پنل تصویری کدینگ رندا

پنل کدینگ الکتروپیک مدل رندا


 گارانتی 36 ماهه   گدینگ 


قیمت 2،400،000 تومان

ویژگی پنل تصویری کدینگ الکتروپیک مدل رندا


شرکت الکتروپک در ایران دارای نیم قرن تجربه در ساخت محصولات برقی و آیفون تصویری است.این کمپانی  تجهیزات خود را با کیفیت بالا و مطابق استانداردهای بین المللی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.پنل تصویری کدینگ الکتروپیک مدل رندا 1195 الکتروپیک یکی از محصولات این شرکت است که از لحاظ ظاهری زیباترین پنل تصویری در تمامی برندهای ایرانی به حساب می‌آید.

در قسمت بالایی پنل در سمت چپ لنز آن و در سمت راست نمایشگر ال ای دی وجود در که شماره هر واحد را به نمایش می‌گذارد‌‌. دور تا دور لنز منبع نوری سون سگمنتی وجود دارد که باعث می‌شود در تاریکی مطلق  هم تصاویر مراجعه کنندگان  با شفافیت وضو نمایش داده شود. دوربین به کار رفته در این محصول ۱.۳اینچی ccd  با کیفیت ۴۲۰ تی وی لاین است.

از این پنل تصویری برای ۱ تا ۹۹۹ واحد استفاده می‌گردد که باید از طرف شرکت برای شما عزیزان سفارشی تولید شود. این پنل از جدیدترین محصولات
آیفون تصویری شرکت الکتروپیک می‌باشد و کار کردن با آن برای کاربران به سادگی انجام پذیر است.پنل تصویری کدینگ الکتروپیک مدل رندا قابلیت تعریف یک کد برای هر واحد را دارد که توسط آن به راحتی درب ساختمان باز میگردد.

مراجعه کنندگان با گرفتن شماره یا کد هر واحد، زنگ مانیتور واحد مورد نظر را برای پاسخگویی به صدا در می‌آورند. همچنین این مانیتور قابلیت تنظیم رمز عبور را نیز دارد.نکته حائز اهمیت در استفاده از پنل کدینگ رندا این است که اگر می‌خواهید این محصول را برای ساختمانی با بیش از ۲۰ واحد خریداری نمایید به ازای هر ۲۰ واحد نیاز است قطعه‌ای به نام توزیع کننده کدینگ ۱۱۹۵ تهیه فرمایید.