معرفی بهترین برندهای جک درب پارکینگ


برندهای جک درب پارکینگ
 

معروف ترین و پر فروش ترین برندهای ایرانی و خارجی

 

خرید جک درب پارکینگ علاوه بر ایجاد آسایش و راحتی، امنیت را نیز برای منزل شما به همراه می‌آورد، اما انتخاب بهترین برند جک درب پارکینگ مناسب که شما را اذیت نکند و عمر مناسبی داشته باشند نیاز به تحقیق و بررسی دارد که فروشگاه اینترنتی جک پارکینگ گذر کنترل در این مقاله به معرفی بهترین برندهای جک پارکینگ خوب ایرانی که قیمت مناسبی هم دارد می پردازد.

برای مشاهده قیمت ها وارد لینک قیمت جک درب پارکینگ شوید.
 

جک درب پارکینگ ویتو کالیپسو

جک ویتو کالیپسو

جک درب پارکینگ ویتو در ایران چندین سال است که فعالیت دارد و فروش بسیار بالایی را داشته که از دلایل آن می توان به کیفیت و قیمت ارزان آن نسبت به دیگر برندها اشاره کرد. تنوع محصولات شرکت v2 در ایران خیلی بالا نیست اما محبوب ترین مدل این شرکت کالیپسو است که با طراحی زیبا و کار آمد توانست جایگاه خوبی در بازار پیدا کند و بیشتر فروش این برند در ایران جک درب پارکینگی کالیپسو است .

این محصول دارای ۲ سال گارانتی در ایران است و شما می توانید این برند را از فروشگاه اینترنتی گذر کنترل تهیه نمایید.

 

جک درب پارکینگ BFT A40

جک BFT a40
 
جک درب پارکینگ A 40 شرکت bft یکی دیگر از محصولات بی نظیر و با کیفیت این شرکت ایتالیایی است که نسبت به مدل های دیگر از قدرت بیشتری برخوردار است،به طوری که توان کشش هرلنگه درب را تا وزن ۵۰۰کیلوگرم و طول هرلنگه تا۴متر را داراست.

جک درب اتوماتیک پارکینگ A40به صورت ماردانی و نقطه اتصال آن به درب از زیر جک است ،همچنین جک A40مجهز به میکروسوییچ برای تشخیص ابتدا و انتهای درب است که دقت و امنیت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

ولتاژ کاری این جک پارکینگ ۲۴ولت است و مقدار تردد بالایی دارد.بااضافه کردن مدارشارژ و باطری به این محصول میتوانید درهنگام قطع برق هم از این جک پارکینگ استفاده کنید.
محصولات بی اف تی دارای ۳سال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

جک درب پارکینگ یال

جک پارکینگ یال
 
شرکت یال یکی از شرکت های تولید کننده جک درب پارکینگ است که تنوع بالای محصولات آن باعث شهرت این شرکت شده. یال قوی ترین جک های پارکینگی ایرانی را با نام پرایم تولید می‌کند که به جرأت می‌توان گفت قویتر از این مدل در بازار ایران وجود ندارد.

جک های پارکینگ پرایم شرکت یال تقریباً توان کشش هر لنگه درب تا ۸۰۰ کیلوگرم را دارد و شفت این جک ها در کورس های ۵۰،  ۶۰ ،۷۰ موجود است که گشتاور های متفاوتی را بر روی درب ایجاد می‌کند. مدل پرایم کاستومایز یا تک لنگه تنها گزینه در بازار برای دربهای تک لنگه سنگین است که کورس ۷۰ دارد و  گشتاور بسیار بالایی را ایجاد می‌کند.

مدلهای p1 وp2 وp3،هم به ترتیب، بهترین گزینه شرکت یال برای دربهای دولنگه هستند. دو مدل x1 وx2 , نیز از شرکت یال مناسب برای درب های سبک و دولنگه هستند.

شرکت یال برای محصولات پرایم خود پنج سال و برای مدل‌های دیگر ۳۶ ماه گارانتی را در نظر گرفته و خدمات خوبی هم ارائه می‌دهند.

 

جک درب پارکینگ پروتکو ایتالیا

پروتکو لیدر
Proteco  یک شرکت ایتالیایی است که با بیش از 40 سال فعالیت در زمینه سیستم های خودکار برای درب ها، درب های گاراژ، کرکره های اتوماتیک و راهبند برندی شناخته شده به شمار می رود. این شرکت در تولید محصولات خود، دقت بالایی در انتخاب مواد اولیه به خرج می دهد که این یکی از موارد ساده ولی در عین حال مهم است و از نقاط قوت این شرکت محسوب می گردد.

