راهبند بتا تاشو 90 درجه

راهبند تاشو بتا مدل 501


 گارانتی 1 ساله   90 درجه   نصب حرفه ای 
 

قیمت 41،000،000 تومان
 

ویژگی های راهبند تاشو 90 درجه بتا

 
راهبند تاشو ۹۰ درجه بتا مناسب پارکینگ‌هایی با ارتفاع سقف محدود است.بوم راهبند بتا به صورت ۹۰ درجه باز و بسته می‌شود به همین دلیل نصب آن در فضاهایی که محدودیت ارتفاع دارد و نمی‌شود راهبندهایی با بازویی ساده به دلیل برخورد بوم با سقف نصب کرد، یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.البته راهبند تاشو 180 درجه بتا هم میتواند انتخاب مناسبی با توجه به شرایط تردد شما باشد.

این
راهبند بازویی قابلیت نصب چشمی ایمنی را دارد ،در صورت نصب این چشمی اگر مانعی سر راه کارکرد راهبند باشد از برخورد بوم با مانع جلوگیری می‌شود و بوم به حالت اولیه خود باز می‌گردد و از خسارت‌های احتمالی جلوگیری می شود .
بوم تاشو 90 درجه

موتور و توان راهبند بتا


این راهبند اتوماتیک ۲۲۰ ولت همانند راهبند مدل بتا B400 دارای توان ۹۰ وات و قابل بازشوندگی تا ۹۰ درجه را دارد.این محصول دارای بوم تا شونده ۵ متری است ودر پارکینگ مراکز خرید، دانشگاه‌ها، پارکینگ‌های عمومی و هر ورودی دیگری تا عرض ۵ متر به کار می‌رود‌ سرعت باز شدن بوم این راهپن ۶ ثانیه می‌باشد.
 

قابلیت اتصال به انواع سیستمهای کنترل تردد


راهبند تاشو ۹۰ درجه بتا امکان اتصال به انواع سیستم‌های کنترل تردد پارکینگ را دارد با نصب این محصول به دوربین پلاک خوان، آنتن‌های تگ خوان  و دیگر اکسس کنترل‌ها می‌توان تردد خودروها را در پارکینگ  کنترل کرد و راهبند را به صورت اتومات باز و بسته کرد .
 

درجه حفاظتی محصول


این محصول دارای درجه حفاظتی  IP44 است که نشانگر میزان مقاومت و دوام این راهبند در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی و نفوذ گرد و غبار و  رطوبت است.
 
مشخصات فنی

ماکزیمم زاویه بازشو 90 درجه
سرعت بازشو 6 ثانیه
بوم 5 متری
گارانتی 12 ماهه