پنل سپهر 1840 تابا

ویژگیهای پنل تصویری سپهر 1840


طراحی پنل‌های تصویری تابا خاص و منحصر به فرد خود شرکت تابا است و هیچگونه شباهتی به سایر محصولات در این زمینه ندارد. یکی از پرفروش‌ترین پنل‌های آیفون تصویری ارزان و با کیفیت برند تابا مدل سپهر TVP1840 می‌باشد. ظاهر این پنل مستطیل شکل به رنگ نقره‌ای است .در پایین‌ترین بخش این دستگاه شماره واحدها واقع شده است که از یک تا ۲۰ واحد را شامل می‌شود.

زیر هر شاسی واحد روشنایی led است تا علاوه بر زیبایی در تاریکی شب انتخاب واحدها راحت انجام گردد. در وسط دستگاه در یک قاب شیشه‌ای مشکی ,دوربین این پنل تصویری قرار گرفته شده است ‌این دوربین مدل ccd سونی ۱.۳ اینچی سوپرHADمی باشد.

پنل تابا مدل سپهر 1840
 

مشخصات فنی سپهر 1840


زاویه دید پنل تصویری سپهر ۱۸۴۰ تابا ۱۲۰ درجه و چرخش دوربین ۴۶ درجه در جهت افق و ۱۶ درجه در جهت عمودی دارد.در بالاترین قسمت این پنل اسپیکر پخش صدا با سوراخ‌های کوچکی مشخص شده است. از قابلیت ویژه این اسپیکر ارسال صدای واضح و شفاف حتی از بالاترین واحدها تا دم درب می‌باشد.
 

جنس بدنه


جنس بدنه پنل تصویری سپهر تابا از آلومینیوم و سرب خشک است. بدنه محصول بسیار مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی می باشد و از نفوذ آب رطوبت و گرد و غبار جلوگیری می‌کند، بنابراین امکان نصب این پنل در سراسر کشور با هر تنوع آب و هوایی وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های این پنل تصویری


پخش صدای زنگ همزمان با داخل ساختمان برای مراجعه کننده ،
نسبت سیگنال به نویز بهتر از ۵۲ دی بی
سیستم مرور تصویری پال ۶۲۵
خروجی تصویر یک ولت پیک تو پیک