جک پروتکو لیدر5

جک درب پارکینگ پروتکو لیدر 5


قیمت 35،000،000 تومان


جک پروتکو لیدر 5 محصول شرکت پرتکو ،تولید کننده بهترین انواع جک درب پارکینگ بازویی و ریلی در کشور ایتالیا است.تولیدات این برند با نام پرتکو در مدل لیدر در ایران دارای محبوبیت و فروش ویژه می باشد. یکی از محصولات پر فروش و کاربردی این برند پرتکو لیدر ۵ است، که به صورت پک دو لنگه برای درب های لولایی طراحی شده است، اما به دلیل طول بازوی بلند تر می توان از این مدل جک پارکینگی برای باز و بسته شدن درب های تک لنگه نیز استفاده کرد.
 

موتور و مدار فرمان پروتکو لیدر4


جنس بدنه پرتکو لیدر 5 کاملا فلزی می باشد و شفت آن نیز فولادی است .طول بازویی هر لنگه  از جک های  لیدر ۵ پرتکو ۵۰ سانتیمتر است که مناسب جابجایی هرلنگه درب تا عرض ۳.۵۰میباشد و  به کمک ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت قادر به تحمل وزن هر لنگه درب از ۳۵۰  تا ۴۰۰ کیلوگرم است.

موتور جک پروتکو لیدر5
مدار فرمان جک درب پارکینگ لیدر۵ پرتکو Q70 است که کاملا دیجیتالی می باشد. این نوع از مدار فرمان می تواند تمام نیازهای اصلی مصرف کننده را برای باز و بسته کردن درب برطرف سازد. از ویژگی مدار فرمان می توان به مواردی مانند:

تایم بازشو یک ثانیه ای برای هر لنگه از جک ها به صورت تک لنگه مجزا
زمان بسته شدن اتوماتیک
فست  کلوز
فشار پشت جک زمانی که نیاز به قدرت بالایی برای فشار نهایی داشته باشد
قابلیت نصب قفل برقی بدون نیاز به ماژول کارت مل

 
همچنین مدار فرمان جک پروتکو لیدر۵ قابلیت پشتیبانی از انواع سیستم های کنترل تردد خودرو مانند پلاک خوان، تگ خوان، اکسس کنترل را دارد. از آنجا که جک پروتکو لیدر۵ برای دربهای با عرض زیاد استفاده می شود وجود قفل برقی بر روی این جک ها الزامی است، زیرا درب های عریض تر ،راحت تر بر اثر فشار خارجی باز می‌گردد و این امنیت ساختمان را کاهش می دهدو

به همین دلیل جک پروتکو لیدر 5۵ با کمک قفل برقی کله گاوی مخصوص درب پارکینگ را پشتیبانی میکند.جک درب پارکینگ پروتکو لیدر 5 دارای خلاص کن به صورت کلیدی می باشد تا در مواقع اضطراری و یا قطع برق بتوان بازوها را خلاصه کرد و درب را  به صورت دستی باز و بسته کنید.