خطای دزدکیر اماکن
 

کدام برندهای دزدگیر اماکن خطا ندارند؟

دزدگیرها بهترین سیستم‌ها برای جلوگیری از سرقت هستند ،اما گاهاً شنیده‌اید که دزدگیرهای اماکن دارای خطا و آلارم کاذب میباشند  که این امر بسیار ناخوشایند است و باعث اذیت و آزار مالکین دستگاه و همسایگان نزدیک محل نصب آن دزدگیر می‌شود بنابراین بسیاری از متقاضیان از نصب دزدگیر اماکن اجتناب می‌کنند.تنها راه برای جلوگیری از این موارد خرید دزدگیر اماکن بدون خطا از شرکت های معتبر میباشد.دلایل متعددی وجود دارد که دزدگیرهای اماکن خطا دهند ،از مهم‌ترین آنها، دزدگیرهای بی‌کیفیت و برندهای تازه کار می‌باشند.
 

دلایل بروز خطا در دزدگیر اماکن


برندهای زیادی در ایران و خارج از ایران دزدگیر اماکن تولید می‌کنند، حتی بسیاری از دزدگیرهای منزل داخل بازار، چینی هستند ،پس قطعاً همه این دزدگیرها کیفیت استاندارد رو ندارند به خصوص دزدگیرهای چینی بی‌نام و نشان که با بدترین کیفیت در ساخت و قطعات ارائه می‌شوند که اکثر آنها دارای خطا هستند و بعد از استفاده در یک تایم کوتاه از کار می افتند.دلیل دیگر خطای دزدگیر اماکن برندهای تازه کار هستند که هنوز عیب و ایراد دستگاه‌ها در آنها تشخیص و برطرف نشده است و بعد از وارد شدن به بازار و تست شدن توسط کاربران آنها، تازه آن برندها درصدد برطرف ساختن ایرادها می‌گردند.
 

خطای سنسورها و نصب آنها


گاهی ایجاد خطا و آلارم کاذب از خود دزدگیرهای اماکن نیست. بعضی وقت‌ها انتخاب سنسورهای اشتباه و معیوب بودن آنها و نصب اشتباه و مکان نادرست باعث خطا در دزدگیر اماکن می‌شود.انتخاب درست سنسور برای محل نصب خیلی مهم است به طور مثال در اماکنی که کاربر حیوان خانگی نگهداری می‌کند و یا امکان ورود جاندارانی به غیر از انسان به  محیط است، نمی‌توان سنسورهای چشمی عادی که حساس به حرکت هستند استفاده کرد و باید  چشمی‌های وزنی تهیه کرد که بر حسب وزن معمولاً حیوانات زیر ۲۰ کیلوگرم را در نظر نمی‌گیرد.

انواع خطای دزدگیر اماکن

نصب اشتباه یا انتخاب مکان اشتباه هم باعث آلارم کاذب در دزدگیرها می‌شود مانند نصب سنسورهای حرکتی در مقابل هالوژن‌ها و یا آیفون‌های تصویری قدیمی و یا نصب آنها در مجاورت لوازمی با امواج مایکروویو که این موارد باعث خطا در عملکرد صحیح دزدگیر منزل می‌شوند.

ما در این مقاله برای انتخاب بهترین دزدگیر اماکن و مواجه نشدن با آلارم و خطای کاذب دزدگیرهای اماکن بدون خطا در بازار را برای شما معرفی می‌کنیم. دزدگیرهای نظیر: فایروال،  GMK, مستر گپ  و ... که  جز برندهایی با درصد خطای تقریبا صفر می‌باشند، اما به یاد داشته باشید انتخاب ناصحیح سنسور و نصب در مکان اشتباه باعث می‌شود حتی این برندها هم دچار خطا گردند.
 

دزدگیر اماکن فایروال


یک برند ایرانی بسیار با کیفیت است که قبل از ورود به بازار تست سلامت و کیفیت بر روی آن انجام شده است و درصد خطا در پنل‌های آن به ویژه مدل‌های سیم کارتی F9 وF10  آن بسیار پایین است.دزدگیر فایروال ایرانی انواع سنسورهای چشمی, مگنت، شوک،  دتکتور را به صورت سیم‌دار و وایرلس تولید و عرضه می‌کند که می‌توانید بسته به نیاز و موقعیت محل نصب بهترین و درست‌ترین انتخاب را جهت جلوگیری از خط‌ها و آلارم کاذب داشته باشید.
 

دزدگیر اماکن gmk


شرکت ایرانی جی ام کا دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت بر روی دزدگیرهای اماکن خود می‌باشد که می‌تواند اعتماد متقاضیان را به خود جلب کند و خیال آنها را از داشتن یک دزدگیر منزل با کیفیت بدون خطا راحت سازد. این برند مدل‌های متنوعی دارد که بهترین آنها مدل های سیم کارتی به ویژه جدیدترین مدل این شرکت یعنی m910  که کامل‌ترین مدل از لحاظ قابلیت‌ها است، می‌باشد.
 

دزدگیر اماکن مستر


از پنل‌های جامع و کامل با قابلیت بالا در این دزدگیر اماکن مدل مستر m930  سیم کارتی است که از برد تمام smd  با کیفیت مطلوب در آن استفاده شده است. از مهمترین ویژگی این پنل دزدگیر داشتن سه رله خروجی برای مدیریت لوازم برقی می‌باشد. پنل نرم‌افزار مدیریتی m۹۳۰ بدون کوچک‌ترین خطا و بسیار کارآمد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند بر روی دستگاه خود جهت نظارت و تنظیمات مدیریت از راه دور و نزدیک داشته باشند.

پیشنهاد میکنیم مقاله
9 دلیل آلارم کاذب دزدگیر را بخوانید.
 
 

دزدگیر اماکن گپ


یکی دیگر از برندهای قدیمی در دزدگیر اماکن است که از ابتدای شروع فعالیت خود پنل‌های ساده با قابلیت آژیر کشیدن را تولید کرده است و در چند سال اخیر بر حسب نیاز افراد و پیشرفت به روز تکنولوژی پنل‌های سیم کارتی را نیز روانه بازار کرده است. بهترین مدل پنل سیم کارتی این برند گپ جی ۱۲ می‌باشد که دارای ۵ زون با قابلیت تعریف هر زون  به چهار حالت مختلف است و امکان تماس از طریق خط تلفن شهری را نیز دارد.