جک درب پارکینگ محک MGO200


جک پارکینگ محک مدل mgo200

قیمت 12,500,000 تومان
 

ویژگی های جک محک مدل MGO200


جک پارکینگ محک توسط شرکت تکنما ساخته شده و از کیفیت و قدرت بالایی در بین جک های پارکینگی ایرانی قرار دارد.مدار فرمان این جک بازویی یکی از هوشمند ترین مدارها در بین جکهای پارکینگی است وتنها ریموت اختصاصی محک روی آن ست میشود.تک نما را میتوان یکی از بهترین تولید کنندگان جک برقی ایرانی نامید.

جک محک کپی برداری شده از مدل 412 شرکت فک ایتالیا است که مدل آشنا و پرفروش در بین جک های پارکینگی بازار میباشد.این محصول قابلیت کشش هر لنگه درب را تا 380 کیلو گرم و طول 1.8 متر را داراست و از موتور 220 ولت قدرتمندی بهره میبرد.جک محک قادر است هر لنگه درب را تا 110 درجه باز کند. همچنین این محصول مجهز به سیستم خلاص کن دستی است که امکان استفاده از آن در شرایط قطع شدن برق را فراهم می آورد.


تک بازوی جک محک
 

قدرت موتور و توان جک محک


این جک درب پارکینگ با کورس (طول شفت) ۴۰۰ مناسب دربهای دولنگه لولایی با عرضه هرلنگه درب ۱.۸۰ و وزن هر لنگه درب ۳۰۰ الی ۳۵۰ کیلوگرم می باشد. موتور جک محک ۲۲۰ ولت وتوان موتورها در هر بازویی  ۱۷۰ وات و جریان مصرفی آن ۰.۸ آمپر می باشد. جک محک mgo200 دارای کلید خلاص کن دستی است که امکان استفاده از آن در شرایط قطع شدن برق را فراهم می کند.
 
جک درب پارکینگ محک بمانند جک 4s سیماران قادر است هر لنگه درب را تا 110 درجه باز کند. همچنین این محصول مجهز به سیستم خلاص کن دستی است که امکان استفاده از آن در شرایط قطع شدن برق را فراهم می آورد. جک محک MGO 200 با دارا بودن ریموت کنترل، قابلیت صدور فرمان از مسافت های دور را نیز دارد، به علاوه شما می توانید رسیور مجزا نیز نصب نمایید تا فرمان حرکت را از سایر ریموت ها نیز دریافت کند.
 

مدار فرمان محک


مدار فرمان این جک محک هوشمند بوده و امکانات ویژه ای جهت برنامه دهی برای درب های متفاوت فراهم می کند. به این ترتیب که امکان بسته شدن خودکار درب پس از عبور از آن را دارد و همچنین می توان مدت توقف آن را بین دور تند و آهسته تنظیم نمود. همچنین می توان در شرایطی خاص مانند جابجایی بار درب را به مدت نامحدود باز نگه داشت.
 

ریموت اختصاصی محک


این جک تنها با ریموت کنترل های فابریک خود فعال میگردد و قابل کپی شدن نیست.البته می توان با استفاده از یک رسیور فرمان حرکت را از سایر ریموت کنترل‌های دیگر نیز دریافت کنید. جک محک mgo200 امکان شناسایی تا ۱۰۰۰ ریموت کنترل را دارد , این ریموت انواع مختلف فرمان مانند: توقف، حرکت، حرکت معکوس و عملکرد تک لنگه را ارسال میکند.
 
ریموت محک

 مشخصات فنی جک محک 


قدرت مناسب تا 380 کیلو گرم
قابلیت توقف در برابر مانع  دارد
قابلیت ترمزگیری  دارد
ضد آب و گردوغبار
گارانتی 2 ساله