مقایسه و بررسی جک پارکینگ ایرانی و خارجی

 

 

جک پارکینگ ایرانی بخریم یا خارجی؟


جک درب پارکینگ یک سیستم حفاظتی و امنیتی محسوب می‌شود که برای تامین امنیت و آرامش در منزل و محل کار لازم است.با داشتن جک پارکینگ دیگر نیاز نیست در سرمای زمستان یا گرمای تابستان برای باز و بسته کردن درب پارکینگ از ماشین پیاده شوید فقط کافیست با فشردن دکمه ریموت کنترل،درب پارکینگ را باز و بسته کنید این کار هم در اتلاف نشدن وقت شما موثر است هم باعث امنیت بیشتر می شود.جک درب پارکینگ انواع مختلفی دارد که شما بر اساس نیاز و نوع درب های خود سراغ جک پارکینگی مناسب خودتان می روید.

نکات مهم برای خرید جک پارکینگی


برای خرید جک درب پارکینگ باید به چند نکته توجه فرمایید تا انتخاب درستی داشته باشید .این که درب شما از چه نوع است ،تک لنگه یا  دو لنگه،ریلی کشویی و..
عرض هر لنگه درب چقدراست ؟( شفت یا همان بازو های جک درب پارکینگ اندازه های گوناگون دارد که هر کدام برای یک مقدار عرض به  کار می‌رود) وزن هر لنگه درب چقدر است ؟ (هریک از جکهای پارکینگی تحمل وزن مشخصی از درب را دارند) و تعداد تردد در انتخاب جک پارکینگی بسیار حائز اهمیت است.

جک های پارکینگ  بر اساس نوع موتور  به صورت الکترومکانیکی و هیدرولیک هستند و هر کدام برای تعداد تردد مشخصی ساخته شدند. و در آخر بودجه ای که  برای خرید جک درب پارکینگ در نظر دارید در انتخاب برند و کشور سازنده آن تاثیرگذار است .

مقایسه جک درب پارکینگ ایرانی با خارجی


جک درب پارکینگ در انوع خارجی و ایرانی موجود می باشند که هر کدام مزایا و معایبی دارند.شما می توانید با ورود به صفحه جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی فروشگاه گذر کنترل نمونه های مختلف را همراه با مشخصات فنی و قیمت مشاهده و خرید نمایید.شرکت‌های ایرانی زیادی دست به تولید جک درب پارکینگ زدند که برخی از آنان از لحاظ کیفیت یا قدرت در این راه بسیار موفق بودند البته  در جک های ایرانی هم ما شاهد اجناس با کیفیت و بی کیفیت هستیم، اما در کل برای مقایسه جک ایرانی با خارجی باید بگویم که جک های خارج از کیفیت  بالایی در تولید و عملکرد برخوردار هستند و خیال مصرف کنندگان را برای سالهای طولانی از لحاظ کارکرد و سرویس و نگهداری آسوده می کنند.

جک درب پارکینگ ایرانی از لحاظ قیمتی نسبت به جک های خارجی ارزان قیمت تر هستند و به همان مقدار کارکرد آنها ضعیف تر می باشد. معمولاً جک های پارکینگی ایرانی برای ساختمانهای استفاده می شود که درب  پارکینگ دارای عرض و وزن کمی است و تعداد تردد در آن ساختمان زیاد نیست (به طور مثال ساختمان شما دارای حداکثر ۱۲ الی ۱۶ واحد است و عرض هر لنگه درب پارکینگ ۱.۵۰تا۲متر با وزن هر لنگه درب ۳۰۰ و ۳۵۰ کیلو باشد می‌توانید از جک پارکینگ ایرانی استفاده کنید و نیازی نیست برای این ساختمان از جک های خارجی گران قیمت استفاده کنید .

برندهای ایرانی هم جنس خوب و بد دارند ،برندهای برتر ایرانی در جک پارکینگ برندهای :سیماران، یال ،میلان ، محک می باشند که دارای کیفیت و قدرت مناسبی هستند .اما اگر به دنبال جک های با طول عمر بالا هستند و تعداد تردد روزانه شما زیاد است و برای جابجایی درب پارکینگ نیاز به جک پارکینگی  پرقدرت دارید باید از جک پارکینگ خارجی استفاده کنید. کشورهای خارجی زیادی جک درب پارکینگ تولید می کنند و در بین آنها کشورهای ایتالیا و آلمان در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

جک های پارکینگ خارجی برخلاف برند ایرانی که فقط موتور های الکترومکانیک تولید می کنند جکهای با موتور های هیدرولیک هم تولید می‌کنند ،از این رو از جک خارجی می‌توان برای تعداد تردد های خیلی بالا یا به اصطلاح تردد نامحدود استفاده شود. به عنوان مثال اگر در برج با تعداد واحد بین ۴۰ الی ۵۰ واحد هستید و تردد روزانه شما زیاد است باید از جک هیدرولیک خارجی استفاده کنید.


نتیجه گیری


در کلام آخر برای مقایسه بین جک درب پارکینگ ایرانی و خارجی باید بگوییم که میزان بودجه شما و تعداد تردد روزانه در انتخاب برند و کشور سازنده بسیار تاثیرگذار است. اگر به دنبال جک پارکینگی هستید که بتوانید تردد های نامحدود را ساپورت کند و هزینه در نظر گرفته شما نیز برای خرید بالا است ، بهتر است جک درب پارکینگ خارجی مانند جک های ایتالیایی، وی تو کالیپسو، پروتکو،  فک و ... استفاده کنید اما اگر تعداد تردد شما محدود است مثلاً روزانه بین ۲۰ الی ۳۰ بار باشد از جک های به نام ایرانی استفاده کنید.