ایفون تصویری چی بخرم

 

آیفون تصویری چی بخرم؟

امروزه در ساختمان ها برای ایجاد امنیت بیشتر از آیفون های تصویری استفاده می شود.اما سوالی که  معمولاً خریداران با آن مواجه هستند این است که آیفون تصویری چی بخریم؟ در نظر داشته باشید انتخاب بهترین و مناسب ترین آیفون تصویری به شرایط ساختمانی، تعداد واحد ها و بودجه شما بستگی دارد. ما در این مقاله نکات مهمی را که می تواند در انتخاب بهترین آیفون تصویری به شما کمک کند بررسی می‌کنیم

۱: سایز صفحه نمایش مانیتور

یکی از فاکتورهای مهم که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید سایز صفحه نمایش مانیتور است که مستقیماً بر روی قیمت آیفون تصویری نیز تاثیر گذار است. صفحه نمایش آیفون های تصویری از سایز ۳.۵  تا ۱۰ اینچ می باشند. آیفون با صفحه نمایش ۳.۵ارزان قیمت ترین نمونه است.اما برای هر متقاضی قابل استفاده نیست.

صفحه نمایش های کوچک جزئیات و عمق فضای بیرون را به خوبی نشان نمی دهند و برای افرادی که در خانه سالمند و کودک دارند  مناسب نمی باشد. هرچه صفحه نمایش بزرگتر باشد تصویر واضح تر و با کیفیت تر نمایش داده می‌شود که البته بر روی قیمت تاثیر گذار است .
وضوح آیفون تصویری

۲:وضوح تصویر و دید در شب

از دیگر نکات مهم در خرید آیفون تصویری وضوح تصویر است، توجه داشته باشیم ممکن است دوربین بعضی از آیفون های تصویری در سطوح مختلف نوری به خوبی تنظیم نشده باشند .میزان تراکم پیکسل نیز در وضوح تصویر تاثیرگذار است. حداقل رزولیشن آیفون ۴۸۰p و حداکثر آن ۱۰۸۰ p می باشد .قابلیت دید در شب در آیفون بسیار ضروری است که در هنگام تاریکی هم بتوانید فرد پشت درب را شناسایی کنید تا امنیت خود و ساکنین را تامین نمایید .

۳:حافظه دار بودن و داشتن فضای ذخیره تصویر

آیفون های تصویری که قابلیت ذخیره تصاویر را دارند در امنیت افراد و کل ساختمان بسیار تاثیر گذار هستند. زمانی که آیفون دارای حافظه جهت ثبت تصاویر مراجعه کننده باشد در هنگام رخداد حادثه به راحتی می‌توانید افرادی که  به درب منزل شما آمدند را شناسایی کنید.

همچنین اگر آیفون تصویری قابلیت اضافه کردن حافظه خارجی را داشته باشد علاوه بر بالا بردن تعداد عکس ذخیره شده میتوانید از مراجعه‌ کنندگان فیلم نیز داشته باشید. آیفون های تصویری با قابلیت حافظه، دارای قیمت بالاتری می باشند.

۴: قابلیت اینترکام ارتباط دو طرفه

یکی از قابلیت‌های کاربردی مخصوصاً برای ساختمان هایی با تعداد واحد زیاد وجود گزینه اینترکام در آیفون تصویری است که با  کمک این قابلیت شما می‌توانید از واحد خود با فشردن یک دکمه بر روی مانیتور با نگهبانی و دیگر واحد ها ارتباط برقرار کنید وجود قابلیت اینترکام بر روی آیفون تصویری قیمت آن را بالا میبرد. پس اگر در ساختمانی با تعداد واحد پایین بدون نگهبانی هستید و یا تک واحد هستید این قابلیت برای شما مناسب نمی باشد .

راهنمایی خرید آیفون تصویری

۵: آیفون تصویری بیسیم

اینگونه آیفون ها نیاز به سیم کشی ندارد و از لحاظ ظاهری بسیار شکیل تر به چشم می‌آید و اکثراً دارای کارایی بالا و پیشرفته می باشد. اینگونه آیفون ها با باتری کار میکند و دارای قابلیت اتصال به وای فای است اما از لحاظ قیمت جزو مدل های لوکس و گران قیمت بازار محسوب می گردد.

۶: قابلیت کنترل از راه دور

یکی دیگر از نکات مقاله آیفون تصویری چی بخرم؟ قابلیت کنترل از راه دور است.اگر آیفون تصویری شما این قابلیت را داشته باشد شما به کمک تلفن همراه خود از راه دور و زمانی که در منزل نیستید می توانید تصویر مراجعه کننده را در گوشی همراه خود دیده و در صورت تمایل درب را  برای آنها باز کنید. این آیفون تصویری جز آیفون با رده قیمت بالا در بازار هستند.

۷: امکان اتصال به دو پنل یا دوربین مداربسته

یکی از قابلیت‌های کاربردی در ساختمان هایی که دارای دو ورودی مجزا می باشد این است که آیفون شما همزمان به چند پنل به صورت مجزا وصل شود و یا اگر تمایل دارید درب ورودی و پارکینگ را همزمان باز کنید، باید آیفونی با این قابلیت تهیه فرمایید .همچنین میتوانید ازاین قابلیت برای نصب دوربین مداربسته استفاده کنید و توسط مانیتور خود محیطی را که دوربین در آنجا آن نصب است تماشا کرده و از آن محیط فیلم و عکس تهیه نمایید.

۷: برندهای معروف آیفون تصویری

برند آیفون تصویری در کیفیت و قیمت تاثیر گذار میباشد. آیفون های خارجی به دلیل شرایط ارزی و اقتصادی در ایران دارای قیمت های زیادی می باشند. اما از لحاط کیفیت دارای سطح بالایی هم هستند.در ایران نیز آیفون های تصویری با برندهای گوناگون تولید و عرضه می شود که همه آنها دارای کیفیت و کارایی مطلوب نمی باشند. بهترین برند آیفون تصویری در ایران برنده های تابا، الکتروپیک، سیماران و تک نما می باشند.

۸: قیمت آیفون تصویری

آیفون تصویری نیز مانند هر کالای دیگر بر حسب امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارد قیمت‌گذاری می‌شود. بنابراین اگر آیفون تصویری همه امکاناتی را که در این مقاله ذکر کردیم مانند حافظه دار بودن، اینترکام، وضوح تصویر و ...را داشته باشد از لحاظ قیمت در سطح بالایی قرار می گیرد.