جک لنسر 500

جک درب پارکینگ لنسر 500

قیمت 12،200،000 تومان

 
جک لنسر 500 از پرقدرت ترین و بهترین جک پارکینگ ایرانی شفت بلند و ساخت شرکت یال است .این جک درب پارکینگ با کیفیت، مناسب تردد محیط های مسکونی ،تجاری، اداری و ... می‌باشد. از لحاظ ظاهری جک لنسر ۵۰۰ مشابه نمونه های ایتالیایی به همان شیکی و ظرافت ساخته شده است .بدنه جک پارکینگی لنسر ۵۰۰ از جنس آلومینیوم و pvc  ساخته شده است، همین امر باعث بالا رفتن دوام و استحکام این جک می باشد و قابلیت نصب در انواع محیط های مسقف و روباز را با هر شرایط آب و هوایی و دمایی دارد.
 

قدرت و موتور جک لنسر 500

لنسر ۵۰۰ به صورت دو لنگه برای درب هایی با عرض زیاد تولید شده است اما به دلیل طول بازوی بلند و قدرت موتور عالی می توانید از این جک برای جابه جایی دربهای تک لنگه نیز استفاده کنید. ولتاژ کاری جک پارکینگ لنسر ۵۰۰،  ۲۲۰ ولت و توان مصرفی آن ۳۰۰ وات است این جک الکتروموتور با این مشخصات قادر به جابجایی هرلنگه درب تا وزن ۵۰۰ کیلوگرم است .طول بازوی جک درب پارکینگ لنسر ۵۰۰، 50 سانتی متر است که مناسب هرلنگه درب تا عرض ۳.۵ متر می باشد.
 

جک lancer 500
جک درب پارکینگ لنسر ۵۰۰ در حالت دو لنگه به دلیل مقاومت در برابر فشار خارجی نیاز به نصب قفل برقی ندارد اما برای بالاتر بردن امنیت می توانید بر روی درب قفل برقی نصب کنید. ولی زمانی که از این جک  برای درب تک لنگه استفاده شود وجود قفل برقی الزامی می باشد. جک پارکینگ لنسر ۵۰۰ دارای خلاص کن از نوع کلیدی مانند جک پروتکو لیدر4 است. در زمان قطع برق یا هنگام بروز هر مشکل بازویی را خلاص کرده و درب را به صورت دستی باز و بسته کنید.

جک پارکینگی لنسر ۵۰۰ دارای مدار فرمان دیجیتالی  و هوشمند با قابلیت های تشخیص مانع و توانایی ترمز گیری در برابر موانع است. این جک درب پارکینگ دارای استاندارد ip54  می‌باشد. بنابراین نصب  آن در هر محیط با هر شرایط آب و هوایی از دمای -۲۰ تا +۵۰ درجه امکان پذیر است و از نفوذ آب و گرد و غبار به درون موتور جلوگیری میکند.