راهبند کی اتومیشن 624

راهبند کی اتومیشن مدل 624K


 بازوی 6 متری   نصب و راه اندازی    ارسال سریع 


قیمت 68،000،000 تومان
 
راهبند کی اتومیشن 624K  ایتالیا بلندترین طول بوم را در محصولات این شرکت دارد و از طراحی بسیار زیبا و مبتکرانه بهره برده است .این راهبند الکترومکانیکی اتوماتیک بدنه فوق العاده قوی و مقاومی را در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی و ضربه  دارد. بدنه از جنس استیل یا فولاد آلیاژی است که دمای کارکرد آن منفی ۲۰ تا مثبت ۵۰ درجه سانتیگراد می‌باشد و امکان نصب آن در هرگونه شرایط جوی و منطقه جغرافیایی می‌باشد  و با داشتن درجه حفاظتی آی پی ۵۴ در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت بسیار مقاوم است.

بوم این محصول دارای طول ۶ متر می‌باشد که بلندترین بوم در کل محصولات این کمپانی محسوب می‌شود، و سرعت باز و بسته شدن بوم هم به مدت ۶ ثانیه انجام می‌پذیرد .بر روی این راهبند دو رشته نوار ال ای دی به رنگ سبز و قرمز تعبیه شده است تا هنگام شب و در مکان‌های تاریک توسط رانندگان قابل مشاهده باشد و از برخورد اتومبیل با بدنه  و بوم رباهبند جلوگیری شود.
قیمت راهبند ایتالیایی نسبت به راهبند های چینی و ایرانی بیشتر است اما از لحاظ کیفیت و طول عمر بسیار بهتر هستند.

راهبند کی اتومیشن
 

موتور راهبند کی اتومیشن 624K


موتور این راهبند  ۲۴ ولت است بنابراین بسیار مناسب مکان‌هایی با تردد بالا می باشد زیرا در رفت و آمدهای زیاد ،موتور مانند ولتاژ ۲۲۰ ولت داغ نمی‌کند ،همچنین به علت ۲۴ ولت بودن موتور امکان پشتیبانی از یو پی اس برای زمان قطع برق و پیش آمدن هرگونه مشکل می‌باشد و در صورت استفاده نکردن از باتری بکاپ به وسیله خلاص کن این محصول، بوم راهبند تا زمان برطرف شدن مشکل و وصل شدن برق به صورت دستی قابل جابجایی است.
 

قابلیت ای اتصال


راهبند کی اتومیشن 624K به وسیله ریموت کنترل‌ها و کلید دستی قابل کنترل و جابجایی می‌باشند.  همچنین می‌توان این راهبند را به انواع سیستم‌های کنترل تردد پارکینگی و یا سیستم‌های هوشمند پارکینگی متصل کرد. راهبند کی اتومیشن ساخت کشور ایتالیا است و دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در تمامی نمایندگی‌های داخل ایران می‌باشد.