قفل برقی اکسیناژ

قفل برقی اکسیناژ

قفل برقی اکسیناژ 5 کلید ساده


قفل برقی اکسیناژ یک برند در ایران است که محصولات با کیفیت مشابه نمونه خارجی تولید می‌کند .در سال‌های اخیر این نوع قفل‌ها جایگزین قفل‌های زنجیری قدیمی شده اند. شکل ظاهری قفل‌های اکسیناژ مانند قفل برقی ایتالیایی سیزا می‌باشند که البته در کیفیت هم دست کمی از این برند ندارند. تنوع قفل‌های برقی اکسیناژ بالاست و در نوع کلید و ضامن با هم تفاوت دارند. این قفل‌های برقی کله گاوی شامل قفل با کلید ساده ،کلید کامپیوتری، ضامن‌دار و بدون ضامن می‌باشند که استفاده از هر کدام از این مدل‌ها بستگی به نوع ورودی ساختمان و نیاز مصرف کنندگان دارد.

اولین و معروف‌ترین تولیدی این شرکت قفل برقی ضامن‌دار ۵ کلیدی ساده است. از این
قفل برقی برای ورودی‌های مختلف مانند پارکینگ‌ها ،ورودی نفر رو ساختمان‌ها و انبارها ....استفاده می‌شود، و قابلیت نصب بر روی انواع درب‌های چوبی آهنی را دارا است .نصب این قفل بر روی درب ساختمان باعث افزایش امنیت می‌گردد مخصوصاً برای جک درب‌های پارکینگ زیرا دیگر بر اثر فشارهای خارجی جهت باز کردن درب و ورود غیر مجاز، درب به راحتی باز نمی‌شود و از محل شما محافظت انجام می‌دهد.

انتخاب قفل برقی بر روی درب‌های دولنگه پارکینگی کاملاً اختیاری است، اگر نیاز به امنیت بالاتری دارید می‌توانید از این قفل‌های کله گاوی استفاده کنید ولی داشتن قفل برقی کله گاوی برای درب‌های تک لنگه پارکینگی کاملاً الزامی می‌باشد. در مدل قفل برقی اکسیناژ ۵ کلیدی ساده می‌توانید توپی بیرونی را نصب نکرد و یا شاسی قرمز را می‌توانید قفل کرد و در صورت نیاز آن را باز کنید. بدنه این محصول از ورق گالوانیزه مستحکم ساخته و با رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است بنابراین نصب آن در فضای باز امکان‌پذیر است. سیلندرهای استفاده شده در این قفل کله گاوی از جنس آلیاژ برنج و فولاد می‌باشند به همین خاطر در برابر ضربات احتمالی مقاومت بالایی دارند‌‌.قفل برقی کله گاوی اکسیناژ ۵ کلیدی ساده قابلیت نصب بر روی درب‌های راستگرد و چپ گرد را دارد.