استفاده از استاندارد هاي مختلف در زمينه مونتاژ و ارائه محصولاتي با کيفيت بالا پروتکو را به شرکتي پيشرو در زمينه تکنولوژي و نوآوري تبديل نموده است ، کليه محصولات قبل از تحويل به مشتري تحت سخت ترين شرايط تست و کنترل کيفيت قرار گرفته و سپس عرضه مي گردد.

ليدر به عنوان پرفروشترين مدل اين برند است که در سه مدل ليدر 3 - 4 - 5 در بازار عرضه شده و براي دربهاي با طولهاي مختلف مناسب است.

 

جک درب پارکینگ محک

جک محک

جک پارکینگ محک تولید شرکت تکنما است که یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید جک درب پارکینگی و آیفون تصویری است.تکنما محصولات جک پارکینگی خود را با نام محک به بازار عرضه کرده که جک بسیار با کیفیت و قدرتمندی می باشد. جک محک برای هر لنگه درب تا ۳۸۰ کیلو و طول ۱.۸ متر مناسب است.

این جک پارکینگ کپی شده طرح فک ۴۱۲ ایتالیا است. ریموت این جک پارکینگ فقط به مدار فرمان خودش قابل کددهی است و ریموت دیگری با این جک ست نمی شود. که این مورد را می تواند هم حسن  و هم عیب در نظر گرفت.جک درب پارکینگ محک  قادر است هر لنگه درب را تا 110 درجه باز کند. جک محک دارای ۲ سال گارانتی است.

جک درب پارکینگ میلان

 
جک درب پارکینگ برقی میلان 400 یکی از بهترین جک های برقی و ساخت ایران است و ظاهری شبیه به جک درب پارکینگ پروتکو ایتالیا را دارد.موتور 220 ولت این جک قدرت خوبی را به آن داده و توان کشش هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم را با طول هر لنگه 2 متر را دارد.خلاص کن جک  پارکینگ میلان مشابه جک پروتکو کلیدی بوده وامنیت بالاتری نصبت به خلاص کن های اچاری دارد.

موتور جک درب پارکینگ میلان بر خلاف بیشتر جک ها بالا بوده و گیربکس آن در قسمت پایین قرار دارد که باعث میشود این جک بازویی برای مناطق گرمسیر مناسب تر باشد زیرا باعث میشود گریس آب شده در اثر گرما به داخل موتور نشت نکند.

جک درب پارکینگ سیماران فراز 4L


جک درب پارکینک سیماران مدل فراز 4L یکی از بهترین مدل های شرکت سیماران است که با طراحی حرفه ای توانسته محصولی کارامد و با کیفیت را به بازار عرضه کند.این جک درب پارکینگ ظاهری شبیه به جک درب پارکینگ بسیار معروف پروتکو ایتالیا دارد که با موتور بالا و گیربکس پایین نشت روغن را از گیربکس به موتور در گرمای زیاد منتفی میکند.

جک درب پارکینگ سیماران  4L با توان کشش هر لنگه درب ۳۵۰ کیلو گرم و عرض هر لنگه تا ۲ متر قدرت مناسبی را به نمایش گذاشته است..این جک یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که خدمات و پشتیبانی ۲ ساله آن توسط شرکت سیماران اطمینان خاطر را برای مشتری به همراه میاورد.

جک درب پارکینگ نایس ایتالیا

 

شرکت نایس ایتالیا سال‌هاست که در ایران فعالیت می‌کند و محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. از ویژگی‌های شرکت نایس ایتالیا تنوع بسیار بالای محصولات این شرکت است که در وزن ها و ابعاد مختلف در دو سری ۲۴ و ۲۲۰ ولت تولید می‌شوند.

تقریبا تمامی جک های شرکت نایس الکترومکانیک هستند اما برای تمامی وزن ها از 30۰ کیلو تا ۱۰۰۰ کیلو، محصولات مختلف ساخته است. دو سری وینگو و تونا معروف ترین محصولات این شرکت هستند. سری تونا قوی ترین جک های پارکینگی هستند. جک درب پارکینگ نایس مدل وینگو ۴۰۲۴ یکی از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت نایس ایتالیا و دارای ولتاژ موتور ۲۴ ولت است که امکان استفاده از سیستم باتری بک آپ در هنگام قطع برق را دارد. نایس مدل وینگو ۴۰۲۴ برای هر لنگه درب تا ۴۰۰ کیلو گرم و عرض ۲ متر مناسب می باشد. توان این جک پارکینگ ۸۵ وات بوده و بسیار نرم و بی صدا کار میکند.