جک پارکینگ پرشین پاور

جک درب پارکینگ پرشین پاور 400

 ارسال رایگان   2 سال گارانتی 

قیمت 6،350،000 تومان

ویژگی های جک پرشین پاور


جک پرشین پاور۴۰۰ ارزان ترین جک درب پارکینگ در ایران است که کیفیت و کارایی قابل قبولی را نسبت به قیمت آن دارد. این شرکت کار خود را از سال ۸۵ با تولید انواع جک پارکینگی و موتورهای ریلی آغاز کرد. از لحاظ ظاهری جک پارکینگ پرشین پاور مانند اکثر جک های درب پارکینگ به خصوص سوزوکی می باشد .درتولید این جک از طراحی و ساخت قالب های اختصاصی استفاده نشده از این رو این جک دارای  قیمت اقتصادی در بازار است.

با توجه به جنس بکار رفته در بدنه این جک درب پارکینگ این محصول ضد آب و گرد و غبار است و با خیال راحت می‌توان آن را در هر مکان با هر شرایط آب و هوایی نصب کرد.جک پارکینگ پرشین پاور دارای کلید خلاص می باشد تا در مواقع قطع برق بتوان جک هارا خلاص و آن ها را به حالت دستی باز و بسته کرد.


موتور و قدرت پرشین پاور 400


جک پرشین پاور۴۰۰ جز دسته جک ها با موتور الکترومکانیک است که دارای ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت می باشد. ساز و کار این جک به این شکل است که نیروی برق ورودی از جریان برق شهری ابتدا به مدار فرمان و بازوی منتقل می‌شود و توسط خازن ها و وریستورها در مدار کنترل میزان آن کنترل می‌شود و توسط روتور تبدیل به انرژی مکانیکی شده و باعث چرخش میل ماردون می‌شود و شفت جک یا همان بازویی را جمع و باز میکند.

این جک پارکینگ مناسب درب های لولایی دو لنگه است .جک پارکینگ پرشین پاور دارای شفت  با طول بازوی ۴۰ سانتی متر است که می‌تواند هر لنگه درب را تا عرض دو متر جابجا کند و قدرت جابجایی هرلنگه درب را تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم دارا است.جک درب پارکینگ پرشین پاور برای پارکینگ اماکنی استفاده می شود که دارای تعداد تردد روزانه متوسط هستند مثلاً ۸ تا ۱۰ واحد.

 

متعلقات داخل جعبه

داخل جعبه جک پرشین پاور 2 عدد بازویی پرشین پاور ، مدار فرمان به همراه جعبه و ترانس ، چراغ فلاشر جهت هشدار ، چشمی ایمنی ، 2 عدد ریموت کنترل 433 ، کلید خلاص کن ، یراق آلات نصب و دفترچه راهنما قرار دارد.همچنین کارت گارانتی نیز داخل جعبه وجود دارد که این محصول را به مدت 2 سال گارانتی میکند.

جعبه پرشین پاور 400

مدارفرمان پرشین پاور


در جک پرشین پاور۴۰۰ از مدار فرمان اختصاصی استفاده نشده است و این جک با مدار فرمان های مانند رامانا .تسلا ،که جز برند های پرفروش در جک ایرانی هستند ارائه می‌شود .از ویژگی هایی که این مدار فرمان ها برای جک پرشین پاور دارند می‌توان به دو سرعت بودن حرکت بازویی اشاره کرد که در زمان باز  یا بسته شدن جک در انتهای کار سرعت حرکت کاهش پیدا می‌کند تا از ضربه زدن جلوگیری شود‌.از دیگر امکانات این مدار فرمان ها پشتیبانی از نصب قفل برقی است که ایمنی را بالاتر می‌برد .