دستگاه حضور و غیاب B06

دستگاه حضور و غیاب B06


 اثر انگشت   کارت   رمز   1 سال گارانتی 

قیمت 6،000،000 تومان
 

دستگاه حضور و غیاب ۰۶ دارای روش شناسایی اثر انگشت کارت و رمز است و در تمامی ادارات سازمان‌ها برای مجوز عبور کارمندان و گزارش از تردد و نحوه کارکرد آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ادارات و سازمان‌ها می‌توانند از این دستگاه برای ثبت دقیق اطلاعات کارمندان مانند ساعت و تاریخ ورود و خروج آنها، اضافه کاری ،مرخصی، دستمزد ،حقوق ،کسر کار، بیمه و مالیات استفاده کنند.
 

نرم افزار و قابلیت های حضور و غیاب 06


تنظیمات این دستگاه حضور و غیاب بسیار آسان است و منوی آن به زبان انگلیسی می‌باشد اما نرم‌افزاری که در کنار محصول استفاده می‌شود به زبان فارسی است و امکان انتقال اطلاعات در آن به سادگی توسط پورت LAN  به کامپیوتر و فلش مموری انتقال داده می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های حضور و غیاب ۰۶ سخنگوی صوتی آن است که تمام مراحل مختلف ثبت را برای کاربر اعلام می‌کند.بر روی بدنه دستگاه یک صفحه نمایش ال سی دی ۲.۴ اینچی واقع شده است که به کمک آن دسترسی به منو و مشاهده تنظیمات و تغییر در آنها به سادگی انجام می‌پذیرد.

این دستگاه حضور و غیاب دارای تعداد ظرفیت کارت ۳۰۰۰ عدد، رمز  ۳۰۰۰ عدد و ۵۰۰۰ عدد اثر انگشت است و در مجموع قابل استفاده برای ۱۶ هزار تردد استء بنابراین جز دستگاه‌هایی با حافظه بالا محسوب می گردد  که مناسب اماکن و مراکز پر تردد است.
این محصول با دارا بودن وگند ورودی امکان اتصال به آنتن‌های دوربرد یا کارت ریدر را دارد و از طریق وگند خروجی نیز به انواع اکسس کنترل جانبی متصل می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب ۰۶ دارای سنسور ضد سرقت push buttno  است یعنی هنگامی که این حضور و غیاب جهت از کار افتادن یا جدا شدن از برق دستکاری گردد دستگاه به صورت چند تک بوق پشت هم وضعیت را هشدار می‌دهد.ولتاژ کاری این محصول ۱۲ ولت دی سی و نوع تکنولوژی آن EM 125 کیلو هرتز می‌باشد.

 
مشخصات فنی

کارت-اثر انگشت-رمز
دارای سخنگو
انگلیسی و فارسی
تقویم میلادی
تعداد تردد  160000 تردد
ظرفیت کارت  3000 کارت
ابعاد دستگاه  200*84*31میلیمتر
فاصله کارتخوان حداکثر 3 سانت
سنسور ضد سرقت  دارد- پوش باتن
سایز صفحه نمایش  2/4 اینچ