جک میلان 600

جک پارکینگ میلان مدل 600

 30 ماه گارانتی   ارسال رایگان 

قیمت 10،200،000 تومان
 

ویژگی های جک میلان 600 (موهست 6)


شرکت میلان تولید کننده جک پارکینگ در ایران است. جک های پارکینگی میلان به علت شباهت به جک های پرتکو ایتالیا، کیفیت عالی و قیمت های مناسب در بازار معروف هستند.جک های بازویی میلان در سه مدل ۴۰۰ ،۵۰۰ و ۶۰۰ تولید و عرضه میگردد. پرقدرت ترین و بزرگ ترین مدل این برند جک پارکینگ میلان و ۶۰۰ میباشد.

این جک  برای دربهای دولنگه لولایی طراحی شده است اما به علت شفت بلند و قدرت موتور بالا می توان از آن برای درب های تک لنگه با عرض و وزن بالا نیز استفاده کرد.

برای بازدید مدل های دیگر
جک پارکینگ ایرانی و خارجی و قیمت آنها وارد لینک شرکت گذر کنترل شوید و در صورت نیاز با مشاوران ما تماس بگیرید.

موتور و قدرت جک میلان 600


بازوی این جک درب پارکینگ ۶۰ سانتیمتر می باشد که می توان از آن برای جابجای هرلنگه در ب تا عرض ۳.۵ متر استفاده کرد. جک میلان ۶۰۰ دارای موتور الکترومکانیک است و ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت دارد و قدرت جابجایی هرلنگه درب تا وزن ۴۰۰ کیلو گرم را دارا می‌باشد.

مشخصات موتور میلان 600
 
از این جک پارکینگ برای ساختمان هایی با تعداد تردد متوسط از ۱۲ تا ۱۶ واحد بهره می برند. جک میلان ۶۰۰ دارای خلاص کن دو مرحله ای و به صورت سوئیچی است که نسبت به مدل های آلی دارای امنیت بالاتری است.

مدار فرمان جک میلان


مدار فرمانی که شرکت میلان برای جک های خود انتخاب کرده است مدل MS1  می باشد که جز با کیفیت ترین و با امکانات ترین مدار فرمان ایرانی است. این جک علاوه بر کپی بودن طرح بازوهاش از پرتکو ایتالیا ،ریموت فلاشر و چشم ها را نیز از همان طرح کپی گرفته است و به عنوان یک محصول ایرانی بر روی کیفیت های موارد نیز بسیار کار کرده است.
 

خلاص کن و ریموت کنترل


زمانی که برق شهر قطع شود جک‌های برقی متوقف می‌شوند و اگر جک درب پارکینگ ولتاژ ۲۴ ولت نداشته باشد نمی‌توان از ups(برق اضطراری) استفاده کرد. جک درب پارکینگ میلان ۶۰۰ هم به دلیل ولتاژ ۲۲۰ ولت یو پی اس را پشتیبانی نمی‌کند ,بدین منظور برای این جک پارکینگ سیستم خلاص کن دستی طراحی شده است.
 
خلاص کن و موتور میلان
این خلاص کن بر روی دو بازوی جک‌ها در انتهای آنها به صورت کلیدی واقع شده است که از مدل خلاص کن آلانی امنیت بالاتری دارند .با چرخاندن ۱۸۰ درجه کلید در جای مخصوص بازویی‌ها از حالت قفل خارج می‌شوند و تا وصل شدن برق شهری امکان باز و بسته کردن درب پارکینگ به صورت دستی مهیا است

ریموت های مخصوص میلان دارای فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز هستند، اما می تواند از ریموت های ایرانی موجود در بازار و یا ریموت های بلوتوثی هم پشتیبانی کند.
 

گارنتی و خدمات


محصولات برند میلان دارای ۳۰ ماه گارانتی هستند و شما برای گرفتن خدمات به موقع بهتر است این محصولات را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.
 
مشخصات فنی

امکانات این مدار فرمان فست کلوز( بسته شدن سریع در ب پس  از عبور خودرو را جلوی درب)
دو سرعت بودن حرکت بازو ها در زمان باز و بسته شدن
امکان تنظیم بازشو تک لنگه درب برای عبود موتور و عابر
تنظیم دور دوم برای آهسته بسته شدن درب
تنظیم فشار معکوس، می باشد.