محصولات شرکت بتا 



 ریموت کنترل   برد کنترل   رسیور رله 

 دربازکن برقی 


 


فروش محصولات شرکت بتا صنعت ایلیا


شرکت بتا در سال ۱۳۸۰ در راستای طراحی و تولید بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی سازی درب بازکن های تصویری و آنتن، فعالیت خود را آغاز نمود و تا سال ۱۳۸۴ به طور گسترده ادامه یافت. پس از آن همزمان با گسترش خرید جک درب پارکینگ، سیستم های کنترل تردد و ریموت کنترل، توانسته است با تکیه بر توان فنی و تخصصی مهندسین کشور، محصولات منحصربفردی را در این زمینه به بازار مصرف ارایه نماید.

این شرکت احترام به خواسته و نیاز مشتریان گرامی را سرلوحه امور خود دانسته و از این رو با بهره گیری از ماهرترین نیروهای متخصص و جدیدترین امکانات و تجهیزات روز، سعی در ارائه بهـتــرین خدمات ممکن به مصرف کنندگان محترم را دارد.

شرکت بتا با تکیه بر تجربیات چند ساله و دانش متخصصین خود با رویکرد کاهش هزینه تولید و استفاده از قطعات با کیفیت در زمینه طراحی و تولید برد های الکترونیکی به توانایی بومی سازی طرحها ی پیشرفته صنعتی برای سیستمهای اتوماتیک جک درب پارکینگ و
دزدگیر اماکن دست یافته است.شرکت بتا با تکیه بر تجربیات چند ساله و دانش متخصصین خود با رویکرد کاهش هزینه تولید و استفاده از قطعات با کیفیت در زمینه طراحی و تولید برد های الکترونیکی به توانایی بومی سازی طرحها ی پیشرفته صنعتی برای سیستمهای اتوماتیک درب بازکن دست یافته است.

شرکت بتا با استفاده از مهندسین مجرب در بخش تولید برنامه ها و طرح های زیربنایی، اهداف سازنده، کارآفرین و اشتغال زا را دنبال نموده و با کنترل و نظارت بر تولید و اجرای QC، محصولاتی با قابلیت اطمینان بالا به بازار عرضه می کند. این شرکت را می توان به عنوان اولین طراح و تولید کننده مرکز کنترل کرکره برقی، مرکز کنترل درب بازکن¬های اتوماتیک و مرکز کنترل اپراتور شیشه برقی در ایران نام برد.

شرکت بتا بر مبنای فکری " تعهد، تخصص و ارائه محصولات متنوع، با بهترین کیفیت خدمات پس از فروش به مشتریان محترم " اعتبار و جایگاه بسیار خوبی در مقایسه با شرکتهای دیگر در ایران، ترکیه، چین، و حتی در کشورهای اروپایی و همچنین در بین تولیدکنندگان داخلی کسب کرده است.شرکت بتا به منظور حفظ کیفیت و رضایتمندی مشتری، در همه موارد تولید و فروش، خود را مستلزم به استفاده از استانداردهای بین المللی دانسته و موفق به دریافت استانداردهای ISO 9001 و ISO10004 گردیده است.






برد کنترل کرکره برقی فول کانال بتا

برد کنترل کرکره برقی فول کانال بتا


برد کرکره فول کانال بتا برای کنترل موتور کرکره توبولار طراحی شده که قابلیت کار با ریموت هاپینگ در دو مد 1CH و 5CH را دارد.از امکانات این مرکز کنترل می توان به امکان تنظیم مدت زمان عملکرد موتور، تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک و امکان اتصال چشمی فتوسل و فلاشر اشاره کرد. همچنین قابلیت تغییر جهت حرکت موتور بدون نیاز به تغییر سیم بندی در این دستگاه وجود دارد.


