جک پرایم p2

جک پرایم P2


قیمت 10،600،000 تومان
 

شرکت صنعتی یال با تجربه هفده ساله خود در زمینه تولید لوازم الکترونیکی از سال 1392 با کمک مهندسین توانای ایرانی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین درک بالا از نیاز مشتری اقدام به تولید جک درب پارکینگ صد در صد ایرانی کرده است.یکی از بهترین تولیدات این کمپانی جک پرایم PRIME P2 دو لنگه و جک تک لنگه پرایم میباشد.
 

موتور جک پرایم P2


شفت این جک 50 سانتی‌متر می‌باشد که می‌تواند هر لنگه درب را ازعرض ۳  تا ۳.۵ متر را جابجا کند،از این رو می‌توان از این محصول برای درب‌های تک لنگه پارکینگ نیز استفاده کرد.از ویژگی این جک پارکینگی تنظیم دور آهسته در ابتدا و انتهای حرکت برای باز و بسته شدن درب و همچنین فشار انتهایی بازو در انتهای بسته شدن  یا فشار پشت جک است.

جک پرایم P2 دارای موتور ۲۲۰ ولت و قدرت موتور بالایی است  که مناسب جابجایی هر لنگه درب با وزن 500 کیلوگرم می‌باشد. این محصول دارای خلاص کن است  تا در هنگام قطع برق و یا ایجاد هرگونه مشکل بتوان بازویی‌ها را خلاص و درب را به صورت دستی باز و بسته کرد. جک پرایم p2 دارای بدنه بسیار مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

موتور جک پرایم p2
این جک درب پارکینگ به علت قدرت موتور بالا و شفت بلند می تواند تعداد تردد های بالا را تا حد ۲۰ الی ۳۰ واحد به راحتی پشتیبانی کند. از جک پرایم p2 به دلیل طول بازوی بالا می توان برای نصب بر روی درب های پارکینگ تک لنگه نیز استفاده کرد. مدار فرمان به کار رفته در این محصول بسیار پیشرفته و کاربردی می باشد و ویژگی های عالی را در اختیار این جک درب پارکینگ قرار داده است برخی از این مشخصات عبارتند از:

حرکتی نرم و یکدست
تنظیمات دور آهسته در انتهای حرکت برای بسته شدن درب و ابتدای  حرکت برای باز شدن درب
فشار انتهایی بازو در انتهای بسته شدن یا فشار پشت جک
اینکودر یا همان سنسور تشخیص مانع



جک پرایم p2


کمپانی یال برای تضمین کیفیت قطعات خود و اعتماد مشتریان این کمپانی به محصولات ارایه شده، گارانتی بلند مدت 3 ساله را در نظر گرفته است.