قفل برقی کله گاوی کاویان

قفل برقی کاویان

 

قفل برقی کله گاوی کاویان

 
قفل برقی کاویان یا همان قفل کله گاوی محصولی از شرکت کاویان ایران است که قابلیت نصب بر روی درب‌های راست گرد و چپ گرد را دارد .این محصول جایگزین قفل‌های زنجیری قدیمی شده است و از آن می‌توان برای  نصب روی انواع درب‌های ورودی نفررو ساختمان‌ها و درب‌های جک پارکینگ استفاده کرد.

نصب قفل برقی کاویان در ساختمان‌ها امنیت را بالا می‌برد، مخصوصاً در مجتمع‌های بزرگتر زیرا تردد در این اماکن بسیار بالا بوده و برای اطمینان از بسته شدن درب ورودی بهترین راهکار استفاده از قفل برقی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های بارز این قفل مقاومت بالای آن در برابر فشار پشت درب است.

زمان نصب این قفل پشت درب جوش داده می‌شود که همین امر مقاومت قفل را در برابر ضربه و فشار بالا می‌برد. قفل برقی کاویان بر روی انواع درب‌های نفررو و پارکینگی نصب می‌شود که می‌توان، هم آن را با کلید باز و بسته کرد و هم می‌توان با وارد کردن آن به مدار
آیفون تصویری و یا جک درب پارکینگ قفل را به صورت اتومات با فشردن دکمه آیفون و ریموت کنترل باز کرد.

 

چرا باید قفل برقی نصب کنیم؟


استفاده از قفل برقی برای درب‌های پارکینگ الزامی می‌باشد زیرا با نصب آن

۱: ضربه ناشی از تصادف و برخورد اتومبیل با جک درب پارکینگ را تا حدی می‌گیرد و باعث می‌گردد به بازویی ها  آسیب نرسد.
۲:درب پارکینگ را ضد سرقت کرده و از ورود و خروج افراد غیر ساکن جلوگیری می‌کند .
۳:از ایجاد سر و صدا هنگام برخورد دو درب برای بسته شدن جلوگیری می‌کند.

قفل برقی کاویان دارای بدنه ضد خش و مشکی رنگ است و با ولتاژ ۱۲ ولت متناوب کار می‌کند‌ این محصول دارای ۵ کلید معمولی برای باز و بسته کردن قفل است.

پس از تولید یک محصول در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی آن حائز اهمیت است. برند کاویان تمامی لوازم از فنر دوبل ،پیچ و مهره‌ها و  بوبین گرفته تا کاربردی‌ترین قطعه یعنی شصتی قرمز رنگ قفل را به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌دهد.برای دیدن دیگر
مدل های قفل برقی میتوانید از صفحه ما دیدن کنید.