جک آلدو 400

جک پارکینگی آلدو 400

 ارسال رایگان    2 سال گارانتی 


قیمت 8،200،000 تومان

جک آلدو 400 یک محصول خوب و با قیمت مناسب برای درب‌های دو لنگه پارکینگی است. این جک پارکینگی با ارائه کیفیت استاندارد و برطرف ساختن نیاز کاربران محبوبیت بالایی در بین متقاضیان به دست آورده است.

جک پارکینگی آلدو ۴۰۰ ظاهری ساده و کلیشه‌ای با موتور رو به بالا دارد که مزیت این جایگذاری موتور برای مناطق گرمسیری می‌باشد که با داغ شدن موتور روغن گیربکس آب شده در اثر حرارت به مرور زمان وارد موتور جک نمی‌گردد، اما هنگام نصب باید فضای مناسبی به وسیله برشکاری و کنده کاری برای موتور رو به بالای این جک در نظر گرفته شود.

 

طول بازوی جک آلدو 400


طول بازویی این محصول ۴۰ سانتی‌متر است که می‌بایست روی درب‌های پارکینگی با عرض هر لنگه ۲ متر نصب گردد.کارکرد این جک پارکینگی الکترومکانیک و مکانیزم حرکت پیستونی است و چرخ‌دنده‌های آن از جنس آلومینیوم و  برنج می‌باشد که باعث افزایش طول عمر این محصول می‌شود به همین خاطر با توجه به کیفیت داخلی قطعات این جک مناسب تعداد تردد متوسط رو به بالا در حدود ۶۰ مرتبه تردد در روز است.
 

مشخصات موتور آلدو

موتور جک آلدو
موتور جک درب پارکینگ آلدو ۴۰۰ الکترومکانیک ۲۲۰ ولت و قدرت ۲۸۰ وات دارد که توانایی جابه جای هر لنگه درب پارکینگ تا وزن ۳۵۰ کیلوگرم را دارد.مشخصات و ظاهر این جک کاملا شبیه به جک سوزوکی 400 است که ان هم جک خوبی و مزیت ان نسب به دیگر محصولات قیمت جک پارکینگی بسیار مناسب آن است.

خلاص کن این محصول در کنار موتور و به صورت آلنی است تا در صورت قطع برق شهری و یا پیش آمدن مشکل،  بتوان درب را دستی باز و بسته کرد.بدنه جک آلدو ۴۰۰ کاملاً ضد آب و ضربه است و دارای استاندارد حفاظتی ip44 می‌باشد که امکان نصب آن را در همه شرایط آب و هوایی و از دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۵۵ درجه مهیا کرده است.


جک درب پارکینگ آلدو ۴۰۰ برای باز و بسته شدن در اماکنی با تعداد ۴۰ مرتبه در ساعت و قابل تنظیم سه سرعت در هر لنگ درب می‌باشد. این جک پارکینگی برای افزایش طول عمر و عملکرد نرم و بدون صدا با چرخ دنده ای  از جنس آلومینیوم برنز ساخته شده است ‌.کارکرد این محصول به صورت الکترومکانیک با مکانیزم حرکت پیستونی می‌باشد .

بدنه جک آلدو ۴۰۰ ضد آب و ورود گرد و غبار می باشد و از درجه حفاظتی آی پی ۴۴ بهره برد است که باعث افزایش استحکام این محصول و نصب آن در تمامی شرایط آب و هوایی شده است و به دلیل کارکرد آن از دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۵۵ درجه امکان نصب در هر منطقه از ایران ازسردسیری  تا گرمسیری وجود دارد
 

مدار فرمان آلدو


مدار فرمان این محصول مهم‌ترین نقطه مثبت این جک محسوب می‌شود که به تازگی آخرین مدل آن با برترین تکنولوژی روز دنیا با نام رز تولید شده و برای این مدل جک مورد استفاده قرار گرفته است و می‌تواند کلیه نیازهای مصرف کنندگان را برطرف سازد.
از قابلیت‌های ویژه مدار فرمان:

تنظیم تایم باز و بسته شدن هر لنگه در به صورت مجزا ، دو سرعت بودن حرکت بازویی ها،  فست کلوز، اتصال به قفل برقی با خروجی مجزا ،تشخیص مانع و ....  می‌باشد.