جک جنیوس 400

جک درب پارکینگ جنیوس 400

قیمت 31،000،000 تومان
 

جک جنیوس 400 ایتالیا دارای قدرت و توان بالایی است و در برابر شرایط آب و هوای سخت دوام و عملکرد عالی دارد و می‌تواند در شرایط سرمایی زیاد تا دمای منفی ۲۰ درجه و در گرمای شدید تا مثبت ۶۰ درجه سانتیگراد به خوبی کار کند.همچنین در زمان آتش سوزی در محل نصب حرارتی معادل ۱۴۰ درجه سانتیگراد را تحمل می‌کند. این جک پارکینگی دارای درجه حفاظتی IP54 می‌باشد که این دستگاه را در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت محفوظ می‌سازد و در تمامی نقاط ایران قابلیت نصب و راه‌اندازی را دارد.

بیشتر قطعات به کار رفته در این محصول از جنس فولاد است که کاملاً ضد زنگ و پوسیدگی می‌باشند و در محیط‌های باز بارانی و برفی قابل استفاده می‌باشد.جک درب پارکینگ جنیوس ۴۰۰ مکانیزم چرخ دنده دارد و برای اماکنی با تعداد تردد محدود در طول شبانه روز پیشنهاد می‌گردد، مانند اماکن مسکونی، اداری و  تجاری با حداقل تردد ۲۰ الی ۳۰ واحد.
قیمت جک پارکینگی جنیوس نسبت به رقبای دیگر ایتالیایی خود کمی بیشتر است که آن هم به دلیل اعتبار بالای این شرکت می باشد.
 

جک جنیوس 400 برای جه درب هایی مناسب است؟


جک جنیوس 400 برای درب‌های دولنگه طراحی شده است که با طول شفت ۴۰ سانتی‌متری خود ،قادر به جابجایی درب‌های پارکینگ با عرض هر لنگه ۲.۵ تا ۳ متر است  و می‌تواند هر لنگه درب پارکینگ با وزن ۳۵۰ کیلوگرم را تحمل کند. با توجه به زاویه بازشو ۱۱۰ درجه این جک و جابجایی عرض ۳ متر می‌توان از این جک پارکینگی برای باز کردن درب‌های رو به بیرون بازشو و درب‌های تک لنگه کم عرض و وزن استفاده کرد.

این محصول دارای ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت می‌باشد به همین خاطر امکان پشتیبانی از ups  را در مواقع اضطراری یا قطع برق شهر ندارد در عوض این جک پارکینگی دارای خلاص کن می‌باشد و با چرخاندن کلید در محل خلاص کن این جک ، بازویی‌ها خلاص شده و درب پارکینگ تا وصل شدن برق شهری به صورت دستی قابلیت باز و بسته شدن را دارد.

 

قابلیت اتصال به سیستمهای کنترل تردد


جک پارکینگی جنیوس ۴۰۰ به انواع سیستم‌های کنترل تردد خودرویی مانند آنتن‌های تگ خوان  و یا دوربین پلاک خوان، اکسس کنترل‌ها و رله‌های سیم کارتی متصل می‌شود و امنیت و دقت را در ورود و خروج بالا می‌برد.این محصول امکان توقف در برابر مانع را در سر راه کارکرد خود دارد و احتمال آسیب رساندن به مانع را هنگام باز و بسته شدن به صفر می‌رساند .
 

گارانتی و خدمات


جک درب پارکینگ جنیوس توسط نمایندگی‌های شرکت جنیوس در ایران محصولات خود را به مدت ۴ سال گارانتی کرده است که زمان شروع خدمات از تاریخ درج شده بر روی فاکتور فروش این محصول می‌باشد.