جک پارکینگ کامفورت 400

جک پارکینگ کامفورت 400

قیمت 19،500،000 تومان

 

جک کامفورت ۴۰۰ ساخت کشور ایران و مخصوص دربهای دولنگه لولایی است. کامفورت ۴۰۰ به دلیل طراحی شیک، و جنس به کار رفته با کیفیت در ساخت قطعات و بدنه و  جک درب پارکینگ دارای محبوبیت در میان متقاضیان می باشد .شفت این جک پارکینگی از جنس آلومینیوم بوده که این جک را ضد آب و گرد و غبار می سازد و به راحتی آن را می‌توانید در محیط باز با هر شرایط آب و هوایی به راحتی نصب کرد.

جک کامفورت ۴۰۰ دارای سیستم خلاص کن مخفی است، یعنی در زیر موتور و دور از چشم محل خلاص کن واقع شده تا از احتمال به سرقت رفتن جلوگیری شود. شما می توانید در مواقع اضطراری و قطع برق بازویی ها را خلاص کنید و درب را به صورت دستی باز و بسته کنید.

سیم پیچ به کار رفته در جک کامفورت ۴۰۰ تمام مس است و قطعات آن از بهترین آلیاژ تولید گردیده.همچنین میل ماردان این محصول از جنس استیل و با قطر ۲۵ میلیمتر تولید شده.تمام این خصوصیات که به آن اشاره کردیم باعث طول عمر و کارایی بالای این جک درب پارکینگ شده است.

موتور جک کامفورت 400

جک کامفورت ۴۰۰ دارای طول بازوی ۴۰ سانتی متر مانند جک پروتکو لیدر 4 ایتالیا است .این مقدار شفت مناسب به حرکت در آوردن هر لنگه درب تا عرض ۲ متر می باشد. جک کامفورت ۴۰۰ با موتور الکترومکانیکی و ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت قادر به جابجایی هر لنگه درب تا وزن ۳۵۰  کیلوگرم است. با توجه به ولتاژ کاری و قدرت موتور و جنس شفت، این جک پارکینگی برای تعداد تردد متوسط در انواع ساختمان ها استفاده می شود.حداقل و حداکثر میزان تردد در آن از ۱۲ تا ۱۶ واحد است.
 

موتور جک کامفورت


زاویه بازشو کامفورت ۱۲۰ درجه است بنابراین قابلیت نصب بر روی انواع دربهای پارکینگ را دارد. از ویژگی جک کامفورت ۴۰۰ می توان به بازوی قفل شونده و مقاوم بودن در برابر فشار مخالف اشاره کرد که این جک را از نصب قفل برقی بی‌نیاز کرده اما اگر بخواهید برای بالاتر بردن امنیت ساختمان بر روی درب قفل برقی اضافه کنید کامفورت ۴۰۰ بر خلاف دیگر جک های پارکینگی برای نصب قفل برقی نیاز به ماژول اضافه ندارد، زیرا روی برد آن کانکتور قفل تعبیه شده است.

مدارفرمان کامفورت

مدار فرمان جک پارکینگی کامفورت ۴۰۰ به صورت دیجیتالی و هوشمند تولید شده از ویژگی این مدار فرمان می توان دو سرعته بودن زمان باز و بسته شدن بازوها ،فست  کلوز، اتصال قفل برقی بدون نیاز به ماژول کارت مل، حرکت یکنواخت بدون وارد کردن ضربه را نام برد .