قابلیت عملکرد دستی
ابعاد cm 15*12*6
قابلیت تنظیم مدت زمان عملکرد موتور
استفاده از دستگاه به صورت 1-CH یا 5-CH
قابلیت نصب فتوسل جهت تشخیص مانع و افزایش ایمنی
قابلیت تغییر جهت حرکت موتور بدون نیاز به تغییر سیم‌بندی
دارای زمان بسته شدن خودکار (Auto Close) و قابلیت تنظیم زمان آن
دارای مدار فلاشر و امکان تشخیص بالا یا پایین آمدن کرکره با عملکرد فلاشر
حفظ زمان عملکرد موتور، زمان Auto Close و ریموت‌های لرن شده در هنگام قطع برق


برد کرکره برقی 5 کانال بتا

برد کنترل کرکره برقی 5 کانال بتا


این دستگاه جهت کنترل موتور کرکره توبولار طراحی شده است که قابلیت کار با ریموت لرنینگ یا هاپینگ، در دو مد1CH  و 5CH را دارد.از امکانات برد کنترل کرکره برقی 5 کانال بتا می توان به قابلیت تنظیم مدت زمان عملکرد موتور، کددهی لیمیت سوییچ جهت تشخیص مانع در هنگام بسته شدن کرکره و حفظ تنظیمات انجام شده درهنگام قطع برق اشاره کرد.

تنظیم زمان عملکرد موتور
حفظ اطلاعات ریموت­های لرن شده، زمان عملکرد موتور و برنامه‌ریزی مرکز در هنگام قطع برق
قابلیت اتصال لیمیت سوئیچ الکترونیکی جهت تشخیص مانع در هنگام بسته شدن کرکره
قابلیت انتخاب عملکرد مرکز کنترل به صورت 5-CH یا 1-CH




برد کنترل کرکره برقی ساید فول کانال بتا

برد کنترل کرکره برقی ساید فول کانال بتا

 

این دستگاه جهت کنترل موتور کرکره ساید AC طراحی شده که قابلیت کار با ریموت لرنینگ در دو مد 1CH و 5CH را دارد.از امکانات برد کنترل کرکره برقی ساید فول کانال بتا می توان به امکان تنظیم مدت زمان عملکرد موتور، تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک و امکان اتصال چشمی فتوسل و فلاشر اشاره کرد. همچنین قابلیت تغییر جهت حرکت موتور بدون نیاز به تغییر سیم بندی در این دستگاه وجود دارد.



قابلیت تنظیم مدت زمان عملکرد موتور
دارای زمان بسته شدن خودکار (Auto Close) و قابلیت تنظیم زمان آن
حفظ زمان عملکرد موتور، زمان Auto Close و ریموت‌های لرن شده در هنگام قطع برق
نصب فتوسل جهت تشخیص مانع و افزایش ایمنی
تغیر جهت حرکت موتور بدون نیاز به تغیر سیم‌ بندی
مدار فلاشر و امکان تشخیص بالا یا پایین آمدن کرکره با عملکرد فلاشر
اتصال مستقیم همه موتورهای ساید AC
دارای رله آزاد (NO و COM) جهت اتصال لامپ (لامپ پارکینگ)
قابلیت عملکرد دستی

استفاده از دستگاه به صورت 1-CH یا 5-CH
کار با ریموت لرنینگ بتا تا 80 عدد
ابعاد 6*12*15 cm

 



برد کرکره بتا 5 کانال ساید

برد کرکره برقی 5 کانال ساید بتا
 

این دستگاه جهت کنترل موتور کرکره ساید طراحی شده است که قابلیت کار با ریموت لرنینگ در دو مد 1CH و 5CH را دارد.از امکانات این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم مدت زمان عملکرد موتور و کددهی لیمیت سوییچ جهت تشخیص مانع در هنگام بسته شدن کرکره و حفظ تنظیمات انجام شده در هنگام قطع برق اشاره کرد.


