قفل برقی سیزا

قفل برقی سیزا مدل الکتریکا

 
سیزا یکی از بهترین برندها در زمینه تولید قفل برقی درب ورودی می باشد، قفل برقی سیزا (Cisa) مدل الکتریکا "Elettrika" در دو مدل دارای قفل برقی شاستی دار و قفل برقی بدون شاستی عرضه شده است .سیزا یکی از ایمن ترین، با کیفیت ترین و البته پرکاربردترین انواع قفل برقی موجود در بازار کشورمان می باشد .

لازم بذکر است قفل برقی سیزا وقتی که درب بسته می شود، بصورت اتوماتیک به حالت قفل دائم می رود و نیازی به سه قفل نمودن درب نیست و زمانی که درب قفل است اگر شما کلید آیفون را بفشارید درب باز می شود و پس از ورود مهمان و بسته شدن درب، مجدداً قفل در وضعیت 3 قفله قرار می گیرد. همین مزیت است که باعث شده قفل برقی سیزا ایتالیا به وفور بر روی دربهای ورودی آپارتمان و
جک درب پارکینگ نصب شود.

اما از نکات دیگر باید به این مورد توجه داشت که بدنه قوی و با دوام این قفل برقی در برابر فشار و ضربه به درب بسار مقاومت بالایی دارد. قفل  سیزا را به راحتی میتوان در منازل ،هتل ها ، ادارات ، سازمانهای دولتی و ... استفاده کرد.
در قفل برقی سیزا نمی توان از خارج درب زبانه قفل را با قرار دادن یک کارت ساده به عقب برگرداند و از نظر امنیتی این یک مزیت فوق العاده می باشد. مزیت دیگر نسبت به قفل های قدیمی این است که مکانیزم عمل قفل برقی سیزا به گونه ای طراحی شده که حتی اگر زبانه قفل تحت فشار باشد، هنگامی که قفل برقدار می شود ( کلید آیفون فشرده می شود ) قفل درب را در جهت بسته شدن می فشارد و سپس زبانه را آزاد و درب را باز می کند و دیگر نیاز نیست که شخصی که در خارج از درب ایستاده درب را به سمت خودش بکشد.
 

مشخصات فنی قفل سیزا


    برق ورودی 12v-ac
    قفل قابل تعویض با سایر قفلهای موجود در بازار به خاطر رعایت استانداردهای نصب
    چنگک ویژه دوار دارای استحکام کششی 2000 کیلو گرم
    زبانه قفل قابل تنظیم از 50 میلیمتر تا 80 میلیمتر
    پوشش فولادی کامل قفل
    داری 3 کلید