می‌گذارد عبارتد از :

دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک ۵۷۰، دارای ۴ زون باسیم و یک زون بیسیم است که امکان نامگذاری هر زون به صورت جداگانه به زبان فارسی و انگلیسی را داراست. این دزدگیر قابلیت‌هایی از جمله ذخیره سی حافظه شماره تلفن، قابلیت اتصال به کی پد ساده و حرفه‌ای، تنظیم سطح امنیت دستگاه و امکان نصب تقویت کننده برد ریموت را دارد.

همچنین، این دزدگیر امکان ارائه گزارش فعال و غیر فعال شدن دزدگیر، گزارش قطع و وصل برق شهری و خط تلفن ثابت، گزارش اسم و شماره زون تحریک شده، گزارش فعال و غیر فعال شدن پنل با کد هر ریموت و گزارش دوره‌ای شارژ را نیز فراهم می‌کند.دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک ۵۷۰، یکی از دزدگیرهای محبوب و با کیفیت در بازار ایران است.

جعبه انیک
 

نرم افزار و رله فرمان آنیک


برای مدیریت دستگاه از راه دور جهت فعال و غیر فعال کردن آن می‌توانید اپلیکیشن مخصوص این دزدگیر را مانند دزدگیر فایروال بر روی گوشی اندروید و ios خود نصب کنید و از هر کجای ایران که باشید دزدگیر خود را مدیریت کنید. این محصول دارای دو خروجی قابل کنترل با تماس و پیام برای روشن و خاموش کردن لوازم برقی از راه دور و نزدیک است.

از طریق سیم کشی از پنل مرکزی تا  لامپ یا لوازم برقی مورد نظر با پیامک آن را روشن و خاموش می‌کنند. 
دزدگیر آنیک 570 کلیه سنسورهای وایرلس با فرکانس ۳۱۵ مگاهرتز و سنسورهای سیم‌دار رو ساپورت می‌کند ‌‌.