 


سه رله بتا

 

رسیور سه رله بتا


سه رله بتا وسیله ای کاربردی برای قطع و وصل کردن و فرمان دادن به تجهیزات الکتریکی توسط ریموت کنترل است.این رسیور دارای 3 عدد رله آزاد است که خروجی COM ، NO ، NC آن در اختیار مشتری قرار دارد و می توان از آن به عنوان یک کلید الکترونیکی جهت روشن و خاموش کردن دستگاههای مختلف مانند پمپ آب، روشنایی اماکن و ... استفاده کرد.

این رسیور، دارای کانکتور تحریک دستی است و در دو نوع لرنینگ و هاپینگ موجود است، همچنین قابلیت برنامه ریزی در 5 مد عملکردی وامکان ارتقا ظرفیت حافظه تا 600 ریموت لرنینگ و 500 ریموت هاپینگ، موجب شده این رسیور یکی از کاربردی ترین رسیورهای شرکت بتا باشد.


دارای ابعاد cm 9/5*9*3
دارای 3 رله Free Voltage
جریان خروجی هر رله 7 آمپر
قابلیت تعریف پنج مد متفاوت
قابلیت حفظ برنامه در هنگام قطع شدن برق
قابلیت برنامه­ ریزی هر رله به صورت مستقل از هم
ترمینال خروجی برای هر سه پایه NO، NC و Com رله
قابلیت برنامه ­ریزی و تعیین مد با استفاده از Dip Switch
قابلیت کار با ریموت کنترل لرنینگ تا 80 عدد (قابلیت ارتقا تا 600 عدد ریموت


 


رسیور 4 رله بتا

رسیور چهار رله بتا

 

چهار رله بتا دارای 4 عدد رله آزاد است که خروجی COM ، NO  و NC آن در اختیار مشتری قرار دارد و قابل برنامه ریزی در سه مد عملکرد لحظه ای  ، فشاری ، حافظه داراست.این رسیور در دو مدل لرنینگ و هاپینگ موجود است و از مهمترین ویژگی های آن قابلیت ارتقا حافظه تا 600 عدد ریموت لرنینگ و 500 عدد ریموت هاپینگ است. مزیت آن نسبت به 3 رله امکان نصب ماژول LCD، جهت حذف تکی ریموت ها است.


دارای 4 رله Free Voltage
جریان خروجی هر رله 7 آمپر
قابلیت پاک کردن ریموت­ ها به صورت تکی و یا پاک کردن ریموت گم شده از رسیور
قابلیت حفظ برنامه در هنگام قطع شدن برق
قابلیت برنامه­ ریزی و تعین مد با استفاده از Dip Switch
قابلیت برنامه­ ریزی هر رله به صورت مستقل
قابلیت تعریف سه مد متفاوت


 


رسیور قفل برقی بتا

رسیور قفل برقی بتا


این رسیور بتا به صورت کاملا بی صدا بوده و جهت باز نمودن دربهای مدیریتی، درب واحدهای مسکونی و ... مناسب می باشد. این رسیور با ریموت لرنینگ عمل می کند و علاوه برآن امکان باز نمودن قفل با کلید کنترل دستی نیز وجود دارد. همچنین مجهز به یک تغذیه ثابت 12 ولت، جهت اتصال به لوازم جانبی است.


 


اسمارت سیموت بتا

رسیور سیمکارتی اسمارت سیموت بتا


درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت بتا یک رله کنترل از راه دور می باشد که می توان آن را از هر جای دنیا با تلفن همراه کنترل کرد.این رسیور قابل استفاده با همه اپراتورهای تلفن همراه از قبیل ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل می باشد و دارای دو رله آزاد است که خروجی COM ، NO و NC آن در اختیار مشتری قرار دارد و می توان از آنها به عنوان یک کلید الکترونیکی جهت روشن و خاموش کردن دستگاههای مختلف مانند پمپ آب، روشنایی اماکن و ... از هر جای ایران استفاده کرد. همچنین قابلیت اتصال به درب پارکینگ، کرکره برقی و اپراتور درب شیشه ای را نیز دارد.

