اکسس کنترل SZ05

اکسس کنترل SZ05

 گارانتی 1 ساله   نصب و راه اندازی 
 
 

اکسس کنترل SZ05 دارای بدنه پلاستیکی و صفحه کلید مشکی رنگ با طرح تاچ و لمسی است ، به همین دلیل امکان نفوذ گرد و به داخل دستگاه وجود ندارد.این اکسس کنترل یکی از بهترین محدود کننده‌های تردد در انواع اماکن مسکونی، اداری، تجاری به خصوص داخل آسانسورها می‌باشد که دارای قیمتی بسیار مناسب است .اکسس کنترل sz05  دارای یک رله خروجی جهت اتصال به قفل‌های برقی می‌باشد که بر روی انواع درب‌ها متصل می‌گردد و تردد افراد را کنترل و مدیریت می‌کند.
 

تعداد کاربر اکسس کنترل 05


همچنین این اکسس کنترل را می‌توان بر روی جک‌های درب پارکینگ و راهبندها نیز نصب کرد و به وسیله تگ یا رمز به صورت اتومات درب پارکینگ و یا راهبند را باز و بسته کرد. احراز هویت در این محصول به صورت رمز، تگ و کارت می‌باشد و تا ۱۰۰۰ کاربر قابلیت ثبت در این مدل اکسس را دارند. این اکسس کنترل به صورت ساده و بدون قابلیت گزارش دهی از تردد افراد است یعنی فاقد نرم‌افزار بوده و ساعت ورود و خروج افراد را ثبت و ذخیره می‌سازد.

اما نکته حائز اهمیت این است که امکان حذف یا اضافه کردن افراد توسط مدیر مجموعه پای دستگاه به کمک کد کاربری افراد وجود دارد. اگر مدیر کد کاربری هر فرد را یادداشت کرده باشد در صورت گم و مفقود شدن کارت و تگ آن شخص و یا پرداخت نکردن شارژ بدون نیاز به حضور آن فرد قابلیت حذف او وجود دارد.اکسس کنترل sz05 ضد آب نیست به همین دلیل بیشتر در محیط‌های مسقف از آن استفاده می‌شود و اگر قصد نصب آن در محیط باز را دارید حتماً باید از لحاظ آب‌بندی مراقبت‌های لازم را انجام دهید.
مشخصات فنی
ولتاژ کاری 12V/DC-2A
نوع تکنولوژی EM
حداکثر فاصله خواندن کارت و تگ 3 سانتی متر
تعداد رله 1 رله
جنس بدنه پلاستیک فشرده

نوع احراز هویت کارت/رمز
ظرفیت ثبت کارت و رمز 1000 عدد

وزن  110 گرم
رنگ مشکی
دمای کاری 0℃ ~ 60℃
ابعاد  120*78*22 mm