جک پارکینگ باروس 400

جک پارکینگ باروس 400

قیمت 7،700،000 تومان

ویژگی های جک باروس 400


جک باروس۴۰۰ محصولی از شرکت پوریا درب است، این شرکت حدود ۲۰ سال پیش تولیدات خود را در زمینه جک درب پارکینگ الکترومکانیک با نام تجاری آریا آغاز کرد است. جک باروس ۴۰۰ از پرفروش ترین و جدیدترین جک های درب پارکینگ الکترومکانیک این شرکت می باشد.

جنس به کار رفته در بدنه جک پارکینگ باروس استیل و آهن می باشد همین امر برای جلوگیری از زنگ زدگی و عمر بالای جک موثر است.جک پارکینگی باروس  ۴۰۰ دارای خلاص کن از نوع سوئیچی مانند
جک پروتکو لیدر 4 می باشد تا در مواقع قطع برق و یا بروز مشکل بتوان بازویی  را خلاص و به حالت دستی باز و بسته کرد. درب اتوماتیک باروس ۴۰۰ دارای استاندارد ip ۴۴ است. بدین ترتیب قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار را دارا است و می‌توان از آن در همه نوع محیطی مانند مناطق مرطوب و کویر به راحتی استفاده کرد.
 

موتور و قدرت باروس 400


همانطور که از کد محصول مشخص است بازوی این جک پارکینگی ۴۰ سانتیمتر می باشد که مناسب برای دربهای دولنگه با عرض هر لنگه درب ار ۱.۸۰ تا ۲ متر است. ولتاژ کاری جک پارکینگ باروس ۲۲۰ ولت و قدرت موتور ۳۵۰ وات و دارای جریان مصرفی ۱.۸ آمپر است که با این خصوصیت و قدرت موتور، جک باروس۴۰۰ مناسب جابجایی هرلنگه درب تا وزن  ۳۵ کیلوگرم است.

جک درب پارکینگ باروس ۴۰۰ مقاومت در برابر فشار مخالف و  بدون نیاز به قفل برقی است ،اما برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از فشارهای خارجی بیشتر این جک پارکینگ امکان نصب انواع قفل برقی را دارا است .جک درب پارکینگ باروس ۴۰۰ دارای زمان دو سرعته در باز و بسته شدن بازوها است و علاوه بر این ویژگی دارای سیستم تشخیص مانع نیز می باشد که در مواقع وجود مانع در میان درب از بسته شدن آن جلوگیری شود.

 

مشخصات فنی


دارای طول بازویی ۴۰ سانتیمتر
مناسب برای هرلنگه درب تا عرض ۱.۸۰
مناسب تا وزن ۳۵۰ کیلوگرم برای هر لنگه
ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت و توان ۳۵۰وات
دو سرعته بودن زمان باز و بسته شدن
دارای سنسور تشخیص مانع
ساخت ایران
دارای استانداردهایip44