الکتروپیک مدل 1196

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196

 

 گارانتی 36 ماهه   3.5 اینچ   حافظه دار 


قیمت 1،940،000 تومان
 

معرفی آیفون تصویری الکتروپیک 1196


آیفون تصویری الکتروپیک 1196 محصولی از شرکت الکتروپیک است. این دربازکن یک صفحه نمایش ۳.۵ اینچ رنگی لمسی دارد. صفحه نمایش در سمت راست درست در مرکز دستگاه واقع شده است و در کنار آن سه دکمه لمسی برای فراخوان آسانسور، نمایش تصویر مراجعه کننده و باز کردن درب وجود دارد. در قسمت چپ دستگاه هم گوشی صوتی با انحنای مناسبی برای سهولت در گذاشتن و برداشتن و جلوگیری از ایجاد خستگی در مچ دست مصرف کنندگان قرار دارد.

صفحه نمایش این آیفون از نوع LCD TFT می‌باشد که وجود این تکنولوژی تصاویر را با کنتراست بالاتر و شفافیت بهتر در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.در صورت تمایل به دیدن مدل های دیگر میتوانید صفحه 
قیمت آیفون تصویری را بررسی نمایید.

 
حافظه 1196 از نمای کناری

حافظه داخلی و خارجی


آیفون تصویری الکتروپیک 1196 دارای حافظه داخلی برای ثبت حدود ۲۰۰ عدد عکس از مراجعه کنندگان است با اضافه کردن کارت حافظه خارجی به این دربازکن امکان بالا بردن تعداد عکس ذخیره شده به همراه فیلمبرداری از مراجعه کنندگان وجود دارد.

مانیتور 1196 سفید الکتروپیک

اتصال به دو پنل زنگ


یکی از امکانات خوب این دستگاه اتصال مانیتور ۱۱۹۶ به دو پنل زنگ دم درب  است. این قابلیت مخصوص ساختمان‌های با دو ورودی نفررو جدا از هم می‌باشد که به کمک مانیتور داخل واحد هر درب را میتوان مجزا باز کرد.

از این خصوصیت می‌توان برای نصب مانیتور به یک دوربین مداربسته استفاده کرد و تصاویر دوربین مداربسته را به صورت آنلاین بر روی مانیتور داخلی مشاهده کرد .این تصاویر قابلیت ذخیره و ثبت را در حافظه دستگاه ندارند.