جک سیماران 3L

جک پارکینگی سیماران 3L
 

قیمت 9،000،000 تومان

جک سیماران 3L  محصولی جدید از این شرکت با ظاهری شبیه به جک‌های برند معروف پروتکو ایتالیا است.این جک درب پارکینگ نسبت به مدل 4L  این کمپانی, بازوی کوتاه‌تری دارد که مناسب درب‌های کوچکتر است .این محصول با پوسته بسیار مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تولید شده و این جک را قادر ساخته بدون مشکل در تمامی شرایط آب و هوایی و در هر منطقه جغرافیایی به راحتی کار کند.

جک پارکینگی 3l سیماران قابل استفاده در مکان‌های مسکونی و اداری است و با استفاده از سیستم موتوری دارای حرکت میل ماردونی روان‌تری میباشد که باعث شده عملکرد جک بسیار نرم و بی‌صدا باشد و از ضربه وارد کردن جلوگیری کند.

 

موتور جک سیماران 3L


موتور استفاده شده در این جک پارکینگی با ولتاژ ۲۲۰ ولت و توان ۲۸۰ واتی و ۵۰ هرتز است که قادر به جابجایی درب پارکینگ با عرض ۲ متر در هر لنگه درب و وزن ۳۰۰ کیلوگرم می‌باشد و همانطور که گفتیم این موتور کاملاً نرم و بی‌صدا و بدون ضرب میباشد یعنی موقع بسته شدن درب مانند بعضی از جک‌ها دو لنگه درب به هم ضربه وارد نمی‌کنند.با توجه به موتور قوی این جک ,بازویی‌ها به صورت قفل شونده و مقاوم در برابر فشار مخالف هستند که این محصول را بی‌نیاز به استفاده از قفل برقی می‌کند.

اما این بدین معنی نیست که این جک از قفل برقی پشتیبانی نمی‌کند و اگر نیاز به بالا بردن امنیت در ساختمان خود دارید می‌توانید از قفل برقی استفاده کنید.زاویه بازشو جک 3l سیماران ۱۱۰ درجه  برای هرلنگه درب است  و برای ساختمان‌های مناسب است که نیاز دارند درب پارکینگ بیش از ۹۰ درجه برای عبور خودرو به رمپ پارکینگ باز شود.

 

مدار فرمان سیماران Q70


مدار فرمان این محصول Q70 می‌باشد که دارای قابلیت‌ها و امکانات بالایی است و برای برنامه‌ریزی بسیار مناسب میباشد.از قابلیت‌های مدار فرمان :

تنظیم تایم بسته شدن بازویی‌ها به صورت اتومات، خروجی مجزا برای اتصال به قفل برق برقی، ست شدن با ریموت کنترل‌ها به تعداد مورد نیاز ، امکان اتصال به انواع سیستم‌های کنترل ترددی پارکینگ مانند: ریسیور سیم کارتی، اکسس  کنترل،  آنتن‌های uhf و ....
 

سیستم خلاص کن 3L


جک سیماران 3L با موتور ۲۲۰ ولت توان بالاتری نسبت به موتورهای ۲۴ ولت دارد اما زمان قطع برق از ups  پشتیبانی نمی‌کند و باید برای باز و بسته کردن درب  به صورت دستی از خلاص کن این محصول استفاده کرد که خلاص کن آن به صورت کلیدی بر روی موتور جک قرار گرفته است.با چرخاندن کلید در سر جایش بازویی‌ها تا وصل شدن برق شهری خلاص هستند و درب با دست باز و بسته می‌گردد.
 
گارانتی وخدمات پس از فروش

تمامی محصولات تولیدی سیماران دارای کیفیت بالایی از لحاظ کارکرد می‌باشند و این محصولات شامل دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشند و همچنین دارای تعمیر در محل نصب هستند.