بهترین دزدگیر خارجی
 

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی چیست؟


اگر برای خرید دزدگیر اماکن  سر در گم شده اید و در انتخاب بین انواع برندهای دزدگیر اماکن مانده اید، این متن را بخوانید تا به راحتی بتوانید بهترین سیستم دزدگیر مد نظر خود را پیدا کنید. بهترین سیستم برای جلوگیری از سرقت اماکن و منازل است. اما داشتن هر دزدگیر اماکنی به تنهایی نمی‌تواند به شما حس امنیت و اعتماد را بدهد ،زیرا مدل‌های مختلفی از دزدگیر اماکن در برندها و کشورهای سازنده زیادی در بازار است که همه آنها دارای کیفیت و عملکرد قابل اطمینانی نیستند. و اگر شما اطلاعاتی از مدل‌ها و برندها نداشته باشید سواستفاده گران به راحتی با فروش دزدگیرهای چینی بی‌کیفیت با اسم و اعتبار دزدگیرهای خارجی شما را فریب می‌زنند. بنابراین اولین قدم برای تهیه دزدگیر منزل داشتن اطلاعات از برندهای گوناگون است که بتوانید بهترین دزدگیر اماکن را با توجه به نیاز و بودجه خود تهیه کنید.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین دزدگیر اماکن خارجی آشنا کنیم تا انتخاب درست و دقیق داشته باشید.پس برای دیدن نمونه ها ،مشخصات و
قیمت دزدگیر اماکن اصلی و با کیفیت ایرانی و خارجی از سایت ما دیدن کنید. کشورهای زیادی دست به تولید دزدگیر اماکن زدند که در این بین کشور ایران هم دراین راه بسیار موفق بوده است .اما این مقاله برای عزیزانی نوشته شده است که به دنبال بهترین دزدگیر اماکن خارجی هستند.
 
دزدگیر پارادکس

باور غلطی که بین افراد وجود دارد این است که برندهای خارجی همیشه عالی و با کیفیت هستند اما اینگونه نیست در این بین شرکت‌هایی هم وجود دارند که در کیفیت محصولات خود کوتاهی می‌کنند و خرید از آن برندها شما را به دردسر می‌اندازند و یا سودجویانی هستند که دزدگیرهای چینی بی‌نام و نشان را که هیچگونه گارانتی معتبری ندارند و قطعات آنها کاملا بی کیفیت می‌باشد را با اسم‌های خارجی گول زننده به فروش می‌رسند که خرید از آنها پول دور ریختن است و دزدگیر برای شما یکبار مصرف می‌باشد.تنوع محصولات خارجی در ایران هم بسیار کم می‌باشد زیرا به دلیل وضعیت اقتصادی ایران و وجود تحریم‌ها بسیاری از برندهای خوب خارجی وارد ایران نمی‌شوند و یا هزینه تهیه آنها بسیار بالا است.
 

بهترین برند و مدل دزدگیر اماکن خارجی


در حال حاضر بهترین دزدگیر اماکن خارجی که در ایران وجود دارد و دارای عملکرد و کیفیت بالایی می‌باشد دزدگیر اماکن پارادوکس است.شرکت پارادوکس در کشور کانادا است که بزرگترین تولید کننده سیستم‌های حفاظتی می‌باشد، که از سال ۱۹۸۰ میلادی شروع به کار کرده است. تنوع دزدگیرهای این شرکت زیاد است و محصولات خود را در سه سری EVO, ماژولان و اسپکترا تولید و عرضه می‌کند که هر کدام از این سری‌ها ویژگی‌های خاص و عملکرد متفاوتی نسبت به هم دارند.

ماژول پاردکس 5050
 

دزدگیر پارادکس سری EVO


معروف‌ترین و پرفروش‌ترین سری این کمپانی در ایران سری evo پارادوکس است‌ از این سیستم حفاظتی در پروژه‌های بزرگ مانند موزه‌ها ،بانک‌ها ،خزانه‌ها ،مناطق نظامی و مکان‌های دولتی و دیگر مکان‌هایی که نیاز به امنیت و حفاظت بالایی دارند استفاده می‌گردد. سری evo دارای  دو نوع کنترل پنل مرکزی به نام evo ۱۹۲ و evo hd میباشد.
پنل‌های پارادوکس قابلیت اتصالی تمامی سنسورها، قطعات و ماژول‌ها را توسط چهار رشته سیم (BUS)  به پنل اصلی دارد که به کمک این موضوع مقدار کابل مصرفی بسیار پایین می‌آید. تمامی سنسورهای در این مجموعه به صورت آدرس پزی می‌باشند یعنی در نرم‌افزار، لیست تمامی سنسورهای اتصالی با شماره سریال خود قطعه مشاهده می‌شود و شما امکان برنامه‌ریزی برای تک تک آنها را به صورت جداگانه و مدیریت از راه دور و نزدیک دارید.

 

امکانات دزدگیر پارادکس


پنل‌های مرکزی پارادوکس از سیستم‌های کنترل تردد اکسس کنترل پشتیبانی می‌کنند، که این قابلیت این سری از دزدگیرهای پارادوکس را با دیگر مدل‌ها متمایز کرده است. پنل‌ها می‌توانند تا ۳۲ درب را کنترل و وضعیت باز و بسته بودن آنها را به صاحبین دستگاه گزارش بدهند‌. برای ۳۲ درب می‌توان انواع کارت خوان، تگ خوان، رمز خوان، اثر انگشت و ... را نصب و راه‌اندازی کنید ،زیرا دزدگیرهای شما از همه ماژول‌های شناسایی و احراز هویت پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر امکانات این پنل مرکزی امکان اتصال ۱۹۲ عدد سنسور ، ۸ پارتیشن،  قابلیت تعریف ۹۹۹ رمز کاربر،  قابلیت تعریف ۹۹۹ عدد ریموت کنترل، ثبت وقایع تا ۳۵۸۴ رویداد،  قابلیت اتصال گیرنده بیسیم،  قابلیت اتصال ۳۲ خروجی قابل برنامه‌ریزی،  امکان اتصال ۲۵۴ ماژول (صفحه کلید، سنسور، ماژول‌های توسعه و امکان اتصال ماژول‌های شبکه، اس‌ام‌اس و تلفن کننده وجود دارد.
قیمت دزدگیرهای پارادوکس در سری‌های آن با هم متفاوت است ولی از لحاظ هزینه از دزدگیرهای ایرانی قیمت‌های بسیار بالاتری دارند ،بنابراین بیشتر در مواردی که نیاز به محافظت بالاتری هست استفاده می‌شوند.