بهترین برند دزدگیر اماکن کدام است
 
 

 بهترین برند دزدگیر اماکن کدام است؟ 

در سال های اخير به دلیل وضع نابه سامان  اقتصادی و معیشتی آمار سرقت بسیار بالا تر رفته است و نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.این امر باعث شده مالکین به دنبال بهترین راهکار برای افزایش امنیت در محل خود و حفاظت از خانواده خود باشند.

دامنه اماکن مورد سرقت فقط مختص به منازل نمیباشد و ما شاهد سرقت از ادارات، شرکت ها ،موسسات، و مکان های مهمی مانند طلا فروشی ها، بانک ها،  صرافی ها و....حتی در زمان روز و در ملائ عام با حضور پرسنل و ارباب رجوع در محل هستیم.این موضوع برای تمامی مالکین و صاحبین مشاغل امری آشکار است که بهترین سیستم حفاظتی برای بازدارندگی و جلوگیری از سرقت و ایجاد امنیت در محل، استفاده از دزدگیر های اماکن میباشد.

اما با توجه به تنوع
انواع دزدگیر منزل و شرایط تحریم ایران برای ورود اجناس خارجی و یا گرون بودن دزدگیر های خارجی سوالی که برای این افراد در تهیه این سیستم به وجود می آید  این است که بهترین دزدگیر اماکن ایرانی کدام است؟

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شمارا را بهترین برند دزدگیر اماکن ایرانی و قابلیت های آن آشنا کنیم تا خرید مطمئن تر و دقیق تری داشته باشید.در ایران کمپانی های زیادی مشغول به ساخت دزدگیر امکان میباشند و در بازار شاهد تنوع برند های متفاوتی هستیم اما قطعا همه این موارد کیفیت قابل قبول را ندارند و نیاز اصلی شما را برای داشتن یک سیستم مطمئن و کارآمد برطرف نمی‌سازند.

مجموعه ما با توجه به تحقیقات گسترده و سابقه طولانی مدت از فروش و نصب این گونه سیستم ها می‌تواند برندهایی مانند
دزدگیر اماکن فایروال، کلاسیک، سایلکس،را به شما عزیزان معرفی کند که بهترین برند دزدگیر اماکن در این چند مورد دزدگیر اماکن فایروال میباشد که در ادامه به مشخصات و دلایل برندی این دزدگیر نسبت به دیگر برندها میپردازیم.
 

دلیل برتری دزدگیر فایروال نسبت به رقبا


برند فایروال در ایران سابقه طولانی مدت در تولید سیستم های حفاظتی دارد و تقریبا برای هر نوع نیازی پنل های مرکزی و لوازم جانبی متعددی تولید میکند.
 

انواع پنل های مرکزی فایروال


تنوع پنل های این برند نسبت به سایر برندها بیشتر بوده و شما از ساده ترین پنل مانند F6 فایروال که فقط برای اطلاع رسانی از طریق پخش صدای آژیر است تا پیشرفته ترین پنل مانند F10 ان که به صورت سیم کارتی بوده و دارای   که امکانات ویژه ای است را می‌توانید در این برند تهیه کنید‌‌.
 

قیمت محصولات فایروال


از دیگر مزیت های این برند وجود قیمت های متفاوت در محصولات  است‌. شما با هر بودجه ای که توان خرید داشته باشید میتوانید از این کمپانی دزدگیر خود را تهیه نمایید‌. رده قیمت این مجموعه از ارزان ترین تا اقتصادی ترین،و گران قیمت ترین محصولات را شامل می‌شود.
 

گارانتی و خدمات طولانی مدت


مدت زمان گارانتی بالا از دیگر مزیت های چشمگیر این برند مطرح ایرانی است.در برندهای مشابه کمپانی ها معمولا محصولات خود را برای ۲ الی ۳ سال گارانتی می‌کنند،اما برند فایروال برای کلیه محصولات خود،یعنی هم پنل های مرکزی و هم لوازم جانبی آن مدت ۵ سال را برای گارانتی در نظر گرفته است که این امر نشان از اطمینان این محصول به تولیدات خود و بالابردن سطح اعتماد متقاضیان است.
 

لوازم جانبی و سنسورها متنوع


تنها برندی که در ایران علاوه بر پنل دزدگیر کلیه سنسور های تشخیص مانند چشمی حرکتی و وزنی، سنسور مگنت، سنسور شوک، دتکتور دود،پدال و کلیه لوازم جانبی دزدگیر مانند انواع بلندگو و آژیر آنتن میکروفن و.... را به صورت سیمدار و وایرلس توليد می‌کندفقط برند فایروال میباشد.و همچنین سنسور های سیمدار آن را می‌توان روی تمامی پنل های دزدگیر اماکن با برند های متفاوت نصب کرد.
 

نصب آسان


نصب راحت این محصول از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید. این برند با  قرار دادن  منو فارسی، کاتالوگ فارسی و تعبیه صفحه نمایش برای مشاهده تنظیمات روی پنل ها ، باعث شده نصب و تنظیمات این دستگاه به سادگی امکان پذیر باشد و هر فردی بتواند با سادگی با این دستگاه کار کند.
 

امکانات بالا


در مدل پیشرفته این دستگاه مانند F9 و F10 شما کلیه گزارش های کاربردی از وضعیت دستگاه را به صورت پیامک دریافت می‌نمایید گزارش هایی مانند:

قطع برق شهر، قطع خط تلفن ثابت، قطع و دستکاری سیم بلندگو، فعال و غیر فعال شدن دستگاه با کدام روش، ضعیف شدن باطری دستگاه و سنسور های وایرلس، نام و شماره زون تحریک شده و... همچنین تنها برندی که پنل مرکزی آن دارای بالاترین رله ،( ۷ عدد رله)  برای خاموش روشن کردن لوازم برقی است پنل F10 این برند میباشد.