همچنین کاربر می تواند مدت زمان عملکرد هر دو رله را متناسب با کاربرد خود برنامه ریزی کند. برای انجام این کار ابتدا یک شماره موبایل به عنوان مدیر دستگاه تعریف می گردد و سپس مدیر می تواند با ارسال کدهای دستوری که در برگه راهنمای این محصول نوشته شده است تمامی تنظیمات را به وسیله پیامک انجام دهد.

همچنین مدیر می تواند با ارسال کد دستوری خاص از عملکرد اسمارت سیموت در ساعت های مختلف گزارشی تهیه نماید. برای کار با این دستگاه می توان از نرم افزار سیموت بتا که این شرکت برای ماژول سیم کارتی خود ارائه کرده است هم استفاده نمود.


دارای ۲۵۰ حافظه جهت نگه داری شماره تلفن
قابلیت کد دهی ۲۵۰ ریموت لرنینگ بتا (انواع ریموت بتا: ۲۰۰۷، ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶)
دارای تقویم میلادی و شمسی با احتساب سال­ های کبیسه
دارای رله دوم با امکان تنظیم زمان، جهت اتصال به وسایل جانبی (۰–۹۹۹ ثانیه یا ON / OFF)
امکان ارسال گزارش به همراه تاریخ و ساعت دقیق عملیات صورت گرفته
امکان تنظیم ساعت و تاریخ دستگاه تنها با ارسال یک پیامک
ارسال گزارش از وضعیت عملکرد رله ۲ به کاربر (روشن و خاموش)
قابلیت کار با اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و تالیا
امکان برقراری ارتباط با رسیور درب بازکن از تمام نقاط دنیا
باز کردن درب با شماره‌گیری از طریق تماس تلفنی، فقط و فقط با یک Missed Call
نصب آسان‌ بر روی تمامی درب ­های اتوماتیک، درب پارکینگ، کرکره برقی، قفل برقی و …
محدود کردن دسترسی افراد (بدحساب) با حذف شماره تلفن‌ها و ریموت­ آن‌ها در کمتر از چند ثانیه

امکان حذف افراد در صورت نقل‌ مکان از مجتمع

امکان کنترل هر دو رله دستگاه با استفاده از ریموت کنترل یا سیم کارت

دارای نرم افزار موبایل (اندروید و ios) برای کنترل هرچه راحت تر درب بازکن سیموت بتا


 


رسیور تک رله 220 ولت بتا

تک رله 220 ولت بتا


از جدیدترن تولیدات شرکت بتا می توان به رسیور تک کانال 220 ولت اشاره کرد که دارای یک رله با ولتاژ ورودی و خروجی 220 ولت که قابلیت کد کردن 40 عدد ریموت کنترل لرنینگ را دارد.ین رسیور در مد حافظه دار عمل می کند که از استفاده آن می توان به عنوان یک کلید الکترونیکی جهت روشن و خاموش کردن دستگاه های مختلف مانند پمپ آب، روشنایی اماکن و … استفاده کرد.

    دارای 1 عدد رله آزاد
    برد ریموت کنترل 70 متر
    دارای 2 عدد ریموت لرنینگ
    حداکثر جریان عبوری رله 3 آمپر
    ظرفیت حافظه ریموت لرنینگ تا ۴۰ عدد
    رله خروجی آن بصورت com / no میباشد
    کار با ولتاژ 220  ولت
    فرکانس کاری ریموت 433.92
    ابعاد کوچک 60×40×26mm ویژگی مهم آن است



 

مینی چهاررله بتا

مینی چهار رله بتا


در بازار امروزی مشتریان بیشتر به دنبال تهیه رسیور چهار رله می باشند که این نیاز مبرم را شرکت بتا با تولید رسيور ميني چهار رله بتا با ابعاده کوچکتر نسبت به رسیور 4 رله بتا برطرف کرده است .ین رسیور دارای ۴ عدد رله آزاد است که هر رله به طور مستقل، قابل برنامه ریزی در دو مد عملکرد “لحظه ای ” و “حافظه دار” است. از ویژگی های کاربردی مینی ۴ رله می توان به امکان غیر فعال کردن هر یک از دکمه های ریموت و امکان حفظ برنامه در هنگام قطع برق اشاره کرد.

