حضور وغیاب SZ312 یا zk-f22

حضور و غیاب SZ312 (F22)

 اثر انگشت   کارت   گزارش گیری 


قیمت 7،800،000 تومان
 

دستگاه حضور و غیاب ZK312  یا همان ZK-F22  محصولی از شرکت ZKTECO چین است. این دستگاه دو منظوره میباشد که هم به عنوان دستگاه حضور غیاب برای کنترل تردد کارمندان در شرکت‌های مختلف بر پایه گزارش‌گیری از تاریخ ،ساعت، روز ،ورود و خروج کارمندان و گزارش‌هایی مانند برآورد حقوق، دستمزد ،بیمه ،مالیات و ....می‌باشد .همچنین به عنوان دستگاه اکسس کنترل با داشتن رله برای فرمان به انواع قفل‌های برقی به منظور باز شدن درب نفر و پارکینگ با گزارش دهی از روز ،تاریخ و ساعت ورود اشخاص میتوان از آن استفاده کرد.
 

روش های احراز هویت


احراز هویت در این دستگاه حضور غیاب از طریق سنسور اثر انگشت ،خواندن تگ و کارت rfid و وارد کردن رمز انجام پذیر است و می‌توان برای هر فرد فقط یک روش یا تلفیق چند روش با هم به صورت همزمان به عنوان مجوز عبور در نظر گرفت. این دستگاه سریع‌ترین الگوریتم شناسایی اثر انگشت مبتنی بر حسگر تشخیص مادون قرمز با عملکرد بالا و کیفیت تصویر بالا را دارد.
 

تعداد کاربر حضور و غیاب SZ312


سنسور اثر انگشت این دستگاه ضد خش است و قابلیت تشخیص اثر انگشت به صورت خشک ، مرطوب و خشن را دارد. ظرفیت ثبت اثر انگشت این دستگاه تا ۳۰۰۰ کاربر می‌باشد.

کارت و تگ‌های استفاده شده در این حضور و غیاب بدون تماس با دستگاه قابل شناسایی می‌باشند و ظرفیت ثبت تعداد کارت و تگ ها  تا ۵۰۰۰ عدد است. در کل دستگاه حضور و غیاب zk312 دارای ظرفیت ثبت تردد تا ۳۰۰۰۰ هزار  نفر می‌باشد.

حضور و غیاب F22

قابلیت اضافه کردن ماژول وایفای به F22


این محصول به صورت پیش فرض دارای ارتباط wifi است ،بنابراین در اماکنی که امکان کابل کشی وجود ندارد می‌توان از این قابلیت استفاده کرد، فقط هنگام خرید این مسئله باید با نمایندگی ها مطرح گردد تا ماژول مخصوص وای فای به این دستگاه اضافه شود.
 

نرم افزار حرفه ای حضور و غیاب


دستگاه حضور و غیاب F22 دارای نرم‌افزار گزارشگیری بابت کلیه تایم‌های تردد پرسنل در روزها و تاریخ‌های متفاوت و همچنین امکان ست شدن با نرم‌افزارهای پیشرفته جهت محاسبه حقوق ,دستمزد، اضافه کاری، غیبت، بیمه و مالیات و .... است ، همچنین به کمک نرم‌افزار می‌توان پرسنل را گروهبندی، شیفت‌بندی کرد و تردد دسترسی افراد را نیز زمان بندی کرد. برای ارتباط با دستگاه استخراج گزارش‌ها می‌توان به سه روش شبکه lan ، شبکه وایرلس و فلش usb عمل کرد.
 

گارانتی و خدمات


این محصول دارای 2 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش است.