جک وی تو کالیپسو 600
 

جک پارکینگی وی تو کالیپسو 600


قیمت 34،000،000 تومان

 
جک وی تو کالیپسو 600 ساخت شرکت وی تو است.وی تو چند سالی می‌شود که جزء برند های اول فروش در ایران است و با کیفیت و طراحی زیبای خود در بین متقاضیان و فروشندگان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.جک پارکینگی ایتالیایی بازار خوبی را در ایران دارند و V2 نیز یکی از این شرکت هاست.

چشمی های به کار رفته در
جک پارکینگی وی تو کالیپسو ۶۰۰ این قابلیت را دارا هستند تا در زمان خرابی و یا ایجاد یک مشکل از باز شدن درب جلوگیری کند ، زیرا اگر نقصی در چشمی باشد و جک به کار خود ادامه دهد خسارت زیادی را به همراه دارد.این جک پارکینگی نسبت به مدل وی تو 400 دارای طول بازوی بلند تر است که مناسب درب هایی  با عرض و وزن بالاتر می باشد .

طول بازوی این جک ۶۰ سانتی متر است که می‌توان از آن برای درب های تک لنگه با عرض ۳.۵۰  تا ۴ متر استفاده کرد.
همچنین هر دو جک دارای درجه حفاظت ip 44 است که این جک را در مقابل گرد و غبار و بارش و باران مقاوم کرده است از این رو می‌توان این جک درب پارکینگ را در هر مکان با هر شرایط آب و هوای نصب کرد.

طراحی بدنه جک وی تو کالیپسو 600 و جنس به کار رفته در بدنه و قطعات آن به گونه ای است که این جک پارکینگی را کاملاً ضد آب و گرد و غبار کرده است تا در محیط های باز با هر شرایط آب و هوایی و هرگونه دما از -۲۰ تا ۵۰ درجه به راحتی قابل نصب  و کارایی خوبی داشته باشد
 

موتور جک وی تو کالیپسو 600


جک پارکینگی V2 کالیپسو ۶۰۰ با دارا بودن ۶۰ سانتی متر طول شفت(بازویی)مناسب دربهای دولنگه با عرض هر لنگه درب تا ۳ متر و قدرت جابجایی برای هر لنگه درب 600 کیلوگرم است.این جک بازویی امکان بازشو  تا زاویه ۱۵۰ درجه را دارد از این رو می‌توان از جک v2 کالیپسو  ۶۰۰ برای درب های رو به بیرون بازشو و درب های تک لنگه  با طول بالا و وزن سنگین استفاده کرد.

سایز جک وی تو 600
 
ولتاژ کاری جک پارکینگی وی تو  600 کالیپسو ۲۲۰ ولت است به همین خاطر این جک پارکینگی نمی‌تواند از باتری بک آپ یاups برای مواقع قطع برق پشتیبانی کند در عوض این جک پارکینگی دارای کلید خلاص کن است تا در زمان قطع برق و مواقع اضطراری جک ها را خلاص کرده و درب را به صورت دستی باز و بسته کنید.

خلاص کن v2 600

مدار فرمان V2


جک ویتو کالیپسو ۶۰۰ از مدار فرمان city1 evo  استفاده می کند که  یکی از کامل ترین و کارآمدترین نوع مدار فرمان در جک درب پارکینگ است. این مدار فرمان مجهز به صفحه نمایش ال سی دی می باشد تا در صورت بروز مشکل و یا تغییر تنظیمات کاربر به راحتی به منو دسترسی داشته باشد. همچنین این مدار فرمان قابلیت اتصال به usb را برای بروزرسانی تابلو فرمان دارد.

جک پارکینگی وی تو کالیپسو ۶۰۰ دارای عملکرد دو سرعته در زمان باز و بسته شدن جک است تا در انتهای کار سرعت کند گردد و از بروز هرگونه صدا جلوگیری شود.

مدار V2