مقایسه دو برند آیفون تصویری الکتروپیک و تابا


مقایسه آیفون تصویری تابا و الکتروپیک
 
آیفون تصویری الکتروپیک و تابا دو برند مطرح ایرانی در زمینه تولید آیفون تصویری می‌باشند که هر دوی این شرکت‌ها دارای چند دهه تجربه موفق در تولید انواع دربازکن های تصویری را دارا هستند. این شرکتها برای ارائه عالی ترین محصولات خود از تکنولوژی روز دنیا با استفاده از طراحان و سازندگان مجرب و متریال های با کیفیت در تولید ساخت استفاده می کنند.برای دیدن مدل های این دو برند پرفروش می توانید وارد آیفون تصویری شوید ومشخصات فنی و قیمت هر کدام را بررسی کنید.در این مقاله ما به بررسی و مقایسه این دو برند می پردازیم و از چند جهت این دو برند آیفون تصویری را باهم مقایسه میکنیم.
 

1: کیفیت ساخت الکتروپیک و تابا


یکی از مهمترین نکاتی که همه کاربران موقع خرید یک آیفون تصویری به آن دقت می‌کنند کیفیت ساخت بدنه و قطعات می باشد، زیرا طول عمر و کارکرد آیفون تصویری به کیفیت آن بستگی دارد .در مقایسه آیفون تصویری تابا و الکتروپیک باید بگوییم هر دو شرکت چیزی از کیفیت در تولید بدنه و قطعات داخلی کم نگذاشته و هر دوی آنها سعی دارند تا روز به روز کیفیت محصولات خود را بالا برده تا مشتریان زیادی را جذب کنند.شرکت تابا و الکتروپیک با بیش از ۴۰ دهه تجربه می‌دانند که مهمترین ملاک خرید دارها کیفیت یک محصول می باشد.
 

۲-طراحی آیفون تصویری الکتروپیک و تابا


 
در مقایسه آیفون تصویری تابا و الکتروپیک به جهت طراحی باید گفت محصولات آیفون تصویری الکتروپیک نسبت به شرکت تابا دارای تنوع بیشتری می باشند و از لحاظ طراحی سبکی مشتری پسند تر دارد زیرا طراحی آنها ظریف تر و زیبا تر بوده و به علاوه رنگ بندی به مراتب بیشتری نسبت به آیفون تصویری تابا دارد با اینکه محصولات الکتروپیک غالبا از یک فرم و شکل ساخته شده هستند در عوض شرکت تابا در این زمینه شهامت بیشتری در فرم محصولات داشته اما باز برای کسانی که طراحی مانیتور اولویت باشد محصولات الکتروپیک باب میل تر است.
 

3: امکانات دو برند


در مقایسه آیفون تصویری الکتروپیک و تابا از لحاظ امکانات باید گفت که هر کدام از این برندها دارای امکانات ویژه می باشد.به طور مثال برخی از آیفون های تصویری الکتروپیک امکان فراخوان آسانسور را دارند در عوض آیفون های تابا دارای کنترل دستگاه از راه دور توسط موبایل هستند، که می توان تصویر و صدای افراد را از راه دور مشاهده کرد و درب را برای آنان باز کرد.

اما تفاوتی که این دو برند در امکانات با هم دارند این است که در الکتروپیک بیشتر امکانات برای گوشی‌های لوکس این شرکت است در حالی که در برند تابا اگر به مدل‌های اقتصادی و میان رده نگاه کنیم میبینیم بعضی از امکاناتی که در مدل های لوکس وجود دارد در این مدل ها هم به صورت دست و پا شکسته وجود دارد. برای مثال گوشی ۱۰۷۰ تابا جزو مدل های میان رده است که  دارای قابلیت اینترکام یا همان ارتباط داخلی با نگهبان و دیگر همسایه ها است، در حالی که این امکان فقط در گوشی ۹۹۶ الکتروپیک وجود دارد که جزو مدل های لوکس الکتروپیک است.
 

4: قیمت الکتروپیک و تابا

آیفون تصویری
 
هر دو شرکت محصولات خود را در سه رده اقتصادی , میان رده و لوکس تولید می کنند. در رده اقتصادی آیفون تصویری تابا مدل ۵.۴۳ را تولید کرده که صفحه نمایش ۴.۳ اینچ دارد و از طراحی زیبا هم برخوردار است و در مقابل آن الکتروپیک مدل ۱۲۸۶ را با صفحه نمایش ۳.۵ اینچ طراحی کرده اما از لحاظ قیمتی در بازار تابا ارزان تر از الکتروپیک می باشد ‌‌.همچنین ما شاهد این موضوع هستیم  که این برند مدل ۵.۷۰ را با صفحه نمایش ۷ اینچ تولید کرده تا مشتریانی که به دنبال آیفون ارزان اما با صفحه نمایش بزرگتری هستند  نیازشان برطرف گردد .اما در برند الکتروپیک مدل هفت اینچ  اقتصادی نداریم.

در مقایسه آیفون تصویری تابا و الکتروپیک در قیمت مدل‌های میان‌رده هم باید گفت برند تابا با اینکه امکانات بیشتری در مدل‌های میان‌رده خود نسبت به آیفون های الکتروپیک دارد از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار هستند.
 

5:گارانتی و خدمات پس از فروش


برای مقایسه گارانتی آیفون تصویری الکتروپیک و تابا میتوان گفت که هر دو این برند ها دارای ۳۶ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند
.