جک بارزانته 400

جک پارکینگی بارزانته 400

 
 
جک  بارزانته 400 محصول بی‌نقص و با کیفیت ساخت چین، همراه با کارکردی نرم و بی صدا می‌باشد .این جک درب پارکینگ ارزان مناسب درب‌های دولنگه با عرض هر لنگه درب دو متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم است. این محصول الکترومکانیک با ولتاژ ۲۲۰ ولت است که توان و قدرت بالایی دارد و می‌توان از آن برای ترددهای نسبتاً بالا استفاده کرد. ایده طراحی جک بارزانته از محصولات ایتالیایی گرفته شده است که علاوه بر ظاهر در کیفیت و کارکرد نیز دست کمی از محصولات ایتالیایی ندارد .

جک پارکینگی بارزانته ۴۰۰ دارای استاندارد حفاظتی آی پی ۴۴ می‌باشد که تا حد قابل قبولی در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم می‌باشد و باعث بالا رفتن طول عمر این جک می‌گردد. یکی از ضعف‌های جک‌های الکترومکانیک امکان تردد کم آنها می باشد اما این جک پارکینگی میزان تردد نسبتاً بالایی را پشتیبانی می‌کند ،ترددی حدود ۶۰ مرتبه در روز که برای یک جک الکترومکانیکی  بسیار عالی می‌باشد.

 

عملکرد نرم و بی صدای جک  بارزانته 400


این محصول با قدرت بالایی که دارد ضمن ظرافتی که در به حرکت درآوردن درب‌ها دارد از تمامی صداهای احتمالی از برخورد لنگه درب‌ها بر روی همدیگر جلوگیری می‌کند و بسیار مقاوم در برابر فشارهای خارجی است و با استفاده از قفل برقی احتمال نفوذ را به صفر می‌رساند و از آسیب رسیدن به چرخ دنده‌ها در اثر فشار شدید عمدی یا سهوی مثل برخورد اتومبیل با جک پارکینگی جلوگیری می‌کند .برای دیدن قیمت جک پارکینگی دیگر مدل ها میتوانید وارد صفحه شوید.

جک‌هایی که  با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می‌کنند قادر به پشتیبانی ups باتری بکاپ برای زمان قطع برق نیستند، جک بارزانته  نیز ولتاژ ۲۲۰ ولت دارد و برای رفع  این مشکل دارای خلاص کن به صورت کلیدی بر روی بازویی‌های جک است تا با خلاص شدن بازویها درب ها به صورت دستی باز و بسته شوند. مدار فرمان در جک پارکینگ مغز متفکر دستگاه است که کلیه فرمان های امنیتی،سرعتی،حرکتی و کلیه عکس العمل‌ها را کنترل و مدیریت می‌کند. در این محصول از بهترین و به روزترین مدار فرمان استفاده شده است و امکانات بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین این جک قادر است با مدار فرمان‌های دیگری مانند save smart و  city1  نیز کار کند.