از ویژگی های کاربردی مینی 4 رله می توان به امکان غیر فعال کردن هر یک از دکمه های ریموت و امکان حفظ برنامه در هنگام قطع برق اشاره کرد. از این رسیور می توان به عنوان یک کلید الکترونیکی جهت روشن و خاموش کردن دستگاههای مختلف مانند پمپ آب، روشنایی اماکن و ... استفاده کرد.


 



ریموت بتا 2007 لرنینگ

ریموت بتا 2007


ریموت بتا 2007 لرنینگ با فرکانس 433 یکی از پرفروش ترین ریموت کنترل های جک پارکینگی و کرکره برقی است که کیفتی عالی و طول عمر بالا دارد.


شرکت بتا یک شرکت ایران است که در سال 1380 شروع به فعالیت کرده و در زمینه طراحی و تولید برد های الکترونیکی با تولید سیستم های آیفون و آنتن فعالیت خود را آغاز کرده است. با گذر زمان و کسب تجربه تا سال 1384 نسبت به نیازهای جدید، به خصوص جک پارکینگی، سیستم های کنترل تردد و ریموت کنترل، کادر متخصص خود را گسترده تر کرده و تولیدات در این زمینه را افزایش داد.
رله بتا
شرکت بتا با ایجاد مجموعه ای فنی و تخصصی الکترونیکی و پیشرو در زمینه سیستمهای ریموت کنترلی از قبیل :
• درب بازکن اتوماتیک بازویی
• درب بازکن اتوماتیک ریلی
• اپراتور شیشه برقی
• راهبند اتوماتیک
• کنترلرهای درب برقی
• مرکز کنترل کرکره برقی

مدیریت بتا معتقد به تولید بردها و قسمتهای الکترونیکی ( لوازم جانبی ) انواع درب بازکنها در داخل کشور و با اتکا بر توان متخصصان داخلی بوده است به گونه ای که فقط بخشهای مکانیکی از خارج وارد شود ( هم اکنون قسمت مکانیکی نیز در مرحله نهایی تست جهت عرضه به بازار می باشد).اما تفاوت عمده ی آن با کلید در این است که در relay بر خلاف کلید که عمل باز و بسته شدن به شکل دستی انجام می‌شود، این عمل به وسیله ی جریان الکتریکی به وقوع میپیوندد.

مهمترین محصولات شرکت بتا انواع گیت اتوماتیک است که شامل راهبند بتا و جک بتا می گردد، جک بازویی بتا می تواند درب هایی تا وزن 350 کیلوگرم را به حرکت در آورد، درب ریلی بتا هم تا وزن 1600 کیلوگرم را پوشش می دهد.یکی از تعهدات شرکت بتا این است که خواسته و نیازهای مشتریان را در اولویت کار خود قرار می دهد. به همین دلیل برای تولید و عرضه محصولات خود متخصصین مجرب و کارآمد است.


رله بتا جهت هوشمندسازی لوازم


قاعدتا این رله کنترلر بتا همراه با ریموت عرضه نمیشود چرا که این رله کنترلر رادیویی نقش یک کلید روشن و خاموش رادیویی فاز بالا را دارد. این رله کنترل رادیویی مصرف برق بسیار پایینی داشته و از دقت امنیتی بالایی برخوردار است.رله کنترلر شرکت بتا عرضه شده در زرین سیستم، خروجی رله امکانی در اختیار شما قرار می دهد تا به وسیله آن انواع لوازم را از راه دور و از طریق ریموت، کنترل نمایید.