دزدگیر سیمکارتی بتا Z7-gsm

دزدگیر اماکن بتا Z7-GSM

 سیمکارتی   اندروید 


قیمت 3،700،000 تومان
 

دزدگیر اماکن سیمکارتی بتا مدل Z7-GSM

 

دزدگیر بتا یکی از بهترین و با کیفیت ترین دزدگیر های اماکن و منزل در ایران است که قابلیت های بسیار زیادی را دارد.دزدگیر بتا مدل Z7 GSM  پنل سیم کارتی و تلفن شهری است, که در مواقع اضطراری با مخاطبینی که در حافظه پنل دزدگیر ذخیره شده اند از طریق سیم کارت و خط تلفن ثابت تماس برقرار می‌کند و پیامکی جهت اطلاع رسانی از وضعیت پیش آمده را نیز ارسال می کند.

دزدگیر اماکن بتا Z7 دارای اپلیکیشن مدیریت از راه دور برای گوشی های اندروید می باشد.این دزدگیر داره ۷ زون باسیم و بیسیم و یک زون  ۲۴ ساعته با قابلیت نیمه فعال میباشد. دزدگیر اماکن بتاZ7gsm  دارای قابلیت هشدار و گزارش قطعی برق قطع سیم بلندگو است.


تلفن کننده سیمکارتی بتا Z7 امکان ارسال پیامک هشدار و برقراری تماس با کاربر در هنگام هشدار را دارد و با دقت بالا این کار را انجام میدهد.همچنین شما میتوانید از طریق نرم افزار بتا دزدگیر را از راه دور فعال و یا غیر فعال نمایید.از دیگر از برندهای دزدگیر که قابلیت نرم افزاری بالایی دارند میتوان به دزدگیر فایروال F9 سیمکارتی و دزدگیر سایلکس مدل SG8-Q اشاره کرد.

همچنین در صورت قطع و یا وصل شدن برق شهر دزدگیر بتا از طریق پیامک کاربر را مطلع میسازد.صفحه نمایش روی دزدگیر اماکن بتا امکان انجام تنظیمات دزدگیر را به راحتی با منوی فارسی برای شما مهیا کرده و توسط تعدادی LED بر روی دستگاه میتوانید وضعیت دستگاه را چک کنید.دزدگیر بتا مدل Z7 دارای  2 عدد ریموت 315MHz است که فعال و غیر فعال کردن دزدگیر را میتوان با آنها انجام داد.

مدار دزدگیر بتا
 

امکانات دزدگیر بتا Z7-GSM


امکان فعال و غیر فعال کردن زون 24 ساعته ، امکان فعال و غیر فعال کردن زون ها از طریق دیپ سوییچ روی دزدگیر و قابلیت نیمه فعال کردن سیستم از طریق ریموت که موجب می شود زون 3 و 4 غیر فعال شوند، از جمله قابلیت هایی است که جهت آزادی عمل بیشتر کاربر در هنگام کار با زون ها در دزدگیرهای بتا تعبیه شده است.

هر زمان که یک سنسور تحریک شود، سیستم به شما اطلاع می‌دهد که کدام زون فعال شده است  یا در مورد سنسورهای محیطی وقتی که یک فاکتور محیطی مثل دما یا غلظت دود تغییر کند، آن‌ ها تشخیص خواهند داد.شما میتوانید از سنسورهای و چشمی های بیسیم یا باسیم برای دزدگیر بتا استفاده کنید.

 

گارانتی و خدمات

محصولات شرکت بتا دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.یکی از دلایل خوش نامی شرکت بتا سرعت و دقت در خدمات پس از فروش است که باعث اطمینان خاطر مشتریان این شرکت شده است.این گارانتی توسط کارت گارانتی که در داخل جعبه دزدگیر قرار داده شده انجام میگیرد.
 
جعبه دزدگیر بتا Z7
 
 
مشخصات فنی

شماره گیری از طریق سیم کارت و خط ثابت
دارای 7 زون با سیم، 2 زون بی سیم، 10 زون چشمی بی سیم (قابل کد دهی)، زون 24 ساعته، زون FIRE (تشخیص دود)
حافظه پیام صوتی به مدت 30 ثانیه
تست شماره گیری و پیام ضبط شده
 حافظه هشدار (آلارم) قطع سیم بلندگو، قطع برق، ورود اجباری DURESS
دارای مدار شارژ باتری
ریموت کنترل 315MHz با برد بلند
امکان فعال و غیر فعال کردن از طریق دیپ سوییچ و پیامک
دارای صفحه LCD برای تنظیمات راحت
نمونه باز شده دزدگیر بتا Z7