راهبند فادینی بایت 980

راهبند هیدرولیک فادینی مدل بایت 980

 هیدرولیک   ساخت ایتالیا   4 سال گارانتی 

قیمت 124،000،000 تومان

 
راهبند فادینی بایت 980 از محصولات هیدرولیک شرکت فادینی ایتالیا می‌باشد که بسیار با کیفیت مانند تمام محصولات فادینی تولید شده است.جنس بدنه این راهبند اتوماتیک تمام استیل گالوانیزه به همراه رنگ کوره‌ای می‌باشد و بوم این محصول نیز از جنس آلومینیوم آکیترود ساخته شده است.
 

موتور و توان فادینی بایت 980


موتور هیدرولیک ۲۲۰ ولت با توان مصرفی ۵۱۰ وات باعث شده از این راهبند برای تمامی اماکن با تعداد تردد نامحدود استفاده گردد و به دلیل قابلیت اتصال به انواع سیستم‌های کنترل تردد هوشمند مانند پلاک خوان، تگ خوان و  تردد نامحدود امکان نصب در انواع پارکینگ‌های عمومی را دارد.

موتور راهبند فادینی

طول بازوی فادینی


بوم راهبند فادینی بایت ۹۸۰ از ۳ تا ۶ متر قابل تنظیم می‌باشد و برای مکان‌هایی با دهنه تا عرض ۳ تا ۶ متر نیاز به برش بوم نیست .سرعت حرکت بازو در این راهبند بسیار سریع انجام می‌پذیرد و در عرض ۵ ثانیه بوم ۶ متری را باز و بسته می‌کند. حرکت بوم بسیار آرام و بی‌صدا می‌باشد و قابلیت ترمزگیری در انتهای حرکت را دارد.

این راهبند با دارا بودن فلاشر چشمک زن مانند فتوسل‌ها از برخورد اتومبیل با راهبند در شب و مکان‌های تاریک جلوگیری می‌کند و با وجود چشمی‌های ایمنی، مانع از برخورد بوم با موانع سر راه کارکرد راهبند می‌شود. یعنی اگر هر جسمی هنگام بسته شدن بوم زیر آن متوقف شود و قادر به جابجایی نباشد از برخورد بوم با آن جسم و خسارت وارد کردن به آن جلوگیری می‌کند.

 

قابلیت اتصال به عنواع سیستم ها

راهبند فادینی هیدرولیک
عمل باز و بسته شدن در این مدل راهبند به کمک یک سوئیچ کلید و یا ریموت کنترل امکان‌پذیر است همچنین به صورت هوشمند با سیستم‌های تگ خوان، پلاک خوان، اکسس کنترل،رله های سیم کارتی،کیوسک های شارژی و.... نیز قابل عمل کردن است.راهبند بایت ۹۸۰ فادینی از استاندارد IP67  بهره‌مند است که امکان نصب آن در محیط‌های روباز به دلیل ضد آب و گرد و غبار بودن مهیا می‌باشد و در هر شرایط آب و هوایی با دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۸۰ درجه قابل نصب و راه‌اندازی است.
 

گارانتی و خدمات


این محصول داری 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.