راکت بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنی (راکت فلز یاب)

 

راکت بازرسی بدنی چیست؟


راکت بازرسی بدنی یا راکت فلزیاب، وسیله‌ای کاربردی برای شناسایی اشیاء غیرمجاز در یک مجموعه است که در ساخت آن از فلز استفاده شده مانند موبایل، چاقو، دستگاه شنود، اسلحه، لوازم الکترونیکی و … است. راکت بازرسی به صورت پورتابل به نگهبان اجازه بازرسی بدنی از فاصله نزدیک با دقت و حساسیت بالا را می‌دهد و مناسب برای ارگان‌ها، ادارات، فرودگاه‌ها، سازمان‌ها و … می‌باشد.

راکت فلزیاب با ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف خود می‌تواند به سرعت اشیا فلزی را تشخیص دهد و با زدن بوق نگهبان را مطلع سازد. همچنین به دلیل اینکه در ساخت ردیاب و شنود از برد الکترونیکی و قطعات فلزی استفاده شده است، به راحتی می‌توان هر‌گونه ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و دستگاه‌های شنود را با استفاده از راکت بازرسی بدنی پیدا کرد.

راکت فلزیاب دستی دارای دو قسمت اصلی است: یک سیم پیچ فرستنده که میدان الکترومغناطیسی را ایجاد می‌کند و یک سیم پیچ گیرنده که میدان الکترومغناطیس را تشخیص می‌دهد. هنگامی که راکت از روی اشیا غیرمجاز عبور می‌کند، جسم فلزی در میدان الکترومغناطیسی تولید شده می‌افتد و میدان مغناطیسی بیشتری در اطراف آن ایجاد می‌شود. این میدان الکترومغناطیسی جدید توسط سیم پیچ گیرنده شناسایی می‌شود و یک هشدار برای کاربر ایجاد می‌کند.


هنگام خرید راکت بازرسی بدنی باید به این نکته توجه کنید، که شما می‌خواهید چه مواردی را شناسایی کنید. برای اطلاعات بهتر و مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید با ما تماس حاصل نمایید.
 

 

محصولات راکت بازرسی

راکت بازرسی zk t100
راکت بازرسی D100
  • موجود
  • گارانتی 2 ساله
  • جزییات محصول

راکت بازرسی مدل D-100

4،000،000 تومان
راکت بازرسی فلزیاب مدل D-180
راکت بازرسی D 100s
راکت بازرسی ZK 180s
  • موجود
  • گارانتی 2 ساله
  • جزییات محصول

راکت بازرسی ZK 180s

 تماس بگیرید
راکت بازرسی بدنی PG150
  • موجود
  • گارانتی 2 ساله
  • جزییات محصول

راکت بازرسی بدنی PG150

17،000،000 تومان
راکت بازرسی بدنی دستی ZK-D300
  • موجود
  • گارانتی 2 ساله
  • جزییات محصول

راکت بازرسی فلزیاب ZK-D300

18،400،000 تومان
راکت بازرسی دستی PG160
  • موجود
  • گارانتی 2 ساله
  • جزییات محصول

راکت بازرسی دستی PG160

20،200،000 تومان
عملکرد راکت بازرسی بدنی فلزیاب دستی

روش عملکرد راکت بازرسی چگونه است؟


روش عملکرد راکت های بازرسی بدنی فلزیاب به کمک میدان های الکترومغناطیسی است.یعنی این راکت ها برای شناسایی هرگونه فلز نیاز به میدان الکترومغناطیسی دارند.راکت های بازرسی از دو بخش گیرنده و فرستنده تشکیل می‌شوند.سیم‌پیچ فرستنده میدان الکترومغناطیسی ایجاد می‌کند و سیم پیچ گیرنده امواج الکترومغناطیسی را تشخیص می‌دهد.

در اطراف راکت بازرسی یک میدان الکترومغناطیسی تا شعاع ۲۰ سانتی متری از دستگاه وجود دارد. وقتی راکت در بازرسی از روی بدن و شی عبور کند و فلزی را تشخیص دهد ،این میدان الکترومغناطیسی گسترده تر میشود و سیم پیچ گیرنده این تفاوت را حس کرده و برای هشدار بوق و یا ویبره می‌رود.راکت ها برای اعلام هشدار یا دارای بوق و ویبره هستند یا با نشانگر LED هشدار را اعلام می‌کنند.

 

راکت بازرسی چه امکاناتی به شما می‌دهد


راکت های بازرسی بهترین سیستم برقراری امنیت برای بازرسی ها در فرودگاه،مراکز نظامی،سفارت خانه ها،انبارها،مدارس و دانشگاه ها و هر مکان دیگری که نیاز به تدابیر امنیتی دارد می‌باشد.

این دستگاه با دقت بالای خود می‌تواند انواع فلزات در اندازه های مختلف را به سرعت تشخیص دهد.این راکت های فلزیاب قابلیت شناسایی کوچکترین تا بزرگ ترین قطعات آهنی و غیر آهنی را تشخیص دهند.همچنین این دستگاه هرگونه تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی موبایل، فلش مموری و … را به راحتی کشف و شناسایی می‌کند. 

عملکرد راکت دستی فلزیاب
راکت های بازرسی بدنی فلزیاب دارای طراحی های منحصر به فرد است که باعث میشود حمل آنها در طولانی مدت باعث خستگی دست نگردد.این دستگاه ها دارای باطری هستند که در کمترین زمان ممکن شارژ می‌شوند و مصرف بسیار پایین دارند و می‌توانند دستگاه را بی وقفه روشن نگه دارند.
اکثر راکت های بازرسی دارای قابلیت تنظیم حساسیت میباشند، یعنی می‌توان برای تشخیص فلزات خیلی کوچک مانند سیم کارت،سوزن، قطعات فلزی پنهان شده در بدن و.... حساسیت دستگاه را افزایش داد تا این اجسام به راحتی پیدا شوند.

این دستگاه از خطا های انسانی نیز جلوگیری می‌کند.بازرسی بدنی توسط افراد داری خطا وحتی تقلب است.اما در راکت بازرسی بدون هیچگونه خطا تمام فلزات ممنوعه شناسایی می‌شوند

 

تاثیر راکت بازرسی بر روی سلامتی افراد


راکت های بازرسی با امواج الکترومغناطیسی کار میکنند که این امواج بسیار کمتراز آن چیزی است که به طور طبیعی در محیط اطراف ما وجود دارد .اما به دلیل اینکه دستگاه هیچگونه تشعشعات مضری ندارد کاملا بی خطر میباشد.بهتراست افرادی که دارای قلب مصنوعی و باطری هستند از این دستگاه عبور داده نشوند.
راکت بازرسی پرو 100