دزدگیر منزل ارزان قیمت

معرفی 2 برند دزدگیر منزل ارزان و کاربردی

 
قیمت دزدگیر منزل در بسیاری از برندها با یکدیگر متفاوت است و عوامل متعددی در قیمت دزدگیر منزل تاثیر می‌گذارند.برای اکثر افراد قیمت عامل تاثیرگذاری در انتخاب دزدگیر منزل است و برخی از متقاضیان دنبال دزدگیر منزل ارزان هستند.

سیستم‌های دزدگیر به سه دسته :سیم کارتی، تلفن شهری و آژیری دسته‌بندی می‌شوند .هر چقدر آپشن در دزدگیر منزل بالاتر باشد قیمت آن به مراتب بالاتر می‌رود.در بین این سه دسته ،
دزدگیر منزل ارزان نوع آژیری می‌باشد‌،  که در هنگام وقوع حادثه اطلاع رسانی را فقط از طریق آشیر کشیدن در محیط انجام می‌دهد.

معرفی دو برند دزدگیر منزل ارزان


دزدگیرهای سیم کارتی بسته به نوع برند و آپشن‌هایی که دارا می‌باشند گران قیمت‌ترین دزدگیرهای منزل به حساب می‌آیند ، زیرا اطلاع رسانی از سرقت را علاوه بر آژیر کشیدن از طریق تماس برقرار کردن و ارسال پیامک به مخاطبان اعلام می‌کند.اما گاهی در بین برندها می‌توان دزدگیر منزل ارزان سیم کارتی هم یافت، مانند دزدگیر منزل سیم کارتی بتا مدل Z7GSM که در بین تمامی برندهای ایرانی ارزان قیمت‌ترین دزدگیر منزل می‌باشد.

این دزدگیر منزل تمامی آپشن‌های یک دزدگیر منزل سیم کارتی را دارا می‌باشد و نیاز متقاضی برای داشتن یک دزدگیر سیم کارتی را برطرف می‌سازد اما علت ارزانی آن امکانات کمتر این دزدگیر و معروفیت کمتر آن نسبت به دیگر برندها است.

دزدگیر ارزان فایروال F7

از دیگر دزدگیرهای ارزان منزل مدل‌های تلفن شهری می‌باشد که اعلام وضعیت را از طریق تماس گرفتن با خط تلفن شهری با مخاطب اطلاع رسانی می‌کند  یکی از معروف‌ترین مدل‌های این نوع دزدگیر F7 شرکت دزدگیر منزل فایروال می‌باشد.

شرکت فایروال در ایران  تولید کننده انواع دزدگیرهای منزل می‌باشد که محصولات آن جز دزدگیرهای منزل ارزان و مرقوم  به صرفه در بازار است. مدل‌های دزدگیر سیم کارتی F9 وF10 با فول امکانات و آپشن‌های کاربردی عالی باز نسبت به دیگر برندهای معروف ایرانی جز دسته دزدگیر منزل ارزان حساب می‌شود.