جک جابان j4

جک پارکینگی جابان J4

قیمت 13،100،000 تومان
 

جک جابان J4 از تولیدات داخلی می‌باشد که بسیار شبیه جک پارکینگ یال و پروتکوی ایتالیا مدل ایس است. شرکت جابان در ایران در زمینه تولید لوازم الکتریکی مانند سیستم‌های کنترل تردد و درب‌های پارکینگ فعالیت می‌کند. بدنه جک پارکینگی J4 جابان از آلومینیوم ضد زنگ و ضد ضربه می‌باشد که از درجه حفاظتی گرمازایی ۱۳۵ درجه سانتیگرادی بهره برده است. و بازده دمایی کارکرد این جک از منفی ۲۰ تا مثبت ۷۰ درجه سانتیگراد می‌باشد و دارای درجه حفاظتی 44 ip است که به این محصول به دلیل مقاومت در برابر رطوبت, قابلیت نصب در مناطق مرطوب را می‌دهد.
 

موتور و توان جک جابان J4


نوع بازویی‌های جک جابان J4 الکترومکانیک است که ولتاژ ۲۲۰ ولت و قدرت موتور ۳۰۰ واتی دارد و دارای جریان ۱.۲ تا ۱.۷ آمپر می‌باشد و با طول بازوی ۴۰ سانتی‌متر بر روی درب‌های پارکینگ دولنگه با عرض هر لنگه درب ۲ متر و تحمل حمل هر لنگه درب تا وزن ۴۰۰ کیلوگرم را دارد. موتور این محصول رو به بالا طراحی شده است که باعث می‌شود در گرما  و با داغ شدن موتور ،روغن گیربکس آن در محفظه‌ای که پایین موتور قرار گرفته جمع شود و از وارد شدن این روغن به درون موتور جک جلوگیری شود.

مشخصات جک جابان j4
 

مدار فرمان و قابلیت های جابان


جک پارکینگی جابان جی 4  از یک مدار فرمان هوشمند و قدرتمند با برنامه‌دهی بالا و کارکرد و نصب راحت بهره برده است. این مدار دارای سیستم تشخیص مانع و ترمزگیری آنی در برابر هرگونه مانع می‌باشد .یعنی هنگام کارکرد جک پارکینگی اگر شیئی بین درب باشد با هشدار و ارسال دستور از سمت مدار، جک از حرکت باز می‌ایستد و  از خسارت‌های احتمالی به آن جسم جلوگیری می‌کند.

معمولا درب‌های دولنگه پارکینگی نیاز به نصب قفل برقی ندارند اما اگر امنیت حرف اول را برای شما می‌زند می‌توانید قفل برقی کله گاوی برای این جک نصب کنید. زیرا جک جابان J4  دارای خروجی مجزا برای نصب قفل برقی است. این محصول به دلیل طراحی دقیق دارای کارکردی نرم و بی صداست و مناسب اماکن مسکونی تجاری اداری با تردد متوسط در روز می‌باشد.