راهبند 5 متر بتا LED

راهبند 5 متری LDE دار بتا


 ارسال رایگان  1 سال گارانتی   نصب و راه اندازی 


قیمت 44،000،000 تومان
 

راهبند 5 متری بتا LED دار از محصولات راهبند اتوماتیک شرکت بتا و مناسب برای نصب در ورودی‌ها و فضاهای بزرگ مانند مجتمع‌های مسکونی ،تجاری، اداری فروشگاه‌ها ،مجتمع‌های تفریحی و .... می‌باشد. معمولاً بوم راهبندها به دلیل سهل انگاری رانندگان و یا بیشتر مواقع که در تاریکی شب به دلیل عدم دیده شدن راهبند قرار دارند ، دچار شکستگی می‌شوند. اما شرکت بتا برای جلوگیری از این اتفاق بر روی بوم ۵ متری یک نوار LED متصل کرده است که بوم راهبند را در تاریکی شب و در نقطه‌های کور و تاریک قابل مشاهده و تشخیص می‌کند .
 

موتور و توان راهبند 5 متری بتا LED دار


راهبند 5 متری بتا LED دار از یک موتور الکترومکانیک ۲۲۰ ولت بهره‌مند است که با توان مصرفی ۹۰ وات کار می‌کند و باعث می‌گردد بوم راهبند با سرعت ۶ ثانیه با زاویه ۹۰ درجه باز و بسته شود. از بارزترین ویژگی مربوط به این محصول اتصال آن به سیستم‌های کنترل تردد از راه دور و نزدیک است، یعنی علاوه بر باز و بسته کردن بوم توسط ریموت کنترل‌ها و یا کلید دستی می‌توان به وسیله دوربین پلاک خوان ، آنتن‌های برد بلند، انواع ریدرهای سیم کارتی و کارتی و .... فرمان باز شدن راهبند را صادر کرد.
 

درجه حفاظتی و قابلیت ها


این راهبند  دارای استاندارد حفاظتی آی پی ۴۴ بوده که این محصول را ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و نوسانات دمایی کرده و به دلیل کارکرد در دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۵۰ درجه امکان نصب این راهبند در هر شرایط آب و هوایی و تمامی مناطق سردسیر و گرمسیری فراهم است.

ازآیتم‌های مناسب این محصول که باعث فروش و جذب بالا در این محصول گردیده است قابلیت تردد بالا در طی شبانه روز میباشد . به همین سبب نصب این راهبند در محیط‌های پر تردد مسکونی ،ورزشگاه‌ها ،پاساژها و سازمان‌ها ،امکان‌پذیر می‌باشد. یکی از راه‌های باز و بسته کردن بوم راهبند استفاده از ریموت کنترل‌ها است که این مدل از ریموت‌های ۴۳۳ پشتیبانی می‌کند و ریموت‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۰۷ قابل ست شدن بر روی آن هستند.